26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

International Forum Golf Challenge

Etusivu Foorumit Säännöt International Forum Golf Challenge

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 133)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mikäli oikein ymmärsin niin onneksi olkoon 🙂

    Arvoisa Golfveli,

    järkesi leikkaa kuin partaveitsi. Ihan oikein arvasit jos arvasit niinkuin luulen, että arvasit. Mokoma IATA kiusaa pientä (tai ehkä tuolloin jo suurta) golfharrastajaa eikä laske yläilmoihin.

    Myy

    Kiara kirjoitti: (2.3.2008 21:31:25)
    Arvoisa Golfveli,

    järkesi leikkaa kuin partaveitsi. Ihan oikein arvasit jos arvasit niinkuin luulen, että arvasit. Mokoma IATA kiusaa pientä (tai ehkä tuolloin jo suurta) golfharrastajaa eikä laske yläilmoihin.

    Noh hyvä, että tämäkin selvisi, kun täälläkin vähän arvailtiin samaa, mitä luulet Henkan arvanneen…! ;o) Sinällänsä epäreilua, sillä luultavasti pelisi kulkisi kesällä paremmin kuin koskaan. Onnittelut täältäkin!

    Onnittelut myös minulta, arvailujen arvailut osuivat nappiin :o)

    Minja kirjoitti: (26.2.2008 12:39:34)
    Eipä nuita lähtijöitäkään ilmoittautunut joten ei ainakaan ladytiimiä kasassa.
    Mut joku naikkonen nyt matkaan miun lisäksi, eiks jeh? :o)

    Jos nyt ei ketään naikkosta saada sun lisäkses mukaan, niin mä voin kaivaa ne vihreät sukkahousut esiin…

    Hyvä Paksis, pelastit sekä tämän päivän että monta tulevaa…myös matkan 😀

    Onnea vaan Kiaralle ja iskälle, kyllä yhden kesän voi olla lentelemättä, jos on noin hyvä syy! Pelatahan voi aika loppumetreille, niinku Myy hyvin tietää!

    Kiitämme onnitteluista! Taitaa tosiaan olla tulevana kesänä semmoinen juttu, että pelikierrokset tulevat olemaan vain kotimaassa ja kesän loppua kohden enempi lähikentillä. Toki pitää yrittää pelata niin pitkään kuin pystyy ja kroppa taipuu. Ulkomaan pelireissulle pitää karata keväällä, kun vielä saa lentää :-).

    Munkin on ikvävä kyllä vedettävä hyvin alustava ilmoittautumiseni(?) takaisin tästä kisasta. Oon buukannu itseni kesäksi niin moneen paikkaan että jokin on vain laitettava kirveen alle, ja se on nyt tämä. 🙁

    Hi dear friends,

    SUPERCIUK…..is BACK!!!!

    THE INTERNATIONAL GOLF EVENT NAMED GIFT 2008 IS OFFICIALLY STARTED!!!

    As preannounced time ago…the subscription form in online and it’s mandatory for the official participation!

    Please let’s go to visit and get your subscription as soon as possible!

    click on http://www.nextgolf.it/option,com_artforms/formid,3/Itemid,64/ for the subscription form

    click on http://www.nextgolf.it/gift-en/ for the event calendar

    Italy and nextgolf are waiting for YOU!!

    regards
    aureliano

    FYI: 1) at the end of the form there’s a CODICE DI SICUREZZA that means SECURITY CODE to read and digit.

    2) You’ll read on the form: ’The 40 euro fee for the non player compainons include the access to the golf club during the tournament and the saturday’s dinner’. It means that you’ll pay it directly to the Golf dei Laghi.

    Tuoppi kirjoitti: (12.3.2008 9:20:27)
    Munkin on ikvävä kyllä vedettävä hyvin alustava ilmoittautumiseni(?) takaisin tästä kisasta. Oon buukannu itseni kesäksi niin moneen paikkaan että jokin on vain laitettava kirveen alle, ja se on nyt tämä. 🙁

    Viikate senkun harventaa meidän rivejämme 🙁

    Aureliano Piccolo kirjoitti: (16.3.2008 20:37:47)
    Hi dear friends,

    SUPERCIUK…..is BACK!!!!

