26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

International Forum Golf Challenge

Etusivu Foorumit Säännöt International Forum Golf Challenge

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 133)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #181816 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Voipi olla että kielivaikeuksien vuoksi Suomeen ja GP.comiin ei helposti löydä (?), niinpä laitan toisaalla postatun idean tänne. Voisi ehkä joku olla kiinnostunutkin ja onhan ”meillä” salainen ase, tupla-kotka… Comments? ________________ Hi, my name is Aureliano and i’m writing from Italy. Sorry but I don’t speak your language (my english is not so perfect too!). This is my first post and first of all I would like to thank you for the hospitality. I have just an idea to propose you. In italy (Milan exactly) there’s a popular golf forum (www.nextgolf.it) that it is interested to organize a golf challenge with other european golf community. We are playing against other italian golf community (a sort of ryder cup) and we spend a wonderful moments of golf in terms of friendship, challenge, golfcourse…in few words in terms of GOLF!!! I have already conctacted forum communities from Spain,Holland, England,French and they are really interested ad enthusiastic: we are already thinking and proposing ideas about organization. Are you interested to developed something about that?? Let me know if we can discuss about it!! best regards Aureliano email: steelshaft@libero.it Sorry if this is not the right section to writing my discussion!!

    #293453 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    No ei todellakaan mennyt oikeaan listaan!!

    #293454 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mä oon NIIN messissä, jos saadaan joukkue kasaan! :o)

    #293455 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Tetsa kirjoitti: (10.10.2007 16:52:33)
    Mä oon NIIN messissä, jos saadaan joukkue kasaan! :o)

    Ja minä voin tulla mukaan tulkiksi, jos en joukkueeseen muutoin mahdu!

    #293456 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Megessä jos Aurelianolla on isosisko. Tai jos Sophie Sandolo on megessä.

    #293457 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Koska ja missä? Olisko foto kiva yllätys?

    #293458 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Naisten joukkue myös kasaan o/

    #293459 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Joukkueeseen pääsyn kriteerit tulevat todennäköisesti olemaan kovat.

    Draivi 300m ja rauta 5 220m.
    Draiveriin varren vaihto alle 5 minuuttia.
    Sokkotestissä tunnistettava 10 eri viskistä vähintään 8 ja kyettävä pullollisen jälkeen pelaamaan bufferiin.
    Sääntökirja osattava ulkoa.
    World rankingin top 100 pelaaja on tunnistettava pallon lentokaaren perusteella.
    Kierros mentävä alle 2½ tunnin.
    Hcp oltava niin tarkalla että laskevakortti voi tulla ainostaan yhdellä lyönnillä.

    Kriteereistä huolimatta on järjestettävä 4 päiväiset karsinta kilpailut koska niin moni läpäisee ne.

    #293460 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Näprääjä kirjoitti: (11.10.2007 12:31:19)

    Draiveriin varren vaihto alle 5 minuuttia.

    Ei mene alle 5 minuuttia. Ei ole pulleria.

    #293461 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Aika hieno idea. Todella hienoa olisi lähteä mukaan taistelemaan tällaisessa mutta kyllä edustustehtävä vähän vaatisi tällä tasoituksella, että peli olisi terävämmässä kuosissa ja viimeisestä 80 alituksesta aikaa vähemmän kuin 2 vuotta… 🙁

    Mikäköhän tulisi olemaan pelimuoto?

    Anyway, tähän pitää jonkun tarttua ja alkaa järjestellä… Ensimmäisenä Team Golfpiste.com Finlandille pitää nimetä pelaajavalinnoista vastaava (playing/non-playing) kapteeni. Ehdotankin tähän pestiin Partia persimmonneineen.

    #293462 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tuoppi kirjoitti: (11.10.2007 12:58:29)
    Ensimmäisenä Team Golfpiste.com Finlandille pitää nimetä pelaajavalinnoista vastaava (playing/non-playing) kapteeni. Ehdotankin tähän pestiin Partia persimmonneineen.

    Kannatan!

    Ja ehdotan yksin tein, että ko. vastaava/kapteeni ottaa pikimmiten yhteyttä tähän Italo-puuhamieheen ja alkaa laittaa asiat järjestykseen.’

    Paitsi että ainoa varsi jonka olen mailasta irrottanut oli wedgen varsi ja sekin ’irtosi’ vain noin varren puolesta välistä…

    #293463 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tetsa kirjoitti: (11.10.2007 20:44:40)
    Paitsi että ainoa varsi jonka olen mailasta irrottanut oli wedgen varsi ja sekin ’irtosi’ vain noin varren puolesta välistä…

    Ja irtosi mitä ilmeisemmin ilman pulleria tai lämmitystä?

    Kannatan myöskin Partia kapteeniksi ja Ladykapteeniksi ehdotan ja kannatan La Golfbotia, sillä häntä seuraa menestys!

