26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Henri ja Janne Turkissa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Henri ja Janne Turkissa

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Henkka kirjoitti: (28.1.2011 20:10:41)

    maxmax kirjoitti: (28.1.2011 18:35:33)
    Olisipa kiva tietää mitä nämä kestovittuilijat ovat tehneet jotta poikamme pärjäisivät maailmalla ?

    Jotkut ovat jopa päässeet tytttöjen kädiksi. Kyllä sillä kelpaa pullistella yhden ihmisiän.

    Tule sitten kuittailemaan kun joku pelaajasi on joskus parjannyt maailman ykkoskiertueella edes samalla tavalla kun Minea muinoin. Golf on ammattina paljolti markkinointia ja sita kaytan ’pullisteluna’ ihan surutta. Sen verran olen ’amerikkalainen’, vaikka muuten en ole yhtaan.

    On yksi juttu puhua ’suuria’ jollain keskustelupalstalla ja sitte itse asiassa tehda jotain, joka nakyy…

    ts kirjoitti: (30.1.2011 15:18:28)

    Golfinn kirjoitti: (27.1.2011 4:18:06)
    Hieman outoa tuo Jannen pelaaminen ja tulokset sen jalkeen kun Augusta St. jai taakse. Mistakohan johtuu?

    Hieman outoa tuo Oregonin ihmeen hiljeneminen aina tällaisissa tilanteissa. Mistäköhän johtuu?

    Toisaalta hienoa, että itse ymmärtää miten hölmöjä tuli kirjoiteltua.

    Ei se ole holmoa Tapsa jos ihmettelee tallaisia asioita. Se, etta sun lahipiirissa ja maailmassa ei saa olla erimielta sun kanssa, ei ylety tanne asti. Jos Jannella menisi todella hyvin (esim paassyt jostain karsinnoista lapi jollekin kunnon Tourille), niin olisin ensimmaisena taalla sita taputtamassa. Jannen uran kehitys Augusta St.n jalkeen on vaan nahtavissa varsin selvasti. Toivottavasti lahtee viela kunnon nousuun!

    Jannesta, niin olen sanonut sen aikaisemminkin, etta olen vilpittomasti iloinen hanen potentiaalistaan ja ajoittaisesta menestymisesta. Olen myos ’huolissani’ hanen heikoista tuloksista, vaikka en miesta yhtaan tunnekaan. Siksi nytkin kysyin.

    Mihin Oregonin mies sitten havisi viime kommentin jalkeen? Se on Tapsa semmonen juttu, etta mun joulukuu ja tammikuu oli matkusteluineen ja toineen aikamoista hardellia. Tammikuun myynnit oli nyt 900% yli viime tammikuun myyntien ja allakka on jo 75% taynna oppitunteja ja fittauksia. Sen lisaksi pitais johtaa tata rankesteriakin (jonka myynnit nousee kuukausi tasolla edelleen 20-30% luokkaa, vaikka ollaan pahassa lamassa) ja tehda mailojakin… Ei siis mikaan ihme, etta aina ei muista tai kerkia tulla tanne katsomaan kun Tapsa kinaa millon kenenkin kanssa. Nyt tulin, kun tuli eraan palstalaisen kanssa pidettya email-yhteytta ja muistin kysymykseni. Seka koska halusin nahda miten Minerva oli pelannut Ausseissa…

    Golfpiste.com ei muuten kuulu paivittaiseen rundiini intternet-maailmassa.

    Golfinn kirjoitti: (3.2.2011 20:16:50)

    Henkka kirjoitti: (28.1.2011 20:10:41)

    maxmax kirjoitti: (28.1.2011 18:35:33)
    Olisipa kiva tietää mitä nämä kestovittuilijat ovat tehneet jotta poikamme pärjäisivät maailmalla ?

    Jotkut ovat jopa päässeet tytttöjen kädiksi. Kyllä sillä kelpaa pullistella yhden ihmisiän.

    Tule sitten kuittailemaan kun joku pelaajasi on joskus parjannyt maailman ykkoskiertueella edes samalla tavalla kun Minea muinoin. Golf on ammattina paljolti markkinointia ja sita kaytan ’pullisteluna’ ihan surutta. Sen verran olen ’amerikkalainen’, vaikka muuten en ole yhtaan.

