26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

GP:n simulaattorikisa talveksi?

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n simulaattorikisa talveksi?

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 305)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #497232 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Pidä yksi Lady paikka auki/ Ilmoitan PIAN

    #497233 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    Tiistai 6.1 sopii minulle Malmilla

    #497234 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Säännöt alkaa olemaan ihan selkeitä, mutta jottei jäisi tässäkään kisassa kauheasti tulkittavaa ja jossiteltavaa (sehän on kylläkin koko pelin suola).

    Mitenkäs nämä sääntökohdat ihan oikeasti tulkitaan…

    Hiekkaeste:

    Pelaajan joutuessa hiekkaesteeseen on pallo asetettava hiekkesteen mattoon +- 15cm maton keskustasta.

    Pelattaessa hiekkaesteessä on puumailojen käyttö kelletty. Vain rautamailat no:7, 8, 9, PW, ja SW ovat sallittuja.

    ( Tri Turf lyöntialustalta pelattaessa pallo pelataan lyöntialustan hiekkaesteosassa olevasta syvennyksestä vapaavalintaisella mailalla. )

    Mailan päällä koskettaminen ’hiekkaesteen’ mattoon ennen lyöntiä ei ole kiellettyä.

    Karheikko:

    Pallon joutuessa karheikkoon on pienempi numeroisten puumailojen kuin no: 7 käyttö kielletty. Lisäksi vain rautamailat no: 5, 6, 7, 8, 9, PW ja SW ovat sallittuja.

    ( Tri Turf lyöntialustalta pelattaessa pallo pelataan lyöntialustan hiekkaesteosassa olevasta syvennyksestä vapaavalintaisella mailalla. )

    Eli kysynkin onkos kaikkialla käytössä tuo Tri Turf, eli ei… ja jos on niin onkos tulkinta oikea, että sitten kun se pallo on sinne syvennykseen laitettu, niin sitten saa tempasta vaikka ajurilla??

    #497235 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Millä muuten puuseiska määritellään, loftilla vai? Ja jos määritellään niin mikä on tuo aste?

    #497236 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Juuri näin.

    Jos alustassa on tuo ’kolo’ silloin se minun tietääkseni tarkoittaa tuota ’Tri Turf’ alustaa. Olikin mielessäni ehdottaa, että tarkistatte Niittykummun ja Puistolan, sun muidenkin paikkojen lyöntialustat. Malmin molemmissa simuissa on ’Tri Turf’ alustat.

    Z ori. Mitä tarkoittaa PIAN. Olen huomenna lähdössä reissulle ja haluaisin asian selväksi ennen sitä. Jos saat Golfladylle ladyseuraa se olisi hyvä, mutta jos ei käy, niin Rod ja Kobo tekivät varaukset ensin. Malmin vasen simu on varmaan vieläkin vapaa. Mukavaahan olisi jos saataisi molemmat simut samanaikaisesti GP:n käyttöön. Hoitakaa joku varaus jos löytyy lähtijöitä.

    #497237 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Käsittääkseni kaikissa uusimmissa ParTGolf simuissa on Tri Turf lyönti alusta. Vanhemmissa malleissa oli syvennetty ’hiekka’ matto ja tuo +-15cm sääntö koskee niitä.

    Itse olen ymmärtänyt, ettei hiekka esteestä lyödä rauta 7 isommalla mailalla ja raffista ei rauta 5 isommalla.

    #497238 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niinjoomuuten, vähän asian vierestä. Puttikisassa kolme viimeistä sessiota 91, 89, 91

    🙂

    #497239 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niin Henkka, peli kovenee – mutta väittäisin että ero myös kapenee:)

    Sitten raffista:

    Karheikko:

    Pallon joutuessa karheikkoon on pienempi numeroisten puumailojen kuin no: 7 käyttö kielletty

    Jos kysyisin onko 22 asteinen wizardini seniiliseiska, niin vastaus olisi todennäköisesti kyllä. Päteekö tämä myös simulaattoriin?

    #497240 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niin eli kumpi oli kampi ja saakos lyödä eli ei… vai jatketaankos vasta kisan päätyttyä spekulointia, että vääryys voitti ja voittajalla pahamieli.

