26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

GP:n joululahja

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n joululahja

Esillä 23 viestiä, 26 - 48 (kaikkiaan 48)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hei!

    Asiakaspalvelussa on ollut ruuhkaa, siinä pitäisi ehdottomasti pystyä parantamaan. Mitä tilauksen käsittelyyn tulee, niin virheitä sattuu varmasti joka firmassa, missä ihmisiä on töissä.

    Laitathan nyt kerran vielä tuolla lomakkeella tiedon ongelmastasii. En ole tosiaan nähnyt lomakkeen kautta menevän mitään joululahjakampanjaan liittyvää tässä viimeisen parin päivän aikana.

    Tarkoitukseni on varmistaa, että kaikki joululahjan tilanneet pääsevät siitä myös nauttimaan.

    Anssi Kiviranta
    TV Viihde

    Onkohan kuitenkin niin, että Canal Digitalin boxilla ei voi katsoa näitä kilpailijan kanavia? Kun laitan kortin digiboxiin, ilmaiskanavat kyllä näkyvät, mutta ilmeisesti maksulliset salattu. Telkkarissa ei ole kortinlukijaa, joten ilmeisesti sellainen pitäisi hankkia, että voisi näitä golfkanavia tammikuun katsoa?? Saako kortinlukijaa alle 40 €?

    Netistä taitaa saada alle 40€. Itse ostin gigantista 49€ hintaan. Kannattaa olla tarkkana että tulee oikeanlainen lukija ostettua. Siksi itse liikkeestä ostin.

    Tervehdys AK,

    viimeksi eilen laitoin palautelomakkeen kautta oikein kuvallisen (lukijan ja kortin takana näkyvät kummankin ID:t) viestin teille. Ja asiana siis ylen hd-korttiin liitettävät 4prot. Sain myös välittömästi automaattisen vastauksen, kuten ennenkin. Ettei teidän nurkissanne vaan olisi musta aukko, johon kaikki viestit katoavat…

    Hei!

    Tuon palautelomakkeen kautta ei ymmärtääkseni kyllä kuvia pysty lähettämään:
    http://tvviihde.fi/asiakaspalaute/

    Lienet käyttänyt asiakaspalvelun sähköpostia, jonka käytöstä olemme luopumassa monien muiden operaattorien tapaan, koska palautelomakkeen kautta tulleiden yhteydenottojen käsittely on huomattavasti nopeampaa (tarvittavat tiedot, kuten korttinumero, asiakasnumero ym. tulee täytettyä, kun niille on kentät jne)

    Eli laitathan asiasi vielä varmuuden vuoksi lomakkeen kautta. Pahoittelut tästä vaivasta.

    Anssi Kiviranta
    TV Viihde

    Hei AK,

    olen lähettänyt tiedot vielä kertaalleen, joskohan nyt onnistuisi?

    TVviihde kirjoitti: (12.1.2012 11:11:07)

    Mitä tilauksen käsittelyyn tulee, niin virheitä sattuu varmasti joka firmassa, missä ihmisiä on töissä.

    Jos minä vastaisin näin asiakkaalle….
    olisi kyllä entinen asiakas.

    Hei!

    Hukkiputki: Asiakaspalvelumme kuittaa kohta ongelman korjatuksi.

    Tikkerberg: Jos lukee koko viestiketjun, niin ymmärtää varmasti minun olevan pahoillaan TV Viihteen puolesta näistä ongelmista. Se vaan on valitettavaa, että satojen tilausten käsittelyyn mahtuu aina muutama virhe, vaikka kuinka yrittävät olla tarkkoja. Virheet kuitenkin korjataan mahdollisimman pian, kun asiakaspalvelumme tulee niistä tietoiseksi eli laittakaa vaan lomakkeen kautta virheilmoitus menemään. Pahoittelut vielä kaikille, kenellä on ollut ongelmia.

    Anssi Kiviranta
    TV Viihde

    Kun Anssi on linjoilla niin esitän vielä kerran kysymykseni antennitalouksien HD-tarjonnasta. Se on siis tätä nykyä hyvin rajoitettua, kun taas kaapeliasiakkaille (jollainen minäkin olin jokin aikaa sitten) HD on jo arkipäivää. Tiedän että ongelma ei johdu pelkästään TV-viihteestä (jonka asiakaspalveluun olen ollut hyvin tyytyväinen, lukuunottamatta viime aikojen puhelinruuhkaa), mutta voisiko TV-viihde kuitenkin hieman selkiyttää tilannetta: Koska Canal-plussan huonolaatuiset brittifutiskuvat saadaan myös antennitaloudessa HD:lle (kyllä, rajoitettua tarjontaa on jo, mutta ei brittifutiksesta vaikka esim Espanjassa sitä tarjoaaa joka baari)) , milloin golf siirtyy HD-kauteen myös antennipuolella (tosin kuva on hyvä myös normaalina SD-laatuna) ja mistä johtuu että Canal plussa SD-kuva on niin paljon heikompaa laadullisesti kuin Nelonen Pro-kuva?
    En halua vastaukseksi pelkästään sitä että Yle lähettää HD-kuvaa TV-kakkosella 17-22 enkä sitä että Maikkarilla pääkanavalla on HD (kiitos, viihde ei kiinnosta) ja Nelosella ns. ’ HD’-lähetyksiä, tai että varmaankin Yle lähettää Lontoon kisat HD:llä. Tarkkoja tietoja tulevasta, kiitos, että esim. voi valita oikean tallentavan digiboksin!

