26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

IL KRANDE KATASTROF NUMMERO QUINQUE 17.10.08

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu IL KRANDE KATASTROF NUMMERO QUINQUE 17.10.08

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 35)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • …………………..IL KRANDE KATASTROF NUMMERO QUINQUE ( 5 ) …………………..Vuosaaren linkseillä pe 17.10.08 ( 10.00- 11.30 ) Siis vuonna 2004 startannut kisa on purjehtinut suostuisasti. Nyt jo viidennen kerran kutsun ystävät ja kylän immeiset Vuosaaren linkseille syyskauden lopetuskisaan, joka ei tähän mennessä ole päättänyt ainakaan minun kolohviani , vaan kolhvattu on vielä joulukuusssakin kesägreeneillä. Perjantaina 17.10 tiitimes klo 10.00 – 11.30 . Vuosaaren linkskenttä on saanut valmiiiksi englantilaisen linkssuunnittelija Martin Ebertin johdolla ja kenttämestari Ilkka Kaivosojan henkilkuntineen toteuttamana 50 uutta poteribunkkeria valmiiksi. Onpa yksi kahden väylän Hell Bunkkerikin valmiina. Kumpuja on sheipattu Ilkka Kahrin johdolla. Vuosaari on saanut 300 uutta jäsentä v. 2008. Vanhat periaatteet, Viime vuoden voittaja Mapete tuonee tutun kiertopalkinnon pääkisaan ; tasoituksellinen pistebogi . ja Otso skrätsin voitosta. Jokainen tuo palkinnon everybody- hengessä. Lisäksi muita sponsorien palkintoja. osanottajista Lassi Tilander, Asko Arkkola, Vuosaaren eka SM Pekka Palmu, Näprääjä, herra Ryynänen, Mac Ewan tullee antiikkimailajengeineen, Broidi , pojat jne. Erikoisesti nuoret ja naiset ovat tervetulleita, mutta anybody wellcome. Kerkeisköhän Janos Uotila ja/tai Rainer Stenius tänä vuonna mukaan tai ..?? Ilmoittaudu nopsasti tälle palstalle , soita minulle 040-5034312 , lähetä sähköpostia willehard1919@yahoo.com tai soita suoraan Vuosaaren caddiemasterille 09 -6812210 tai toimistoon Harri Mankki 09-68122133. Tiedän ,että oon vähän myöhässä, mutta olkaa te nopsempia- …………..eiku lyömään ja syömään.. Green fee ja juhlamenu on yhteensä 50 e. Vuolinks -ravintolan menu; Pekonitomaatti- keitto, vihannesbuffee, haudutettu merilohi, kaffe ja omenapiiras vaniljakastikkeella. Greenfeen voi hoitaa erikseen ja Menun osuus on 20 e. Harkkakiekkakin mahdollista , jos tarvetta ilmenee.

    hemmetti mites mä mun työvuorot järkkään…

    tepi62 kirjoitti: (30.9.2008 22:54:16)
    hemmetti mites mä mun työvuorot järkkään…

    Luultavasti et saa tuohon kysymykseen vastausta tällä palstalla.

    Joo tiedän, että työ on esteenä ja varsinkin nyt , kun olen hieman myöhässä . Arkipäiväksi on vaan helpompi järkätä kisat, kun ne eivät kiusaa Vuosaaren jäsenten ja vieraiden viikonloppupelejä. Green feekin on halavempi. Toivottavasti pääset niiden 30 joukkoon , joille lähdöt ja safkat on varattu.
    Kymmenkunta on jo ilimoottaatunut. Kohta pykään lähtölistaa Harri Mankin kaa
    ja Kari Mutka on Jäämerellä kalastamassa merilohia.

    Ku ny kerrankin vähän satais, et saisi oikke linksviilinkii.

    KL

    Minä tulen mukaan, jos suinkin työt antavat myöten. Laita listan jatkoksi.

    Hyvä KL – kirjataan. Vuosaaren lehdessä oli upeat kuvat Hellbunkkerin ketusta poikasineen – kolme hienoa pentua – ovat kuulemma seurustelleet pelureiden kaa. Eiku linkseille.

    Kuulostaa mahtavalta tapahtumalta. Tulisin, jos olisin Suomessa. Vuosaari on muutenkin yksi suosikkikenttiani siellapain. Tosin tata uutta versiota en ole viela pelannut.

    Kiitos sympatioista ulkomaanelävä . Tosiaan tämä on …………………..KUTSU
    …………………………………kolohvin 2008 jäähdyttelyyn..
    ja osanottajat tekevät tapahtuman ja sisällön – mie oo niinku
    … katalysaattori

    IL KRANDE KATASTROF NUMMERO QUINQUE ( 5 ) – tapahtumaan.