    On yksi juttu puhua ’suuria’ jollain keskustelupalstalla ja sitte itse asiassa tehda jotain, joka nakyy…

    Olet ihan oikeassa, että on on yksi juttu puhua ’suuria’ jollain keskustelupalstalla ja sitte itse asiassa tehda jotain, joka nakyy. Esim olla tyttöjen kädinä.

    Itseasiassa jos nyt jätetään sen suurempi kikkailu ja puhutaan suoraan asiasta (joka ei siis koskaan ole minun menestykseni tai ’pelaajieni’ menstys ollut) on säälittävän koomista että jatkuvasti yrität nostaa itsetuntoasi Minean menestyksen ansiosta, vaikka kutakuinkin koko maailma sinua lukuunottamatta ymmärtää että kuittailuun haastaminen termillä ’pelaajasi’ yhdistettynä sinuun ja Mineaan on pelkkä pullistelua asiassa josta sinun pitäisi olla enemmän kuin hiljaa. Sinä vain olet ainut joka ei sitä ymmärrä.

    ts

    Golfinn kirjoitti: (3.2.2011 20:28:22)
    [ Jannen uran kehitys Augusta St.n jalkeen on vaan nahtavissa varsin selvasti. Toivottavasti lahtee viela kunnon nousuun!

    Jannesta, niin olen sanonut sen aikaisemminkin, etta olen vilpittomasti iloinen hanen potentiaalistaan ja ajoittaisesta menestymisesta. Olen myos ’huolissani’ hanen heikoista tuloksista, vaikka en miesta yhtaan tunnekaan. Siksi nytkin kysyin.

    .

    Pitäis vaan olla pikkusen jotain pohjatietoa väitteiden pohjaksi. Täysin nollatietoon ja vääriin väittämiin perustuvia mielipiteirä ei kukaan pysty arvostamaan.

    Totuudesta saat pienen kuvan lukemalla jutun Jannesta GP:n etusivulta tältä päivältä. Todella pienen, mutta pääset edes hajulle mistä ongelmat ovat johtuneet.

    Eli yksinkertaisesti: olla mieltä jostain asiasta mistä ei tiedä mitään, on minun mielestä edelleen typeryyttä ja siinä olet kunnostautunut tällä palstalla jo vuosia.

    ts

    Henkka kirjoitti: (3.2.2011 20:49:41)
    [

    Olet ihan oikeassa, että on on yksi juttu puhua ’suuria’ jollain keskustelupalstalla ja sitte itse asiassa tehda jotain, joka nakyy. Esim olla tyttöjen kädinä.

    Mutta Henkka hyvä. Kyllä tuon kädin täytyi tehdä jotain suurta, kun kerta puhuttaa vieläkin pelaajien ksekudessa. Tosin hän itse taitaa olla ainoa joka sitä aikaa hyvällä muistelee.

    ts kirjoitti: (3.2.2011 21:13:13)

    Henkka kirjoitti: (3.2.2011 20:49:41)
    [
    Olet ihan oikeassa, että on on yksi juttu puhua ’suuria’ jollain keskustelupalstalla ja sitte itse asiassa tehda jotain, joka nakyy. Esim olla tyttöjen kädinä.

    Mutta Henkka hyvä. Kyllä tuon kädin täytyi tehdä jotain suurta, kun kerta puhuttaa vieläkin pelaajien ksekudessa. Tosin hän itse taitaa olla ainoa joka sitä aikaa hyvällä muistelee.

    Hienoa. No nyt saatiin vihdoin taa perisuomalainen vahattely ja huonon itsetunnon ponkityskin esille. Vain suomalainen osaa vittuilla ja vahatella sita, etta toinen suomalainen on onnistunut ja menestynyt jossain. Se, etta Minean uran paras kohta osui siihen kun ma satuin olemaan siina kolmen-neljan hengen ryhmassa mukana juuri siihen aikaan on tietysti monelle, joka ei siita tieda mitaan, vahattelyn aihe. Kumma juttu tosiaan, etta muuten se ryhma oli taysin sama ennen minua, mutta minkaanlaista menestysta ei tullut. Ja kumma juttu, kun vahan sen jalkeen kun lahdin itse siita pois, menestys ei ole ollut kummoinen.

