26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

GP:n simulaattorikisa talveksi?

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n simulaattorikisa talveksi?

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 305)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #497082 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Rod

    ilman tasoitusta, eikö kaikki voisi pelata lyöntipeliä kummassakin sarjassa?

    #497083 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mulle on aika sama pelataanko tasoituksilla vai ilman, äänestäisin kuitenkin edelleen 2/3 tasoituksia jos tasoitukset ovat mukana.

    Kisoissa pitää vaan tarkkaan sopia yksityiskohtaiset säännöt, miten menetellään eri tilanteissa. Itselleni tulee ainakin mieleen seuraavat tilanteet mitä joskus sivulaattoreissa sattuu: Kone ei noteeraa lyöntiä, pallo hyppää reiästä pois, hyväksytäänkö ’juoksu’ upotukset jne.

    Mailaverstaan sivuille sopii kyllä tarkemmat tiedotteet ym.

    #497084 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Ditto mukana, tasoituksellinen

    #497085 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Talsia taaperran takatiille eli tasoitukseton.

    #497086 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kinkkua paistaessa ei ole parempaakaan tekemistä – häh? Mitä mä höpisen;->

    Tähän mennessä tasoitukseen kantansa ottaneista 66.8% haluaa pelata mano-i-mano. Meitä tasoituksen kannalla olevia on tällä hetkellä yksi täysi flaitti.

    Oman näkemykseni mukaan loput kannat tullevat olemaan kokolailla scrätchin kannalla. Jos tasoitus on jollain tapaa onkelma TÄMÄN kisan järjestelyiden suhteen – olen valmis luopumaan niistä osittain tai kokonaan.

    Itseasisassa jos sen SUUREN kilpailun suhteen on jotain onkelmaa jonkin asian suhteen – olen valmis luopumaan eläke-eduistani.. ai niin, joko saa ilmoittautua :*)

    #497087 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    HUHUU!!!

    ilmoittaudun myös mukaan!

    Tasoitukseton sopinee kyllä meitsille. Vai onko tarkoitus pistää joku tasuriraja eri sarjoille?

    Kerran oon simua kokeillut, enkä onnex muista, oliko helppoo vai ei.

    #497088 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Aikataulu aiheuttaa allekirjoittaneelle ongelmia, mikäli ensimmäinen kierros pitää pelata 11.1 mennessä.

    Allepainanut pääsee sauvakävelykepeistä eroon vasta tuolloin. Pari viikkoa lisäaikaa pitää minutkin turnauksessa mukana, muutoin edessä on kunniaton vetäytyminen.

    Tuupparina menestymisen mahdollisuudet taitavat kadota tasoituksettomassa pelissä, mutta nehän eivät pelaa jotka pelkäävät. Tasoitukseton siis sopii, mutta aikataulu on kysymysmerkki.

    #497089 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    Varasin Malmin simun 4 tunniksi lauantaiksi 27.12 klo 11.30 – 15.30. NImimerkki JKO

    Ja jos tilaa on voi matolta käydä lyömässä 15 min 3,5 euron hintaan.

    Kolme siis mahtuu alkukisaan mukaan – ja loput kannustujoukoksi. Ilmoittautukaa niin voin varmistaa varauksen.

    Olin ilmoittautunut alunperin tasoitukselliseen kisaan. ELi jos kolme vastaavalta löytyy aika lauantaina niin hyvä. Mutta tarvittaessa lähden takatiiltä myös.

    Kilpailun jury voisi tulla paikanpäälle selventämään jutun juonen. Kertokaa tarkemmat ohjeet ja säännöt. Simun käyttöohjeet saa ilmeisesti paikanpäältä – en ole vielä pelannut simua.

    Kukin maksanee oman osuutensa eli tuntinsa.

    #497090 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kobo ilmoittautuu messiiin. Olikos osoite tämä talttatie 2. Olemmeko muutoin yhteydessä, vai pelmahdetaankos vain paikalle 11.30??

    #497091 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    Kolme – neljä tarvitaan turnaukseen.

    Lupasin vahvistaa varauksen mitä pikemmin. Mikäli kiinnostuneita ei ole niin…

    Aika alka juoksemaan 11.30 eli aikaisemmin pitää tulla – säännöt, opiskelu lämmittely jne.

    #497092 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Antti otas nyt ittees niskasta kiinni… hyppäätte PJA:n kanssa lauantaina pari ryydloikkaa niin olette H-linnasta Malmilla että humahtaa. Pistäkääs nyt ilmoittautuen, että saadaan homma liikkeelle. Mulla ole mitään hajua miten simussa toimitaan nyt rupes jännittään.

    #497093 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Pistäpä postia osoitteeseen antti.barck (mjau) nsd.fi

    #497094 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    Jos innokkaita ei löydy täytyy aika perua. Odottelen pari tuntia vielä.

    #497095 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    mitä tuo tunti simulaattorin pelaamista maksaa???

    #497096 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    27 euroa tunti viikonloppuisin

    #497097 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    kuinka paljon porukkaa on varmistanut tulonsa sinne huomiseksi???

    #497098 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    Tällä hetkellä vain KOBO ja minä.

    #497099 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    tuo 27euron tunti jakaantuu mahdollisesti niiden käyttäjien kesken ketkä pelaavat sillä tunnilla…

    korjaa jos olen väärässä….

    #497100 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    näin minä sen ymmärrän. Nelistään 18 reikää kestänee 4 tuntia – oletan.

    #497101 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ryhdistäytykääpäs nyt joulun jälkeen ja ilmoittautukaa mukaan läskin sulatukseen. Saadaan nämäkin kisat lentävällälähdöllä liikkeelle. Ilmoittautukaa….

    #497102 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Katselin tänään sivusta kun porukat pelasivat Malmilla simussa. Näytti sen verran kivalta, että voisin huomenna lähteä mukaan. Lyöntipelissä en kyllä taida pärjätä, mutta samapa tuo. Voihan sitä mailaa käydä heiluttamassa muuten vaan.

    #497103 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    hyvä juttu golflady. Vielä yksi.

    #497104 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    voisin muuten tulla mukaan, mutta tuo aika ei oikeen sovi ja vakiovuoro malmillakin alkaa vielä myöhemmin illalla…

    #497105 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    GOLFLADY, KOBO ja mina siis tavataan Malmilla n. klo 11. Jos neljäs ilmestyy joukkoon niin hyvä.

    Selvitetään käytännön järjestelyt paikanpäällä.

    #497106 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ok, kolmestaan me selvitään nopeammin, jos ei mustaa hevosta ilmesty kalkkiviivoilla 😉

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 305)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #497082 kohteessaGP:n simulaattorikisa talveksi?

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n simulaattorikisa talveksi?