26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

GP Simulaattori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaattori 2006

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 334)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #251749 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Rod

    Mä voisin lähteä ensi viikolla Malmi ym. paikka.

    #251750 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kobon kanssa on ollut alustavasti juttua ensi Ke päiväsaikaan mennä suorittamaan esikarsinnan ensimmäinen vaihe Niittykumpuun.

    Sopiikos tuon ajankohdan päiväsaika kenellekkään muulle ja jos sopii, löytyykös halukkuutta. Joku klo: 13:00-14:00 lähtien voisi olla optimaalinen aika ?

    #251751 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    oon mukan ke 4.1. 2006 mielellään jo 13.00 – on lentis 19.30 – 21.00. Mäkkäri.

    #251752 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Kuulostaa hyvältä, tosin mailoihin en ole edes koskenut yli kuuteen viikkoon (selityksen makuako?). Mukana kuitenkin.

    Malmi sopii parhaiten, mutta periaatteessa kaikki pääkaupunkiseudun paikat ovat mahdollisia. Turzi ja Raksu, mahtuuko mukaan harjoittelemaan vai pelaatteko jossakin pk-seudun ulkopuolella?? Perhettä voi joutua vähän sovittelemaan, mutta arkipäivänäkin voi mahdollisesti käydä, esim. iltapäivällä.

    #251753 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    andek nickillä messissä, hcp 12.1

    saben kanssa ollaan etsimässä ryhmää jos pk-seudulta joku kaipaa mukaan kuun alkupuolella niin ilmoja vaan.

    #251754 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Avataan ladyosasto. Pelaan Malmil 6.1.06 ainaskin.

    #251755 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Nyt olisi Niittariin kolme menossa. Kobo, Mäkkäri ja Henkka. Vieläkö joku olisi halukas suorittamaan karsinnan ensimmäisen vaiheen tuolloin, vai varataankos paikka kolmelle ?

    Kellonaikaa ei vielä olla lyöty lukkoon, mutta joskus 13:00 hujakoilla olisi varmaan ihan hyvä.

    Ei sitä ihan joka päivä näe kun pallo draivataan kopin katolle. Se on sellainen ’Special price, only for You’ juttu 😀

    #251756 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jos meikä yrittäis keksiä jonkun tavan järjestää noi duunihommat niin tulen neljänneksi.

    #251757 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Thumb Up.

    Voidaanhan me varata se neljäksi tunniksi ja sitten vaikka perua se viimeinen tunti, jos ei käy.

    Eli siis Ke 13:00 Niittari Karsintojen ensimmäinen osa:

    Parti, Kobo, Mäkkäri ja Henkka

    #251758 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Pieni pelko on kyllä, että tuolla ryhmällä ilmapiiri saattaa jäädä kalvakan viileäksi ja mennä turhaksi jäykistelyksi.

    Itse aion vahtia hyvin tarkkaan teidän dropit, pallon merkkaamisen ja pitää kaulustarkastuksen ennen kierrosta. Lisäksi ensimmäiset pentit jaan jo ennen kierrosta, kun ette kuitenkaan osaa sääntöjä.

    #251759 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kyllähän tuo pelko saattaa osoittautua aiheelliseksi. Kunhan et ala kertomaan teorioitasi varteen latautuneesta energiasta. Silloin minulla ei ole kyllä toivoakaan päästä alle 80 kierrokseen.

    Perskuta, nyt menin paljastamaan heikon kohtani. Tätä ei sitten saa käyttää hyväkseen pelin aikaisessa psyykkauksessa…

    #251760 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mua ei vielä listalla näkyny, joten nyt sais laittaa. HCP 5,2.

    7.1. pelaamaan jonnekin. Malmi lienee lähin mulle, mut ei ne muutkaan sen kauempana juuri ole… ny on kyl vähä kurkku kipeenä ja flunssanen olo, mut eiköhän sen saa jätettyä tän vuoden muistoihin…

    #251761 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Alkaen pelaavat allekirjoittanut, Henkka, Parti ja Mäkkäri… Kattotaan kellä on suurimmat energiat hierottuna varteen ja auttaako tässä nypläystaito vai vaaditaanko vaan raakaa voimaa. Toivottavasti myös Von Slicenberg saapuu paikalle todistamaan teoriansa, jossa gripin tulppaaminen estää energian vapaata virtaamista.

    Mäkkäri vielä epävarma pelaako vain harkkarundin, vai kisatuloksen.

    #251762 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mukana, ku jalkasilsa.

    #251763 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Turun suuntaan ei oikeanlaista simua ole vielä ilmaantunut, joten Salo lienee luonnollinen valinta.

    Anton 17,5

    #251764 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tää ryhdistäytyy ja ilmoittautuu mukaan. Hölösinki ja 8,2.

    #251765 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Dream

    Elikkäs voisin tulla mukaan jos tää on sillei et ei tarvitse kuin maksaa simulaattori maksun. Minulle käy Hesan seudun simut. Tasoitus 16.8

    Ilmoitelkaa jos joku lähtisi kisa kierrokselle tai harjoittelemaan hesanseudul. Lähtisin mielelläni mukaan.

    Lue lisää: Gp Simulaattori 2006

    #251766 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    periaattees paikoks käy pk ja salo…

    ainaki yks kiekka tullee saloon…

    #251767 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiva , että Part tulee neljänneksi Niittyyn 4.1. 14.00

    pelaan ilmeisesti, koska lunssa pakenoo ku Heteka entisajan Mimmin alt.

    Raksu ehdotti Malmill 7.1. yhtä kisaa voitais yrittää

    jatkaa osaksi siellä tai -kuhan ensteks pelataan Niitys. Mulla on tai harkka -tod-näjk. kisa.

    #251768 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Nii että eka kiekka Malmitsuukkelissa Loppijaisena alkaen vähän puolenpäivän tuolla puolen. Ettäs tiiätte.

    #251769 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    saisko 6-7- 1. 2006 malmil Tetsa, Raksu, Vaspakki JKO – muut kisaa simul.

    #251770 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ilmottaudun kisaan nimimerkki M.G ja tarkka tasoitus 16,8 ja kierros Herttoniemen Centerin simussa huomenna 30.12 klo 16-18.00 nimimerkin PT kanssa.

    #251771 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Lörssä mukana kuin syylä! 15,7

    #251772 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Aloitetaan karsinta täysin kylmiltään. Pitäisiköhän hakea vielä jostain jotkut demovermeet tätä häppeningiä varten. Niinku viimevuoden finaalissa. Mitä sitä oikealla kentällä kesytettyjä mailoja simussa tuhlaamaan.

    #251773 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Yllytyshulluna mukana Loppiaisena-kisassa tasotuksella 28

    Lettu

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 334)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #251770 kohteessaGP Simulaattori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaattori 2006