    En sano tata silla, etta jotenkin minulla olisi ollut sen kanssa sen suurempaa tekemista, mutta ihmettelen vaan etta miten sattukin. Olen sanonut sen aikaisemminkin, etta olen iloinen ja ylpea siita, etta sain tuollaisen mahdollisuuden ja etta olin auttamassa Suomen parasta pelaajaa (kukaan muuhan ei edelleenkaan pelaa maailman ykkos-tourilla) hanen vaikeina hetkinaan. Olen sanonut myos taman aiemmin, etta annoin hanelle kolme asiaa pohdittavaksi kun tiemme erosivat Danvillessa, lokakuussa 2007. Yksi on taysin selva swingi-ongelma. Toinen oli course management ongelma. Ja kolmas oli henkilosuhde-ongelma. Naista kaksi ensimmaista oli hoidettu (jostain syysta) kuntoon kauden 2008 aluksi ja menestys oli (sen takia tai siita huolimatta) koko uransa parasta. Se kolmas juttu nakojaan hoidettiin vahan sen jalkeen kuntoon…

    Tamahan on tata Minnin toimintaa. Yksi sisapiirilainen kertoi mulle kerran Minnista paljon. Yksi oli juuri tama, etta han voi tyrmata asioita suoralta kadelta, mutta hetken paasta hyvaksyy sen ja hetken ajattelun jalkeen ottaa sen omakseen. Nain nakojaan kavi tassakin. ’Kin’ siksi, etta naita tuli helvetisti niiden kuukausienkin aikana kun oltiin yhdessa.

    Hassua tuo Henkan vittuilu. Sulla ei ole nakojaan mitaan hajua mika mun rooli oli tuossa tiimissa. Kannoin hanen bagiaan kylla ja olin sikali caddie, mutta paljon me tehtiin yhteistyota Rauhalan kanssa nimenomaan sen eteen, etta hommia tehtiin oikein myos tien paalla, ei vaan Kytajalla. Ja yksi avaintekijoista, miksi Minni mut caddiekseen halusi(!) oli se sessio tuolla itarannikolla yhden turnauksen rankella, jossa kavimme swingi ym asioita lapi. Jos ma olisin siihen leikkiin lahtenyt pelkastaan caddie-taitojeni takia, aika ohkasta olis tyo ollut. Enhan ma ollu ollu kun kolmen turnauksen ajan yhden jenkkilaisen senior-pelaajan caddie senior-ET:lla…
    Toki pitaa se sanoa, etta jo ekassa turnauksessa Portugalissa muut, kokeneetkin caddiet, tuli multa kysymaan neuvoja mun metodeista ja tyotavasta, kun nakivat mita siella tein. Yksi mm turnausvoittajan caddie. Olen aina sanonut, etta laukkua osaa kantaa apinakin, mutta pelaajan tukena ei moni osaa olla. Pari pelaajaa on Minnin jalkeen pyytanyt caddieksi, mutta molemmille olen kohteliaasti vastannut, etta mun paikka on rankella, ei Tourilla. En ole caddie, vaan asiakaspalvelija. En muuten myoskaan koskaan caddieksi Minnille ’hakenut’. Se ehdotus tuli pelkastaan heidan leirista.

    Minni ilmaisi ensimmaisen kerran tyytymattomyytensa meidan ensimmaisessa LPGA turnauksessa, Toledon nurkilla Ohiossa, kahden LET:n jalkeen. Samassa turnauksessa tajusin itsekin, etta Minnilla ei henkisesti ole valmiuksia (ainakaan silla hetkella) lajinsa huipulle. Tein alustavan paatokseni lopettamisesta sina perjantaina, kun Minni ei paassyt cut:ista lapi (sen ainoan kerran meidan yhteistyossa). En siksi, etta han ei paassyt cutista lapi surkean kakkoskierroksen takia, vaan ihan muista syista. Olen luvannut itselleni, etta en lahde aukomaan sen paivan tapahtumia julkisesti, silla edelleenkaan mulla ei ole mitaan Minnia vastaan. Ne valitettavat tapahtumat vaikuttivat kuitenkin meidan yhteistyohon ja nayttivat, etta Minnista ei ole maailman huipulle. Lauantaina han pyysi mut miittinkiin, jossa han sanoi, etta han ei voi tehda yhteistyota, jos han ei ole 100% varma siita etta voin jatkaa ainakin 5 vuotta hanen tukena ja caddiena ja luvata sita jo nyt. Syksyn aikana tein hanelle selvaksi, etta nain ei tule tapahtumaan. Mun paikka on jossain muualla kun motelleissa ja lentokentilla. Ja kun pelaajan focus on jossain muualla kun itse asiassa ja tulevaisuudessa, niin en halunnut lahtea tollaseen projektiin mukaan sen pidemmaksi aikaa. Hyvassa sovussa hommalle painettiin piste marraskuisessa puhelinkeskustelussa.

