Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
8.7.–15.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
[19] | [28] |
Kilpailua | Suomalaista |
Onko tietoa miltä www sivuilta löytyisi Driverien cor hyväksytyt mailanpäät. Jotka olisi lailliset vuoden 2007 jälkeenkin. Kiitos tiedosta etukäteen Esko
Käsi ylös, joka oikeasti nyt miettii v. 2007 driveriaan. Minulla ehtii todennäköisesti kulua 5-15 ajuria siihen mennessä, kun sitten poliisit tulee ja sanoo, että laiton mailalla, lähdetäänhän kamarille…
Meikällä tänä vuonna jo kolmas draiveri menossa. Ikinä ei ole tyytyväinen, välinekierteessä on tunnelmaa ja uuden mailan hommaaminen on niin mahottoman hauskaa.
2007 voi olla vaikka mimmosia hilavitkuttimia, jos kehitys menee vaikkapa r7Quadin suuntaan!
Eli eiköhän hakata niillä kauppasaartovehkeillä kaikessa rauhassa!
Itse pelaan ’laillisella’ ajurilla, koska haaveissa siintää yhä FGT tai ainakin haastajakiertue 🙂 Minun puolesta muut saavat mättää palloa vuoteen 2007 asti millaisella moukarilla lystää, jos draivin lisämitta antaa kicksejä.
Mutta sitten topicciin… Löytyneeköhän mistään listaa sallituista nupeista, mutta ainakin kielletyistä löytyy (linkki alla). Pitää vain pitää huoli, ettei oma raippa ole listalla. Myyjä varmasti osaa myös kertoa mailan COR-arvon.
Lue lisää: Kielletyt draiverit