    ………………………………………..TERETULEMAST VAEKKA KAUEMPOOKI.

    mäkisuksi kirjoitti: (30.9.2008 22:08:19)
    …………………..IL KRANDE KATASTROF NUMMERO QUINQUE ( 5 )
    …………………..Vuosaaren linkseillä pe 17.10.08 ( 10.00- 11.30 )

    Siis vuonna 2004 startannut kisa on purjehtinut suostuisasti. Nyt jo viidennen kerran kutsun ystävät ja kylän immeiset Vuosaaren linkseille syyskauden lopetuskisaan,

    Vanhat periaatteet,
    Viime vuoden voittaja Mapete tuonee tutun kiertopalkinnon pääkisaan ; tasoituksellinen pistebogi .
    ja Otso skrätsin voitosta. Jokainen tuo palkinnon everybody- hengessä. Lisäksi muita sponsorien palkintoja. osanottajista Lassi Tilander, Asko Arkkola, Vuosaaren eka SM Pekka Palmu, Näprääjä, herra Ryynänen, Mac Ewan tullee antiikkimailajengeineen, Broidi , pojat jne. Erikoisesti nuoret ja naiset ovat tervetulleita, mutta anybody wellcome. Kerkeisköhän Janos Uotila ja/tai Rainer Stenius tänä vuonna mukaan tai ..??

    Ilmoittaudu nopsasti tälle palstalle , soita minulle 040-5034312 , lähetä sähköpostia willehard1919@yahoo.com tai soita suoraan Vuosaaren caddiemasterille 09 -6812210 tai toimistoon Harri Mankki 09-68122133.

    Tiedän ,että oon vähän myöhässä, mutta olkaa te nopsempia-
    …………..eiku lyömään ja syömään..

    MOI MÄKKÄRI!
    Tämän vuoden kierrokset on menneet sen verran huonosti,että ROUVA määräsi minut ulkomaan harjoitus leirille ,joten en pääse puolustamaan viime vuoden skratsin voittoa enkä voittamaan tällä kertaa uutta draiveria (onks tänä vuonna).
    PS.Mites olis huomenna perjantaina kierros Masterissa .Soitellaan.

    Otso,
    eiköhän tuo järjesty tavlla tai toisella. Kiertopalkintrohan pitää hakea kuiteskiii,
    skrätsin voittaja saa mukaansa.

    Otso,
    Kiitos Mastersin 7 väylästä, jonka kerkesimme pelaamaan. SkrätsTrophy on nyt tallella
    ja ensi vuonna pääset taas kisaamaankin. 15 on ilimoottatunut ja 15 vielä paikka
    hopi hopi – tytööt ja nuoret miehet – luokaa hienoa traditiota kanssamme.

    Tarkoitus on pelat vielä noin 30 Il krandea.. onn silloin vasta 94 v. v. 2008 + 30 v siis 2038 – ehkä pelaan silloin jo punaasilta ja ajan golfpiiliä.

    Mapete ilmoittautuu…

    Tervetuloa Mapete- viime vuoden voittaja,
    vaikka muutenkin voit nauttia Il Krandesta kuin voittamalla,
    mul on ollu hauskaa jokaikinen 5 Il Krandea , vaikken en oo vielä kertaakaan
    voittant.
    Siinon jottain paimenkolohvin alkuperää ku linksei kiertää.

    IL KRANDE KATASTROF NUMMERO QUINQUE , perjantaina
    ……………………….17.10 .2008 ( teetimes 10.00 – 11.30 )

    osanottajaluku ohitti jo 20 linksinkiertäjää – vielä on 10 paikkaa jälellä –
    hopi hopiii …. eiku kettujahtiin linkseille, lyöhmähän ja syömhähän..
    ja paraat ..ite asiassa kaikki palkitahan.

    Miksi mennä Skotlantiin linkseille ..ku 50 e pääsee Stadin linkseille ..
    ja sää vielä merellistä lohta..

    …hyvät ysttävät , kylänmiehet , naiset , immeiset ja joku muukin..
    teretulemast.

    Mäkisuksi…mun tekis kyllä mieli tulla …katson jos yksi kaiffari majoittaa niin tulen ( buranat mukana ).

    #228567 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jos vielä on tilaa yhdelle niin tulen mukaan haistelemaan links-meininkiä.

    #228568 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Spin ja no eagle ootte nummerot 25 ja 26 ,
    jos Joonas Myllyveräjä,Pentti Ranta ja Tuomo Saastamoinen Stadin mäkikamujani tulee mukaan varauksen mukaan , joten mahdutte.
    Kertokaa seura ja Hcp . Tänne tai 040- 5034312.
    Teretulemast.

    Muut sa pittää kiirettä.