    Hei AK,

    tarkoitatko, että asiakaspalvelunne lähettää sähköpostiini kuittauksen, kunhan ovat korjanneet ongelman. Vai tarkoittaako kuittaaminen sitä, että asia teidän puoleltanne kuitataan ja unohdetaan. Johan tammikuukin on puolessa. Vieläkin tulee ainoastaan ilmoitus ’Ei pääsyä (6)’.

    En haluaisi jauhaa tätä asiaa täällä palstalla, vaikka sen esille ottaminen oli mielestäni perusteltua. Parempi olisi, jos voisimme vaihtaa muutaman sähköpostin, vaikkakin kaikilla on omat kiireensä. Ainakin asiakkaan, vaikkakaan ei maksavan, kannalta olisi tärkeää tietää, missä mennään.

    Minun tietonihan ovat teillä; olen tuossa palautelomakkeella antanut kaikki tähdelliset tiedot.

    Toten vielä selvyyden vuoksi, että kortinlukija/korttiyhdistelmälläni näkyy yle-hd. Samaten sillä näkyi viikon prewieuw-ajan 4pro-ym-kanavat. Uskoisin laiteyhdistelmäni olevan kunnossa. Tehdasasetukset on palautettu ja kanavat haettu moneen kertaan.

    Hukkiputki: Ongelman syy on selvillä ja asiakaspalvelumme hoitaa sen kuntoon, jonka jälkeen kuittaa sen sinulle sähköpostilla. Olen varma, että tänään voit katsella sekä HD-kanaviasi että Nelosen Paketin kanavia.

    sixties: CANAL+ Urheilu HD:lla oli ns. minitoimilupa ja sitä saattoi katsella antenniverkossa marras-joulukuussa. Se kuitenkin päättyi vuodenvaihteeseen. Tulevaisuuden osalta ei ole tarkempia aikatauluja varsinaisesti julkaistu, mutta olen varma, että CANAL+ Urheilu HD tulee takaisin hyvissä ajoin ennen kevään jääkiekon MM-kisoja ja olen myös aika varma, että se tulee sitten jäädäkseen.
    HD-tarjonta tulee muutenkin lisääntymään antenniverkossa, mutta tarkempia aikatauluja minulla ei ole antaa. Se on kuitenkin varmaa, että jos antenniverkon teräväpiirto kiinnostaa, TV Viihde on silloin paras kumppani, koska me panostamme siihen puoleen erityisesti. En halua tässä foorumissa alkaa myymään, mutta kun mainitsit digiboksin, niin kannattaa ainakin harkita Humaxin tallentavaa HD-digiboksia, joka voitti Tekniikan Maailman testin: http://tvviihde.fi/humax-hd/

    Anssi Kiviranta
    TV Viihde

    Hei AK,

    oikea tahtotila ratkaisee; asiakaspalvelunne oli korjannut ongelman mikä se sitten olikaan.

    Nyt kanavat näkyvät ja jäihän tässä vielä ½ kk jäljelle!

    Viime TIISTAINA lähetin meiliä TV Viihteelle, että voivat jo pikkuhiljaa unohtaa sen ’joululahjan’
    ja laittaisivat takaisin edes ne jo muutaman kuukauden maksamani HD-kanavat jotka nyt ovat
    kadonneet!!!!
    Laitoin myös ASIAKASPALAUTE-lomakkeen kautta näitä toiveita, mutta ainoa kuittaus minkä olen saanut on TÄMÄ: Tämä viesti tuli LAUANTAINA!!!
    Hei,

    lähettämäsi sähköposti ei tavoittanut asiakaspalvelua.
    Sähköpostiosoitteemme on toistaiseksi poissa käytöstä.

    Voit asioida nettisivuillamme osoitteessa http://www.tvviihde.fi Sieltä saat monipuolisesti tietoa mm. seuraavista aihealueista

    – laskun lukuohje http://tvviihde.fi/faq/laskutus/
    – käyttöönotto-ohjeet http://tvviihde.fi/faq/laitteet/
    – HD-laitteen ja katselukortin linkitys http://tvviihde.fi/linkitys
    – katselukortin aktivointi http://tvviihde.fi/

    Ystävällisin terveisin,

    TV Viihde Asiakaspalvelu
    p. 0207 920 780
    Arkisin klo 9-18
    Lauantaisin suljettu
    Internet: http://www.tvviihde.fi

    Hei!