    ’Tri Turf lyöntialustalta pelattaessa pallo pelataan lyöntialustan esteosassa olevasta syvennyksestä vapaavalintaisella mailalla.’

    Vai tarkoittikos tuo Turzi, ettei noin normaalisti isommilla lyödä… kysyy puu3:lla oikealla kierroksella väyläbunkkerista vetässyt?

    #497241 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Johan säännöt on kirjattu kertaalleen. Ei kai me niistä nyt enää aleta kinaamaan:

    ’( Tri Turf lyöntialustalta pelattaessa pallo pelataan lyöntialustan hiekkaesteosassa olevasta syvennyksestä vapaavalintaisella mailalla. )’

    Kuoppa on senverran syvä, että spoonilla ongelmia kyllä tulee, olen koittanut.

    #497242 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    No perhana. Minä soitan huomenna pari puhelua ja selvitän asian.

    #497243 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kyllä tästä vielä kisa aikaiseksi saadaan. Kuten muutoinkin on nämä säännöt oltava kaikkien tiedossa ja tulkinnat yksimielisiä muutoin puhetta & selittelyjä voidaan jatkaa kenttien avautumiseen asti. Mitenkäs se tiistai?

    #497244 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niittykummussa on se Tuzzi vai mikälie alusta, jossa on siis semmoset kolot.

    #497245 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Z orin PIAN, oli yhtä PIAN, kuin kaikki vaimoni PIAN:t. Joten Tiistain alkukarsinnassa pelaavat Henkka, Golflady, Kobo, ja Rod. Klo: 12,30-16,30.

    Lähden reissulle huomenna. Golfladyllä on mun nummero, jos jotain jää epäselväksi.

    Kettu muuten; Tuzzussa on ihan eri tuntuinen kolo. Suht pyöreä tosin siinäkin ja joissain versioissa karvoja ympärillä.

    #497246 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Rod

    Nähdään tiistaina.

    #497247 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Käväisin tänään niittykummussa ohimennen, ja aikoja kyllä oli saatavilla mihin aikaan tahansa ainakin arkena.

    hinta 25 egee arkena ennen klo 14 ja 30 egee muina aikoina.

    ELI ens maanantaiaamuna ( 5.1.04)kävis ainakin mulle, jos lopetetaan ennen klo 14 (työpäivä). löytyykö vapaaehtoisia, eli varataanko aika?

    #497248 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kyllä Golffari Toisen muijan tuntee.Ei auttanut mikään.ANTEEKSI ainakin yritin.

    #497249 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Roger. No hätä.

    Tiistain lähtö sitten täynnä. Toinen simu tietysti on vielä vapaa.

    #497250 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mä oon messissä ens maanantaina. Varaatko ajan?

    #497251 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Maanantai sopii myös mulle hyvin.

    #497252 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ok!

    yritän aikaa n. klo 10:ksi, niin ehtii vetästä aamusumpit ilman kiirettä.

    aikaa pitänee varata kolmisen tuntia? jos saatais neljäkin pelaajaa paikalle. Riittääkö?

    #497253 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Voi olla että neljän flaitti ehtii pelata kolmessa tunnissa, kunhan ei kovin vatkaile. Mun kokemuksen mukaan eka vartti menee poikkeuksetta harakoille säätämiseen ja häsläämiseen. Voisiko tämä kerta olla toisenlainen? :o)

    #497254 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tiistaina tavataan, mikäli ei maailma kaadu tahi avopuoliso keksi PIAN jotain 🙂 Ja Goflady nuku hyvin ja ajattele positiivisesti, niin 14 esteen ylitys sujuu kirkkaasti.

    #497255 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    JKO

    Olisko 6.1 Malmin toiseen simuun muita tulijoita?

    Saisimme kunnon matsin aikaiseksi.

    #497256 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Voin tulla tiistaina 6.1 siihen toiseen simuun malmille. Oliko tarkoitus ottaa esimerkiksi tuo sama aika 12.30 – 16.30 mikäli saadaan neljä pelaajaa? Tää koti-netti on niin hidas ettei tällä jaksa ajella täällä niin voidan palata huomenna asiaan tarkemmin.

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 305)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #497255 kohteessaGP:n simulaattorikisa talveksi?

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n simulaattorikisa talveksi?