26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

GP:n simulaattorikisa talveksi?

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n simulaattorikisa talveksi?

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 305)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #497282 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mä olen jo ketjun alkuvaiheista lähtien luvannut pelata ensimmäisen pelin PJAn kanssa. Nyt malmille ei enää kaikki mahdu joten en tule sinne loppiaisena. Siellä on kyllä riittävästi osanottajia. Hyviä pelejä eille kaikille. Kuin myös Niittarin porukoille.

    Hienoa että innokkuutta riittää ja kisat lähtee vauhdilla käyntiin. Mutta ettei unohtuisi, otan esiin Poodri Hoon tapauksen – mielestäni ensimmäistä kierrosta on syytä venyttää niin pitkälle että kaikilla ennakkoon ilmoittautuneilla on mahdollisuus osallistua.

    #497283 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Eikös toi PJA mahtuis siihen teidän starttiin mukaan viidentenä… kyllä sen viisikin pelaajaa neljään tuntiin kaiketi tarpoo lapi.

    Kunhan kysyn??

    #497284 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Musta tuntuu ettei se simu tue viittä pelaajaa – kuten ei myöskään peli nimeltä GOLF ;->

    #497285 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

    Onkohan Hyvinkään (torikadun) simulaattori vastaava noiden malmin ja niittykummun simujen kanssa?? Voisin käydä tempaisemassa kisakierroksen siellä vaikka Antin ja PJA:n kanssa jos vain löydetään sopiva päivä.

    nimimerkillä: syyskuussa viimeksi pelannut.

    #497286 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    etten olisi puhunut vastoin parempaa tietoani, niin kävin katsastamassa noilta kotisivuilta mitäs siellä sanotaan.

    ’Pelilliset ominaisuudet:

    Luonnolliset, aidot kuvat todellisilta kentiltä.

    4 pelimuotoa: Lyöntipeli, Skini, Shootout ja Scramble.

    Kone huomioi puut ja metsät.

    Kaikkien pelaajien pallot jäävät kuvaan avauslyöntien jälkeen.

    Kolme erilaista lyöntialustaa: väylä, karheikko ja hiekkaeste.

    Hiekkaesteestä pääsemiseksi lyötävä ’lobbi’.

    Koneessa on kaiuttimet ja se on varustettu äänitehosteilla.

    Reiät voidaan pelata mielivaltaisessa järjestyksessä, tai reiän voi haluttaessa jättää pelaamatta.

    ’Mulligan’ toiminto, jolla viimeinen lyönti voidaan uusia.

    10 pelaajaa voi pelata yhtä aikaa.

    Todellinen putti suurella greenillä oikean kokoiseen reikään. Greenin koko on muunneltavissa. Lisäksi virtuaalinen ’On Screen Putt’.

    ym.’

    Elikkäs kymmenenkin voi pelata samanaikaisesti mikäli nyt olen oikein ymmärtänyt eli en 😉

    Lue lisää: part

    #497287 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    No niin. Nyt alkoi toimimaan. Torikadulla on yhteensopiva simulaattori ja kenttä löytyy.

    Käviskö lähtö PJAn kera ensi viikolla ja jos niin mihin aikaan?

    #497288 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    No jokatapauksessa Golf pelinä ei ainakaan tue viiden kilpailjan ryhmää. Vai olenkos tässäkin väärässä?

    #497289 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tuntematta sääntökirjaa täysin ulkoa arvelisin kuitenkin, että golffin säännöt eivät tähän ota kantaa. Ryhmän koko on vain tullut ns. kirjoittamattomaksi säännöksi, kuten moni muukin asia golffissa.

    Eli jos esim kentän viimeisellä reijällä 4 hengen ryhmä ottaa yksittäisen pelaajan mukaan ryhmäänsä, 4 pelaajan ryhmän pelaajat tästä tuskin rangaistusta saavat (yksinäinen pelaajahan ei kirjattavaa tulosta pelaakaan).