    Sen jalkeen mm Andy tuli multa kysymaan kaikenlaista apua Minnin kanssa. Siina missa mina turhauduin tiettyihin asioihin, Andy meni solmuun ja herkkana miehena jopa alistui tietyille asioille. Vaikeita juttuja. Toivottavasti taa uusi suomalainen jannu on kova luonteeltaan ja osaa small talkin ja rauhalliset toimintatavat.

    Musta saa ajatella ihan rauhassa, etta olen perseesta enka osannut hommiani. Kylla mun itsetunto sen kestaa. Mutta jos nain tekee, niin samalla voi ihmetella, miksi tulokset lahti silloin yht’akkia voimakkaaseen nousuun. Nousuun, jota kesti seuraavalle kevaalle asti. Sen jalkeenhan (kesa 2008) hommat on taas olleet hieman hapuilua… Syysta jota en tieda, eika se kiinnosta. Tai osin tiedan, tai ainakin olen tietavani.

    Eika tuo 79 nyt mistaan uudesta hienosta kylla kerro, vaikka on uudet treenarit ja muut… Toivottavasti se oli vaan pikku fiba!

    ts, en ole lukenut Jannen selityksia mistaan. Olis kai pitanyt. Mun score cardeissa ei vaan ole tilaa selityksille, ja selittajia taa golf-maailma on taynna. Tulos kertoo enemman kun tuhat sanaa. Edelleen, onnea Jannelle hanen golf-urallaan. Vilpittomasti.

    ts

    Golfinn kirjoitti: (3.2.2011 22:25:55)

    ts, en ole lukenut Jannen selityksia mistaan. Olis kai pitanyt. Mun score cardeissa ei vaan ole tilaa selityksille, ja selittajia taa golf-maailma on taynna. Tulos kertoo enemman kun tuhat sanaa. Edelleen, onnea Jannelle hanen golf-urallaan. Vilpittomasti.

    Ei siellä ollu selityksiä vaan ihan avointa kertomusta asioista.

    Sen sijaan toi sun kirjoitus on uskomattominta mitä voi kuvitella ihmisen sanovan. Kenenkään oikeesti ajattelevan ihmisen ei kuvittelis tollaisia asioita julkisuudessa puivan. En vähääkään enää ihmettele kuulemaani.

    Siitä huolimatta Minnin tähänastisen uran tähtihetket olivat kyllä paljon ennen sinun aikaasi. Tuosta ei sen enempää.

    Totanoinaa joo. Meriselitykset ovat oikeassa valossa ookoo mutta nyt Jartsa ei sepitä eukolleen tarinaa vaan kyllähän tässä äijäporukka on se kohde. Että hametta vaan päälle sinnen Oregaanoon.

    Suom.huom. Neitokaiset älkööt ottako hernettä nenään koska oikeesti en oo chauviniche vaan ihan metasphoorilla pelaan. Pusipusi ja halihali.

    ts kirjoitti: (3.2.2011 22:56:30)
    Kenenkään oikeesti ajattelevan ihmisen ei kuvittelis tollaisia asioita julkisuudessa puivan. En vähääkään enää ihmettele kuulemaani.

    Saahan nyt omista asioista puhua sen kun huvittaa. Ja jos jonkun asiat ei muka ’julkisuutta’ (ei taa tallanen keskustelupalsta mitaan julkisuutta ole, hyva mies, lol) kesta, niin eihan se mun vika ole.

    Nyt en enaa jaksa kinata sun kanssa. Taa on aina niin vasynytta. Paata sa taas siella pikkuklubillas miten muut asiat tassa maailmassa ovat ja mika on totta ja mika paskaa. Ma keskityn tahan omaan toimeeni.

    Onnea tosiaan Jannelle kesan koitoksiin!

    EFC

    Golfinn kirjoitti: (3.2.2011 23:26:12)
    Saahan nyt omista asioista puhua sen kun huvittaa. Ja jos jonkun asiat ei muka ’julkisuutta’ (ei taa tallanen keskustelupalsta mitaan julkisuutta ole, hyva mies, lol) kesta, niin eihan se mun vika ole.
    Nyt en enaa jaksa kinata sun kanssa. Taa on aina niin vasynytta. Paata sa taas siella pikkuklubillas miten muut asiat tassa maailmassa ovat ja mika on totta ja mika paskaa. Ma keskityn tahan omaan toimeeni.