    Asiakaspalvelun sähköposti on tosiaan ajettu alas, koska yhteydenottolomakkeelta tiedot tulevat paremmin jäsenneltynä ja asiakaspalvelun työ on siten tehokkaampaa.

    Kun olet laittanut viestiä yhteydenottolomakkeen kautta, ongelmasi kyllä ratkaistaan mahdollisimman pian, kuten Hukkiputkenkin tapauksessa. Olethan viestissäsi kuvaillut ongelman mahdollisimman tarkasti eli että sinulla oli jo TV Viihde HD ja nyt sinulle piti tulla Nelonen Paketti joululahjatilauksena tammikuuksi veloituksetta. Ja nyt ei mikään toimi.

    Pahoitteluni tästä. Joululahjan piti olla kaikin puolin positiivinen asia, mutta harmillisesti muutamia virheitä on tehty niiden syöttämisessä järjestelmään.

    Anssi Kiviranta
    TV Viihde

    Tervehdys Anssi !

    Mielestäni kuvasin tuon koko ongelman myös siinä palautelomakkeella ja jos olisi jotain
    epäselvää niin onhan siinä minun puhelinnumero ja sähköpostiosoite missä voi kysellä
    tarvittaessa lisää.
    Tuntuu, että tämä palsta on nopein/ainoa tapa saada edes jotain vastauksia ongelmiin.

    Kiitos siitä A. Kiviranta.

    Tässä vielä sixtiesille lisätietoa, kun tämä tuli juuri julkiseksi:

    http://tvviihde.fi/uutiset/canal_urheilu_hd.html

    Black Bull kirjoitti: (16.1.2012 12:20:06)

    Tuntuu, että tämä palsta on nopein/ainoa tapa saada edes jotain vastauksia ongelmiin.

    Kiitos siitä A. Kiviranta.

    Hienoa että edes tätä kautta saa joilatn vastaiksia.

    PlusTV:n puolella ei tunnu ketään asiakaspalvelussa kiinnostavan jos joku sattuu lähestymään,. ei ainakaan kolmeen viikkoon 🙁

    Joitain vastauksia tosiaan täältä saa, mutta asiat eivät kuitenkaan korjaannu!!!
    Äsken taas yritin soittaa, mutta turhaan!
    HD-kanavat on poistettu jota olen jo maksanut muutaman kuukauden!
    Laskuttavat Nelospakettia 20.12.11-31.3.12 jota en ole tilannut eikä se ole edes näkynyt!!!!
    Luvattua ’joululahjaa’ en saanut ja siitä jo ilmoitin, että sen saa unohtaa, jos HD saatais edes
    toimimaan!
    Useita sähköposteja olen asian tiimoilta lähetettänyt ja Kivirannan toiveen mukaisesti
    myös ’asiakaspalautelomaketta’ käytetty!!!
    Ja mitään ei tapahdu!!!!!!!!
    Seuraava viesti tämän asian tiimoilta täytyy ilmeisesti ottaa Kuluttajavirastoon!
    Kärsivällisyys vaan jossain vaiheessa loppuuuuuuuuuu….

    BlackPull: Ongelmasi on varmasti ratkottavana asiakaspalvelussamme. Heitäpä minulle kuitenkin meiliä anssi.kiviranta@tvviihde.fi niin varmistan asian.

    TVviihde kirjoitti: (12.1.2012 10:31:58)
    Kovin suurimittaisesta ongelmasta ei näyttäisi kuitenkaan olevan kysymys, kun tuon lomakkeen kauttakaan ei ole tullut yhtä ainutta palautetta tähän joululahjaan liittyen.

    Tietojärjestelmiä toimittanena ihmisenä minun välitön päätelmäni tuossa tilanteessa ei olisi se että systeemi rullaa hienosti vaan se että lomake ei toimi.
    Siberia on opettanut tällaisen ajattelumallin…

    Parti: Joo, jos ei yhtään palautetta tulisi, niin kyllä lomake olisi todennäköisesti rikki. Mutta sanoinkin, että palautteita ei lomakkeen kautta ollut silloin tullut tuohon joululahjaan liittyen. Muihin asioihin liittyen kyllä.

    Kiitos vaan hankin sisäantennin ja toimii kuin unelma!
    Nyt nautitaan täysillä…

    No niin, nyt toimii!
    … alunperin hankkimani HD-kanavat, että Nelonen Paketti.
    Urheilun puolella tuleekin mielenkiintoista seurattavaa, kun Ilonen aloittaa kauttaan ja jenkkifudiksessa pelataan Super Bowl.

    Anssi Kivirannalle kiitos, että tuli tänne forumille kommentoimaan ja ottamaan vastuuta ’hieman
    tökkivästä’ asiakaspalvelusta TV Viihteen osalta.

Esillä 23 viestiä, 26 - 48 (kaikkiaan 48)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #430147 kohteessaGP:n joululahja

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n joululahja