    THE INTERNATIONAL GOLF EVENT NAMED GIFT 2008 IS OFFICIALLY STARTED!!!

    Great!

    And then few finnish words to our local readers 😉
    Ilmoittautumiskaavake on henkilökohtainen, joten jokainen reissuunlähtijä käyköön itse ilmoittautumassa tapahtumaan. Sovitaan joukkueista sitten myöhemmin, kun tiedetään ketä mukaan on tulossa. Toivottavasti saadaan ainakin yksi joukkue kasaan.
    Kirjoittakaa kaavakkeen ’Member of Forum’-kenttään golfpiste.com.
    Jotta voisimme sopia helpommin yhteisistä järjestelyistä, niin laittakaa yhteystietonne minulle sähköpostilla osoitteeseen gift2008(at)paksupekka.com.

    Well here we go… I just filled in the form, so now it’s official! :o)

    Let’s get cracking guys and get at least one golfpiste.com team together! Chop-chop!

    Ilmoittauduin mukaan.

    Ilmo tehty
    Kone tosin kaatus että toivottavasti meni perille, samoin jäi saamatta ne maksutiedot.
    Katsoiko kukaan että milloin se pitää maksaa?!? Ja olisko jollain ylhäällä se tilitieto 🙂

    Aureliano:
    Could you please check if my form is there?
    Computer died when I was sendind it…

    Thanks!

    Minja kirjoitti: (19.3.2008 9:00:53)
    Ilmo tehty
    Kone tosin kaatus että toivottavasti meni perille, samoin jäi saamatta ne maksutiedot.
    Katsoiko kukaan että milloin se pitää maksaa?!? Ja olisko jollain ylhäällä se tilitieto 🙂

    Aureliano:
    Could you please check if my form is there?
    Computer died when I was sendind it…

    Thanks!

    Hieno homma. Nyt meitä on sitten ainakin yksi joukkueellinen kasassa!
    Mulla ja Tetsallakin selain hyytyi ilmo-napin painamisen jälkeen. Kun formia tarkemmin tavasin, niin ymmärsin sen siten, että meiliin tulee ilmoitusvahvistus, kun maksu on mennyt perille. ’Subscription will be officially confirmed by email on receipt of the transfer’ Eli ensin pitää maksaa se 100€.
    IBAN maksaminen onnistui ainakin omassa pankissani seuraavilla tiedoilla:
    IBAN-tilinumero: IT20U0504845130000000096038
    Pankin BIC-tunnus: POCIITM1284 (haki automaattisesti pankin tiedot tuon avulla)
    Saajan nimi: A. S. NEXTGOLF
    Saajan osoite: A. S. NEXTGOLF
    Summa 100€:
    Selitteeksi laitoin: Paksupekka. Golf International Forum Tournament 2008 subscription.

    Jahas, no sittenhän laitetaan maksu menemään.
    Kiitos tilitiedoista, en meinaan ehtiny niitä kopsaamaan :o)

    Ilmeisesti tulee myöhemmin tieto milloin se toinen saturainen pitää maksaa?
    Muistaakseni se summa oli sen 200€ eikä enempää…

    Minja kirjoitti: (19.3.2008 9:31:35)
    Jahas, no sittenhän laitetaan maksu menemään.
    Kiitos tilitiedoista, en meinaan ehtiny niitä kopsaamaan :o)

    Ilmeisesti tulee myöhemmin tieto milloin se toinen saturainen pitää maksaa?
    Muistaakseni se summa oli sen 200€ eikä enempää…

    Loppusumma maksetaan vasta klubilla ennen kisaa. ’Balance of the fee will be paid directly to Golf dei Laghi before commencing the event’

    Jospa ottais silmät käteen ja lukisi vaikka ne ohjeet :o)
    Kiitti Paksis!

    Minja kirjoitti: (19.3.2008 10:11:12)
    Jospa ottais silmät käteen ja lukisi vaikka ne ohjeet :o)
    Kiitti Paksis!