    #228569 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Täytyy peruuttaa tuloni tällä kertaa. Kavereiden kanssa oli sovittu meno viikonlopuksi.

    #228570 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    No eagle , sepä vahinko.
    Paikat 25 ja 26 vapautuivat ja siis kuusi jäljellä.

    No Reino Sarosto alias hra Ryynänen vei just paikan 25. Siis viisi jäljellä.

    Lupasivat muuten hyvää keliä perjantaiksi , kuten aina on ollut; 2004, 2005, 2006, 2007 ja nyt 2008. Koskahan pääsemme Vuosaaressa tosi sateeseen pelaamaan -oikein linkstunnelmiin – ku aurinko yhtenään räköttää , perjantaina Sea Golf Rönnäsisssä ja tänään Paloheinässä.

    Kas Petri Teivo vie paikan 26. Siis 4 jäljellä hopi- hopi hyvät ystävät, kylänmiehet . kylännaiset ja joku muuhi.

    #228571 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    mäkisuksi kirjoitti: (30.9.2008 22:08:19)
    Green fee ja juhlamenu on yhteensä 50 e. Vuolinks -ravintolan menu;
    Pekonitomaatti- keitto, vihannesbuffee, haudutettu merilohi, kaffe ja omenapiiras vaniljakastikkeella.
    Greenfeen voi hoitaa erikseen ja Menun osuus on 20 e.
    Harkkakiekkakin mahdollista , jos tarvetta ilmenee.

    Minä menen illalla ulos syömään, joten passaan tuon juhlamenun. Tuleeko joku kimppaan GP:n kortille, eli gf 25€? Menun kanssa tulee hieman halvemmaksi kuin tuo 50 €.

    #228572 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    KL kirjoitti: (13.10.2008 18:40:15)
    Minä menen illalla ulos syömään, joten passaan tuon juhlamenun. Tuleeko joku kimppaan GP:n kortille, eli gf 25€? Menun kanssa tulee hieman halvemmaksi kuin tuo 50 €.

    Minäkin passaan lounaan, ja omakin GB kortti käyttämättä… Joten käytetään kumman korttia tahansa….?

    #228573 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jos mahdollista ,tulisin mukaan, Vuosaari olisi 74:s Suomen kenttä jonka olen kiertänyt. Ateria ei sovi, olen allerginen lähes kaikille, etenkin lohelle!
    Heimo2

    #228574 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    mapete kirjoitti: (13.10.2008 20:46:01)

    KL kirjoitti: (13.10.2008 18:40:15)
    Minä menen illalla ulos syömään, joten passaan tuon juhlamenun. Tuleeko joku kimppaan GP:n kortille, eli gf 25€? Menun kanssa tulee hieman halvemmaksi kuin tuo 50 €.

    Minäkin passaan lounaan, ja omakin GB kortti käyttämättä… Joten käytetään kumman korttia tahansa….?

    Laita meiliä profiilin osoitteeseen, niin sovitaan yksityiskohdista.

    #228575 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Heimo 2 ,
    kirjaan sinut osanottajaksi . meillä taitaa olla lähelle sama luku kotimaamme kenttiä koluttuna.
    Ja poistan sinut Heimo 2 , KL: n ja Mapeten Vuolinksin ja Kari Mutkan muonaluettelosta.
    Saanko varmuuden vuoksi seurat ja hcp:t , jos eivät löydy profiilesita.
    Tervetuloa.
    Keskiviikkona lataan lähtölistan tänne.

    Vielä kerkiätte – muutama paikka vapaana. Sään ennustetaan taas olevan mukiin tai paremminkin pikariin menevän eli Törlei.

    #228576 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hei hyvältä näyttä sääkin perjantaina 17.10 . Lupasivatten stadiin 8 astetta puolipilvistä ah mikäs sen paree linksei loukuttaa ja kettua kattoo – niinku oliis vanhan ja nuoren Morrisin varjot kimpasa nummilla .

    25 lähtijää välillä 10.00 – 11.30 Vuosaari 17.10 . perjantai ja vuosi 2008 ( vuonna 2009 perjantai on 16.10 )

    Tiedoksi, Supergolfin jäsen voi päästä ystäväni avulla halvemmalla greenfeellä – soita tarvittaessa 040- 5034312.

    Antti Paatola ilmoittatutui taas hikkorimailojen kanssa ja voi lainata halukkaille koemailat linkseille. Siitäkin voi soittaa .

    Siis viittä uupuu sanos kettu repo ku Ilkrandelaisia linkseillä räknäs…

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 35)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #228563 kohteessaIL KRANDE KATASTROF NUMMERO QUINQUE 17.10.08

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu IL KRANDE KATASTROF NUMMERO QUINQUE 17.10.08