    #293464 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kannatetaan ehdottamasti Partia kapteeniksi !
    Olisi upeaa saada foorumin väelle mahdollisuus tällaiseen kansainväliseen kisaan. Jos tämä on todellista, kyllä kannattaa ainakin selvittää mahdollisuudet osallistumiseen, varmasti halukkaita jäseniä joukkueeseen löytyy. Parti kasaa joukkueen ensi vuonna 5th elementin alkukesän tulosten perusteella, sillä saadaan aktiivisuutta myös ensi vuoden 5th Element Tourille lisää. Kaikki mukaan !

    #293465 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Älkää nyt helevetissä alkako hullua yllyttämään. Ette tiedä mistä itsenne löydätte…

    #293466 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Parti PersiMonni kirjoitti: (12.10.2007 18:56:53)
    Älkää nyt helevetissä alkako hullua yllyttämään. Ette tiedä mistä itsenne löydätte

    EyeOne Sama Mistä, kunhan on hjuva poppoo seurana!!! Count Me In, eli laskekaa minut sisään.

    P.S. JXXL: Mistä päin Saapasmaata Sophie on kotoisin? Jottapa osaan ottaa tuntumaa soveltuvaan murteeseen (joita Saapasmaassa riittää….).

    #293467 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Määkin tahtosin reissuun o/ Vaikkapa coutsin rooliin…. ai ei vai …no vaikka vastustajan coutsiks sit.

    #293468 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    KL kirjoitti: (10.10.2007 19:02:56)

    Tetsa kirjoitti: (10.10.2007 16:52:33)
    Mä oon NIIN messissä, jos saadaan joukkue kasaan! :o)

    Ja minä voin tulla mukaan tulkiksi, jos en joukkueeseen muutoin mahdu!

    Jos mr KL pääsee mukaan, niin sitte on minutki kelpuutettava koska muutoin on tulkki täysin tarpeeton.
    Sattuipa tässä menneenä kesänä nimittäin niin, että olimme parin kaverini kanssa eksyneet Levin reissullamme Ruotsin puolelle naisiin. No minä kehuskelin
    kielitaidoillani ja nähtyäni pitkätukkaisen blondin kysyin tältä:
    Jag har två guys who want knulla dej. Är det möjligt?
    Blondi vastasi: Det passar bra men jag är transvestit och jag har klamydia.
    Minäpä juoksin takaisin autolle ja huusin: Jumalauta jätkät, nyt meillä kävi
    flaksi!
    Siellä on koko transiitti täynnä huoria ja stereoissa soi suomirokki…

    Eipä kundit minnuu kauheesti reissun jälkeen kiitelleet vaan käskivät painumaan mm. jollee kielikurssille esim: ’where is the cat – cat it´s in the moon’ kurssille
    Vaan eihän mulla mihinkään helvetin kuumatkaan rahat riitä – mutta sinne saapasjalkamaahan voisin niitä misuja lähteäkki etsimään

    #293469 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Olisiko joku (?) yhteydessä Iittalian suuntaan, jotta tietävät gp:n aikeista? Entäs itse golfpiste? Budjetti?

    #293470 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Johtaja XXL kirjoitti: (11.10.2007 22:35:56)

    Ja irtosi mitä ilmeisemmin ilman pulleria tai lämmitystä?

    Ei… Kyllä mä kävin aika kuumana.

    #293471 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Johtaja XXL kirjoitti: (11.10.2007 22:35:56)

    Tetsa kirjoitti: (11.10.2007 20:44:40)
    Paitsi että ainoa varsi jonka olen mailasta irrottanut oli wedgen varsi ja sekin ’irtosi’ vain noin varren puolesta välistä…

    Ja irtosi mitä ilmeisemmin ilman pulleria tai lämmitystä?

    Kannatan myöskin Partia kapteeniksi ja Ladykapteeniksi ehdotan ja kannatan La Golfbotia, sillä häntä seuraa menestys!

    Oho, kiitos vaan luottamuksesta Johtaja XXL :D.

    #293472 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Anton IX kirjoitti: (13.10.2007 15:22:34)
    Olisiko joku (?) yhteydessä Iittalian suuntaan, jotta tietävät gp:n aikeista? Entäs itse golfpiste? Budjetti?

    Tuossa ei käynyt selville, missä päin mahdollisesti olisi tarkoitus pelittää. Mutta muutaman järjestetyn ’omatoimigolfmatkan’ kokemuksella heittäisin, että kannattaa olla ajoissa liikkeellä, jotta saa haluamansa lennot ja vieläpä edukkaaseen hintaan. Viikon omatoimireissun esim. Italiaan järjestää kyllä hyvin alle 1000 eurolla sisältäen lennot, majoituksen, autonvuokran, bensan ja golfin. Toki tiikaljojen ja birdiehuikkien budjetissa ei ylärajaa olekaan. Tiikaljaksi soveltuu Saapasmaassa Birra Moretti.

