26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

halpismerkki 4D – kokemuksia?

Etusivu Foorumit Yleistä halpismerkki 4D – kokemuksia?

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • 4D nimisellä merkillä varustettuna löytyy paljon halpoja golf varusteita Stadiumista, aina draivereista sateenvarjoihin. Hinnat näyttäisivät olevan noin puolet Titleistin hinnoista. Onko joku kokeillut näitä kamoja, mailoja tai muita varusteita? Suosittelisitko aloittelevalla golffaajalla halvan 4D-merkkisen puoli tai kokosetin ostamista?

    Ostin 4D uusimman draiverin.

    Kävin hakkaamassa merkkimailoja ennen ostoa myös. En kokenut mitään eroa.

    Olen tyytyväinen! 219 e ja pallo saa kyytiä!

    Koe kierroksella pelasin kahdella pallolla 9-reikää.

    Lyhin lyönti n.200 pisin 270 m. Neljä lyöntiä yli 250 m. Tein iigelin tässä viime viikolla lyhyellä nelosella. Harjoituspallo lyöty viime viikolla 2 kertaa griinille 260 m päähän.

    Muista kamoista en tiedä. Draiveri on ihan hyvä.

    Hinta/laatu on kohdallaan. Merkki on vähän niinkuin Ikean huonekalut ja Henkka Maukan vaatteet, kohtuu laatua halvalla. Pallothan voikin sitten hakea vaikka Biltemasta!

    Itsekkin olen omistanut kyseisen merkin mailoja, rautasetin ja puumailoja sekä nyt myös wedge-setin. Mailat ovat laadukkaita ja ainakin itse olen ollut niihin tyytyväinen. Hinta ja laatu kohtaavat sopivalla tasolla. Stadiumin myyjillä ( siis golf-vastaavilla) on varsin hyvät tiedot ja speksilistat tuotteistaan ja erityisesti kannattaa tulevana syksynä kysellä demosettejä ja muitakin poistoja. Itse hankin viime syksynä demosetin (4D) ja hinta oli kyllä todella kohdallaan. Jälleenmyyntiarvo tänä kesänä oli parempi kuin ostohintani !

    Stadiumissa on muutoinkin hyvät valikoimat merkkimailoja ja tarjouksia, jos vain sellainen liike sattuu matkan varrelle, niin suosittelen käydä tutustumassa.

    Itsekin olen Stadiumin kalikoita tarkastellut ja vaikuttavat ihan hyviltä, eritoten hinta- laatusuhteeltaan. Toinen hyvä halpamerkki on Dynatour, jota myydään Intersporteissa. Mailat ovat periaatteessa Taylor kopiot, mutta laatu pitäisi olla keskiverto kopiota parempi. Koko setti 3 puuta (3,5,7 eli driveri puuttuu), raudat muistaakseni 4-sw, putteri ja melko hyvän oloinen bägi taitaa irrota nyt alennumyynnistä alle 400 eurolla. Puumailojen varretkin oli oem UST varsia.

    Onkos jollain Intersporteilla pääkaupunkiseudulla demomailoja? Kiinnostuksen kohteena etenkin nuo edellisessä viestissä mainitut Dynatourin puumailat.

    Ei haluaisi ensimmäisistä puista/driverista kuitenkaan maksaa useita satoja euroja per maila. Tietysti käytetythän ovat aina yksi vaihtoehto.

    Ei niillä dynatourin draivereilla mitään tee.’UST’:n varsi on aivan perseestä (kuten arvata saattaa) ,ja mailasas on muutenkin slaissispeksit.eli siis liekulma on tosi matala,kuten usein halpisdraivereissa.ja se ääni on semmoinen ’klimp’.en tykkää,itse asiassa inhoan juuri tuollaisia draivereita…väyläpuut varmaan ajavat asiansa,jos varrella ei ole väliä.

    Onko noita speksejä jossain netissä vai oletko kokeillut lyödä? Useinhan kopioissa kopioidaan orjallisesti myös kulmat. Muottihan tehdään usein alkuperäisestä nupista. Tosin kuten jo mainitsin Driveri ei tuohon pakettiin kuulunut. Mukana oli vain väyläpuita. Dynatourin raudoissa oli ainakin TT Dynamic Goldit ja lavat näyttivät ihan asiallisilta. Taylori kopiota nekin. Mutta itse en ole mitään näistä kokeillut joten kaikki mielipiteeni perustuu ulkonäköön.

    olen lyöyt kerran,ja huomaahan se jo makuu-asennostakin

    Eli onko kokemuksia nimenomaan Dynatourin rauta-puista?
    Olen harkinnut ostoa.

    Lue lisää: Intersport

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #374572 kohteessahalpismerkki 4D – kokemuksia?

Etusivu Foorumit Yleistä halpismerkki 4D – kokemuksia?