    #497290 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ajattelin ite käydä kivenlahdessa lämmittelemässä perjantaina. Lauantaina meen keilaturnaukseen koko päiväksi.

    Eli jos kerran teistä jotkut on menossa ottamaan tuntumaa simuun pe/la niin sehän riittää, niin ei sitten olla tumput suorina maanantaina.

    #497291 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Golfin säännöt tosiaan ei ota kaiketi muuta kantaa asiaan kuin että pelaajan tulee pysyä ryhmässä johon toimikunta on hänet sijoittanut.

    Nyt näyttää kuitenkin siltä että Hyvinkäälle saataisiin aikaan torikadun karsintakierros kokoonpanolla EFC, PJA ja minä.

    #497292 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

    Viikolla 2 käy keskiviikko-torstai tällä tiedolla koska vaan ja perjantai 15:00 asti, maanantaikin mahdollisuuksien rajoissa mutta tiistain pyhittäisin löhöilyyn…. Aikaa täytyy varata ilmeisesti kolmisen tuntia? Niin ja mainittakoon tasoitus kun en ole ilmoittautunut silloin joskus 150 viestiä sitten niin kuin muut, siis 14.4. Vielä jos muistat missä viestissä oli linkki siihen kenttäkarttaan niin saa edes jonkinlaiset nuotit.

    #497293 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tasoitus kirjattu. Kenttäkartta löytyy kisojen sivuilta kuten jotakin muutakin tarpeelista tietoa.

    Lue lisää: Clubhouse simulaattorigolf 2004

    #497294 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Litas meiliä niin ei tuhlaannu ketjun kaistaa.

    Antti(piste)Barck(meoow)Nsd(piste)Fi

    #497295 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    Kun AB pelaa Hyvinkäällä niin tiistaina 6.1 mahtuu vielä yksi pelaaja. Ilmoittaukukoon ken voi.

    #497296 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Oletkos vielä koneen äärellä?

    #497297 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Eli olenhan mä tässä.

    #497298 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Pitäisikö tässä avata uusi ketju, kun tässä alkaa tämän ketjun kaista loppumaan, kuten Antti sanoi. Sehän voisi olla nimeltään vaikka ’GP:n simulaattorikisa, sivu 2’. Yksi merkittävä etu olisi että saataisiin tuo sinun mailaverstas-sivun linkki tuonne avaus viestin sekaan niin sitä ei tatvitsisi surfata tuolta syvältä. Tuo oma avauksenihan oli kysymysmerkillä varustettu ja nythän ollaan tosi toimissa. Itse olen juuri lähdössä täältä töistä ja tuo koti kone on niin hidas ettei sillä jaksa ajaa täällä, eli jos haluat ja katsot edellä esitetyn hyväksi niin voit avata uuden ketjun. Jos heität heti kommenttia niin olen muutaman minuutin vielä tässä.

    #497299 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Vaihdan kaupunkia eli malmilla.SORRY Paksupekka.

    #497300 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mihin aikaan Malmilla 6.1? Mulle päivä sopisi mutta klo 16.00 jälkeen.

    #497301 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Sehän on loppiainen joten kaikki käy.

    #497302 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Siispä jos mukaan mahtui niin mihin aikaan voisin tulla ?

    #497303 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Vahvistan tiedon ja tulen paikalle.

    #497304 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Vahvista kenelle paikka menee.

    #497305 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kisaan en taida tällä kertaa uskaltautua, mutta jos luoja suo, niin saatanpa tulla Malmille 6.1. kannustamaan teitä kaikkia ;o).

    T. GolfBot

    #497306 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    Tällä hetkellä on Malmilla 6.1 simu II Spin6, Turzi ja Jko. Eli neljäs mahtuu vielä.

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 305)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #497282 kohteessaGP:n simulaattorikisa talveksi?

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n simulaattorikisa talveksi?