    Mulla onkin uudet silmälasit, joten lukeminen sujuu lähes yhtä helposti kuin golfin peluu 😮

    Meitä on nyt siis ainakin yksi joukkueellinen ilmoittautunut: Minja, Tetsa, Ulkomaille ja Paksupekka. Ainakin minun maksu oli löytänyt tiensä perille. Viimeviikolla tuli sähköpostivahvistus järjestäjiltä.
    Mulla on jo Tetsan ja Minjan yhteystiedot. Ja lennotkin on jo varattu. Olitkos sinä paikanpäällä jo valmiiksi? Voisitko laittaa mulle yhteystietosi sähköpostilla osoitteeseen gift(a)paksupekka.com, niin voidaan kommunikoida hieman helpommin.

    Voi vitalis! Kyllä, juu… EI! Tää ompakko laittaa toimaa…

    Nonni I’m in!!1

    Nyt on siis maksettu lentsikkalipareet, ilmoittauduttu kisaan ja maksettu siitä käsirahaa satanen.

    Tästä alkaa siis TOISEN gp-joukkueen muodostaminen – alustavasti siinä on jo mukana:
    Golfpiste vol.2 (kirjoitin tämän GIFT:n ilmo. lomakkeeseen)
    StiX
    pool keisi
    ???
    ???

    ja jo olemassa olevassahan on:
    Golfpiste:
    Paksupekka
    Tetsa
    Minja
    ulkomaille.

    joten Golfpiste vol.2:een tarvitaan vielä pari pelaajaa…

    Lainaten Aurelianon kirjoitusta:

    Aureliano Piccolo kirjoitti: (19.10.2007 12:34:31)

    The competition will be performed over 3 days (18 holes per day) and it will play under Medal Scratch and Handicap rules.

    No limitation on players number.

    The titles are: European Forum Single’s Championship and European Forum Team’s Championship.

    Single match players will be subdivided into 5 categories under EGA Handicap System Rules.

    Categories are: 0/4.4 – 4.5/11.4 – 11.5 – 18.4 – 18.5/26.4 – 26.5/36

    European Forum Team’s Championship will be played with teams made up of 4 players.

    European Forum Team’s Championship game ranking will be made by the daily total of the best three individual scores from each team. The lowest score will be rejected. The best total score (over 3 days) will name the European Forum Team’s Champion.

    Team must have a minimum of 3 players to participate in the European Forum Team Championship.

    No difference will exist between ladies and gentlemen; they will share in the team competition.

    A single player may participate in the event (without belonging to a team), however may only play in the European Forum Single’s Championship

    greetings
    aureliano

    Eli meillähän on jo kaksi joukkuetta kasassa, tosin tällä tavalla annamme pikkasen eteen muille. Kuten tekstistä käy ilmi, niin outolinnut voivat toki pelata henkkoht kisaa.

    Ketjun alussa olivat ainakin KL, Jäsen XXL, Debugga, vasuri, Anton ja Parti innokkaita lähtemään – saako tätä intoa heräteltyä? Tavoitteenahan on primitiivireaktioilla opettaa ne tärkeimmät ja kauneimmat suomalaiset sanat…

    Matkan kustannukset näyttävät seuraavilta:
    Kisamaksu: 200;-
    Lennot (Finski): 300;-
    Hotla: 300;-
    Spending mani: 300;

    Eli 1,1k noin about tasan, josta heti nyt 400;- (lennot ja ½ kisamaksusta) ja loput paikan päällä.

    Hopi, hopi!!1

    Totuuden nimissä on sanottava etten ollut oikeasti lähdössäkään. Jokin sisälläni tuolloin syksyllä liikahti, kun kuvittelin Sophie Sandolon samaan ryhmään kuumana kesäpäivänä, hikihelmien valuessa norona hänen kaula-aukkoonsa.. Olen näet hieman kyllästynyt siihen hawaijilaisruipeloon, mikä hänen nimensä olikaan?

    No nythän tässä tietenkin käy niin, että Sophie yllättäen ilmestyykin paikalle, ja ilmaisee halunsa pelata jonkun hieman jykevämmän pohjoismaalaisen herrasmiehen kanssa. Jos näin käy, en halua tietää asiasta mitään!

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 133)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #293538 kohteessaInternational Forum Golf Challenge

Etusivu Foorumit Säännöt International Forum Golf Challenge