26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Golfpisteen Simulaattorikisa 2005

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen Simulaattorikisa 2005

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 300)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tässä tuota finaalia odotellessa, olisko intoa järkätä joku muukin simukisa? Scramblea tai muuta..?

    Allekirjoittanuthan vei mäkkärin kanssa Hyvinkään Simulaattorimestaruuden viikonloppuna… 😉

    Sorry, multa loppu tämän talven simulaattorirahat.

    Sen verran nousivat kesän pelimaksut.

    Karsintatulokset ovat vielä päivittämättä. Onko finaalipäivästä jo tietoa ?

    Mäki toivoisin, että se ois tän kuun puolella. Sit pitää jo rueta treenaamaan Pebble Beachia…

    Kovin on ollu hiljaista tällä viikolla. Kaikki saaneet pelinsä jo pelattua?

    Ehdotan finaalia 26.2.? Seuraavana viikonloppuna on messut ja taas seuraavana Hyvinkään mestikset. Sen jälkeen en olekaan enää maisemissa kolmeen viikkoon…

    Mahtaako onnistua??

    Mulle sopii ehdotettu ajankohta, mikäli oon jatkossa. Tuloksia vois myös päivitellä (Puistolan tulokset lisäämättä tuloslistaan).

    Mulla on tullu ihmeellisii shoketti’kohtauksia’ viimeaikoina. Saattaa tulla monen lyönnin sarja peräkkäin? Ei tee hyvää tuloksille Simulaattorissa. Täytys varmaa käydä Vermossa tohtorin juttusilla?

    Onkohan Kettu_ kuulolla? Mikäli olet, niin koska ehdit päivittää viimeiset pelit kisasivuille, niin päästäisin pelaamaan finaalit?

    Tällä hetkellä scratch finaalissa olisi The ONE -14, Tommy Armour -12, Raksutiikeri -1, Turzi +0, Tetsa +3, Pitkäpätkä +3, Paksupekka +5 ja Kingkong +5. Nämä tulokset ovat toistaiseksi epävirallisia ja toivottavasti viralliset tulokset saadaan pian päivitettyä Ketun_ kisasivuille.

    Osalla on vielä pelaamatta karsintakierroksen pelejä ja jos joku aikoo vielä pelata niitä, kannattaa nyt ilmoitella tänne, sillä kohta täytyy karsintakierrospelit lopettaa ja siirtyä finaalipeleihin.

    Itse ehdotan tasoituksellisen finaalin järjestämistä niin, että scratch finaalin kahdeksan pelaajaa poistetaan tasoituksellisesta sarjasta ja jäljelle jääneistä kahdeksan parasta menee tasoitukselliseen finaaliin. Jos on jokin muu ehdotus tasoituksellisen sarjan finaalista, niin sen voi esittää nyt.

    Tulipa tässä muutettua, joten on ollut vähän kiirusta. Myös internetti on vielä uudesta paikasta hukassa, mutta yritän päivittää nuo tulokset tuonne huomenissa, sillä tänään ei enää millään ehdi 🙁

    Lähtisikös joku pelaamaan esim. perjantaina illalla tai lauantaina tuonne Niittykumpuun tai kyllä Malmikin passaa.

    Juttelin Spin6 kanssa puhelimessa ja hän oli myös juuri muuttanut, eikä netti ollut vielä toiminnassa. Voin kysellä häneltä käykö perjantai tai lauantai. Ilmoittelen sitten täällä.

    Rod

    Moi mä voi lähteä pelaamaan perjantaina Malmille. Mutta toi finaali päivä ei käy mulle. En kerkeä pelata kahta kierrosta ja olen ensi viikon poisssa sekä en luultavasti pääsekkään finaalin.

    Spin6:lle sopi perjantai, esim. niittykumpu. Mikä aika käy sinulle?

    26.2. sopii täälläkin mikäli finaalissa ollaan, mutta myös 27.2. sopii.

    morientes.

    Nyt kun toi tasotuksellinen finaali alkaa oleen sinettiä vaille varma mun osalta, niin ilmoitampa ett hiihtoloman takia ei la 26.2. sovi. mut su 27.2. ois jo ok…

    Olisi karsintakierros vielä pelaamatta, käsittääkseni. Mäkkäristä ja Tristanista ei ole vähään aikaan kuulunut joten olisiko muita kierroksesta kiinnostuneita? Olen pelannut yhden rundin vasta. Malmi olisi lähin paikka minulle ja ensi viikonloppukin kävisi.

    En mä oikeen ennen 16:30 paikalle ehdi, mutta tuosta alkaen passaa kyllä kaikki ajat. Eli jos Spinnille passaa tuollaisella aikataululla, niin Niittykummusta vois sitten muutaman tunnin varata.

    Rod

    Mulle kävisi pe ilta

    Ilmeisesti pelit tuli sovittua perjantaille 16.30 niittariin?

    Terve

    Viikonloppuna voisi jälleen lauantaina Malmilla n. klo 16 aikaan onnistua.

    Tervehdys teille. Perjantaina mulla on sulkapallovuoro, mutta lauantaina tai sunnuntaina kävisi.

    Vai siirretäänkö suosiolla ensi viikonloppuun niin keretään varautua paremmin ja saadaan täysi ryhmä kasaan?

    Spin6

    4,4,5,3,4,2,4,4,4=34 4,7,5,6,3,4,5,3,4=41+34=75

    Kettu_

    5,3,3,4,3,3,4,4,4=33 4,7,4,4.4.4.4.4.4=39+33=72

    Ny sit vain finaalia järkkäämään. Onko se viikon päästä la vai su tai ehkä molemmat? Olis hyvä olla ajoissa liikkeellä, että saa varattua peliajat…

    P.S. Tavoite on 62 lyöntiä!

    Ny sit vain finaalia järkkäämään. Onko se viikon päästä la vai su tai ehkä molemmat? Olis hyvä olla ajoissa liikkeellä, että saa varattua peliajat…

    P.S. Tavoite on 62 lyöntiä!

    Ny sit vain finaalia järkkäämään. Onko se viikon päästä la vai su tai ehkä molemmat? Olis hyvä olla ajoissa liikkeellä, että saa varattua peliajat…

    P.S. Tavoite on 62 lyöntiä!

    Ohhoh. Mites täs ny näin kävi, vaikka painoin vain kerran? Päivitin kyl samalla Operan… Voisko ylläpitäjä postaa duplikaatit?

    Perkuleen kotikone… 😉

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 300)
Vastaa aiheeseen: Golfpisteen Simulaattorikisa 2005

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen Simulaattorikisa 2005