    #293473 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hello Golfers, I’m Aureliano from Italy…sorry but I don’t understand your language…it is possibile to write in english?? (my english is a shame too!! 🙂 )

    I send to you the same mail sended to others forum:
    ————————————————————–
    ’I explain to you quickly what we had thought and first of all what we did until now: since 2003 regularly one time per year we organized matches against other Italian golf forums, taking like reference the formula of the Ryder Cup. Teams with 12 players, 36 holes a day (fourball + foursome) and the second day 18 holes single match play. Normally we played by rank of handicap that goes approx. from 4 to 20.
    In addition to golf, the events included dinners, lunch and great moments to be together, to speak and to enjoy ourselves.
    Briefly, the teams stays together for 2 or 3 days living unforgettable moments of friendship and golf. To respect all the teams it is clear that we must find together the best formula of game, the place and when to play.

    I just can say to you that we would prefer to play in Italy (maybe in Summer 2008…July for instance) the First International Forum Golf Cup (just for respecting to the ’father’ of idea …ehm…ehm…that’s me 🙂 ). But any decisions will be taken all together!!

    We have already talked to a famous and beautiful golf course very close to Milan and to Major Lake and NO PROBLEMS!

    My forum site (Nextgolf.it) are absolutely and obviously opened (and it is necessary) to any suggestion or proposal of you to organize the event, of which we will be proud and happy.
    I would like that some of your registered members (and you clearly) participates in our site (you can write English) .

    Please if you are really interested I think it’s necessary to continue contacts in order to organize the event the next year .

    I trust that we can create an unbelievable international golf challenge trophy!!

    Greetings
    Aureliano

    PS: In nexgolf.it I’m the focal point and organizer of golf event overseas (my nickname is LACARIATIDE) but the ’CAPTAIN’ of the forum site is mr. Marco Foi (nickname is NEROMAN) that he will discuss with me, you and leader of others forum community any aspects to organize the event.’
    ————————————————————–

    Ok friends, what do you think about? In nexgolf we are thinking about the game formula and other things and I hope that even you and your staff/registered members will think something to propose.

    Spanish, Dutch and English golfers already confirmed the partecipation and I’m waiting the confirmation from French Forum and Swedish Forum!

    I’ll be wait your answer

    regards
    aureliano

    #293474 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiara kirjoitti: (15.10.2007 10:12:37)

    Anton IX kirjoitti: (13.10.2007 15:22:34)
    Olisiko joku (?) yhteydessä Iittalian suuntaan, jotta tietävät gp:n aikeista? Entäs itse golfpiste? Budjetti?

    Tuossa ei käynyt selville, missä päin mahdollisesti olisi tarkoitus pelittää. Mutta muutaman järjestetyn ’omatoimigolfmatkan’ kokemuksella heittäisin, että kannattaa olla ajoissa liikkeellä, jotta saa haluamansa lennot ja vieläpä edukkaaseen hintaan. Viikon omatoimireissun esim. Italiaan järjestää kyllä hyvin alle 1000 eurolla sisältäen lennot, majoituksen, autonvuokran, bensan ja golfin. Toki tiikaljojen ja birdiehuikkien budjetissa ei ylärajaa olekaan. Tiikaljaksi soveltuu Saapasmaassa Birra Moretti.

    Niin tuolla lyhyellä ilmolla oli tarkoituksena saada yhteyshenkilö nimettyä (Parti on?) joka vie meidän asiat eteenpäin nextgolfiin tjms, jotta pääsemme mukaan vaikuttamaan tapahtumaan. Lisäksi jos GP saadaan ansotettua mukaan sponssipelipaitoineen jne, niin hyvä homma.

    Kuulostaa sen verran hienolta ajatukselta, että mukana ollaan jos vain muuten onnistuu. Birra Moretista ei kokemusta.

    Peliareena on mitä ilmeisimmin: http://www.golfbogogno.com/italian/index.php

    #293475 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Sorry Aureliano, I was explaining my intentions for my last reply. Welcome to the forum and we’ll continue this thread in english! (Nickname ”senior” is welcome to address our spelling errors, this time in finglish 😉

    #293476 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hi friends, sorry, I posted on International Golf Cup without presenting me! 🙁

    I’m Aureliano form Milan (Italy)…I’m 38..I have been playing golf since 2004..my HCP is 8,5…and I would you invite on my forum (www.nextgolf.it) and invite you on International Forum Golf Cup!

    greetings
    aureliano

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 133)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #293476 kohteessaInternational Forum Golf Challenge

Etusivu Foorumit Säännöt International Forum Golf Challenge