    Jarille vaan tiedoksi että kyllä tää foorumi on ihan julkinen paikka. Kuka tahansa voi tulla lukemaan muiden kirjallisia tuotoksia koska tahansa.

    Tommonen pikkuklubi on muuten ihan kiva paikka, vaikkakin yli tuhat jäsentä tekee jo välillä hieman tungostakin. Arvaapa Jari muuten ihan huviksesi missä tää Minean uusi cädi pelailee ison osan normaalikesän kierroksistaan.

    ts

    Golfinn kirjoitti: (3.2.2011 23:26:12)
    Paata sa taas siella pikkuklubillas miten muut asiat tassa maailmassa ovat ja mika on totta ja mika paskaa. Ma keskityn tahan omaan toimeeni.

    Mulla on vähän hankala tilanne kun mä en oikeen kerkiä täällä pikkuklubilla vaikuttamaan. Tai oikeestaan kummallakaan. Tiistaina juuri palasin Orlandosta ja jo pitäis kohta takas jenkkilään lennellä. Välissä vielä pitäsi ehtiä muutaman viikon reissut Espanjaan tehdä ja hoitaa muutama muu duuni alta pois.

    Mutta sen verran tolkkua mulla on, että pelaajien yksityisasioita en ala julkisesti ruotimaan. Ei kai sellaista voi tehdä kuin täysin vailla arviointikykyä elävä henkilö.

    Nyt tuli jo sellainen vuodatus että ei tarvitse enää vittuilla. Menin jo ihan sanattomaksi. Olet loistavasti osannut yhdistää Amerikkalaisen ja Suomalaisen kulttuurin huonot puolet. Harvalta Suomalaiselta yhteen tekstiin mahtuu noin monta minä sanaa, mutta toisaalta harva Amerikkalainen taas onnistuu olemaan noin kateellinen ja vittumainen.

    Niin muuten, se mitä minä olen toimistasi kuullut, muiden mielipide sinusta on aika erinlainen mitä omasi. Muista myös että elät maassa jossa naamatusten mielistellään ja muualta kuulee sitten ihan eri totuuden. Iltaisin kun menee nukkumaan monet muutkin valehtelee itselleen olevansa jotakin ihmeellisen erikoista. Herätessään yleensä vaan palaavat takaisin omaan maailmaansa.

    Mitäköhän Minea muuten pitää siitä että sinä täällä jatkuvasti rehvastelet miten Minean menestys on sinun ansiotasi. Nyt saimme joppa kuulla miten ennen kun ’aloitit’ sitä ei ollut ja kun ’lopetit’ se loppui. Joku sinua tuntematon voisi jopa pitkän vuodatuksesi jälkeen väittää että olet aika täynnä itseäsi.

    Noh, turhaapa minä näitä sinulta kysyn. Jos näistä olisi ymmärrystä, et sinä tänne niistä kirjottaisi. Mutta ei minulla tästä tämän enempää.

    jos puoletkin on tottta, niin ei kai herra golfinn ole mikään turha heppu ? miksi Te aina vittuilette toisillenne ? aina toinen väärässä ja toinen oikeassa; samanlaista artikulointia näkee lähinnä ala-asteella ! etsikää yhdessä balloa outista !

    ts

    maxmax kirjoitti: (4.2.2011 19:29:07)
    jos puoletkin on tottta, niin ei kai herra golfinn ole mikään turha heppu ? miksi Te aina vittuilette toisillenne ? aina toinen väärässä ja toinen oikeassa; samanlaista artikulointia näkee lähinnä ala-asteella ! etsikää yhdessä balloa outista !

    Tää täytyy valita vuoden helmeks. Tietääkseni täällä ei kukaan ole ääntänyt yhtään mitään 🙂
    Ala-asteelle

    Aloitin tämä palstan tarkoituksella tuoda julki näitä muitakin tourilla pelaavia kuin Mikko, Minnea, Roope jne.
    Ja nyt tämä kirjoittelu on karannut täysin käsistä. En voi ymmärtää!!
    Se ainakin onnistui, että nyt nämä Jannen ja Henrin kisat ovat golfpisteen Live Scoringissa!

    ts

    pöljä kirjoitti: (4.2.2011 22:38:17)
    Aloitin tämä palstan tarkoituksella tuoda julki näitä muitakin tourilla pelaavia kuin Mikko, Minnea, Roope jne.
    Ja nyt tämä kirjoittelu on karannut täysin käsistä. En voi ymmärtää!!
    Se ainakin onnistui, että nyt nämä Jannen ja Henrin kisat ovat golfpisteen Live Scoringissa!

    Näin pääsi taas kerran käymään ja tohon hukkuu myös aina oma haluni raportoida tapahtumista taustoja. Valitettavasti.

    No reilun viion päästä Marokko niin eiköhän sille sitten oma ketju.

    Minulla ei ole mitään Minniä vastaan. Upea persoona ja hyvä esikuva monessa suhteessa mm junioreille.

    Mutta henkilökohtaisesti mietityttää että kuinkahan monelta lahjakkaalta ja aidosti kllpagolfiin tähtäävältä nuorelta nais- (ja mies) golfarilta Minni ’vie’ taloudellisia resursseja? Minnistä on tehty alusta asti bisnes jossa on moni lajin vaikuttaja mukana. Lehdissä kirjoitetaan ”Minni sitä ja MInni tätä” vaikka Suomen naisgolfin ykköspaikkaa kaikilla tilastoilla ovat menneinä vuosina pitäneet myös Riikka ja Ursula. Myös rahalistoilla. Myös tällä hetkellä. Lehdissä ja julkisuudessa annetaan kuitenkin toinen kuva. Muiden tekemisen seuraaminen on jäänyt palstamillimetreillä murto-osaan. Viimeisen vuoden aikana tilanne on kyllä parantunut.

    Itse en ole uskonut Minnin mahdollisuuksiin tai kehittymiseen kilpagolfissa viimeisen ET-voiton jälkeen. Tässä olen tietenkin mielelläni väärässä. Perusteena on muunmuassa se että swingi on edelleen se mitä on. Onko muutosta edes pitkällä tähtäyksellä yritetty tosissaan. Ei puhtaalla ja kestävällä swingillä pelimies / nainen voi pelata kisoissa yli 80:n kierroksia säännöllisesti. Suuri bisnes- ja julkisuushakuisuus ei voi olla kilpaurheilijalle edullista. Sitten on tämä perheasia. En halua mustamaalata ketään ja toivon Minninkin menestystä mutta toivoisin myös sitä että niitä vähiä sponsorivaroja, joita lajin pariin meillä saadaan, jaetaan erityisesti niille, jotka lajiin tosissaan panostavat ja on tässä suhteessa mahdollisuus huipulle. Moni on pelannut j apelaa parhaillaan ammattilaiskiertueilla pienellä budjetilla veitsi kurkulla ja se todennäköisesti näkyy tuloksissa.

    ts

    periferia kirjoitti: (5.2.2011 11:09:33)
    Lehdissä kirjoitetaan ”Minni sitä ja MInni tätä” vaikka Suomen naisgolfin ykköspaikkaa kaikilla tilastoilla ovat menneinä vuosina pitäneet myös Riikka ja Ursula. Myös rahalistoilla. Myös tällä hetkellä. Lehdissä ja julkisuudessa annetaan kuitenkin toinen kuva.

    Varmaan vähän näinkin, mutta aika mahdoton tuota vertailua tehdä. Ja itse asiassa Suomen ykköspelaaja viime vuonna taisi kuitenkin selkeästi olla Kaisa Ruuttila. Ja hyvinkin monilla tilastoilla.

    Mutta jos Minni keskittyisi pelaamaan LET:n kisoja, todennäköisesti aika paljon paukkuisi top10 sijoja kauden aikana, joka jenkkitourilla on vasta kaukainen haave. Ihan eri maailmassa eletään noiden kahden kiertueen osalta.

    periferia kirjoitti: (5.2.2011 11:09:33)
    Lehdissä kirjoitetaan ”Minni sitä ja MInni tätä” vaikka Suomen naisgolfin ykköspaikkaa kaikilla tilastoilla ovat menneinä vuosina pitäneet myös Riikka ja Ursula. Myös rahalistoilla. Myös tällä hetkellä. Lehdissä ja julkisuudessa annetaan kuitenkin toinen kuva.

    Tämä Tyryn kommentti viime joulukuulta ihmetytti myös kovasti:
    Ajatus LET:n kisan järjestämisestä Suomessa ilman Blomqvistia tuo monelle kylmät väreet selkäpiihin.

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #218332 kohteessaHenri ja Janne Turkissa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Henri ja Janne Turkissa