26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Golfliiton Seniorit Halpapelaajia ??

Etusivu Foorumit Yleistä Golfliiton Seniorit Halpapelaajia ??

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 62)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #457068 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Hörhö kirjoitti: (21.11.2010 19:57:19)

    ts kirjoitti: (21.11.2010 18:29:07)

    Marx kirjoitti: (21.11.2010 15:09:34)
    Eläköön

    tais Liitto saada just aikaan sen mitä itä-uusmaa halusikin

    Lisää asiakkaita Superille, ja rahaanmenoa ’ulkopuolisiin’ taskuihin…

    Hienosti toimittu.

    Kannattaa oikeesti olla nyt varovainen tuon itä-uusimaa ilmauksen käytössä ja viittauksissa kyseiseen palaveriin. Sen verran vahvoja tunteita on tuo vääristely herättänyt, että vähintään kuultavaksi joutuminen saattaa olla edessä, jos kovin tuohon viittailee.

    Julkisuudessa olleet tiedot tapahtumien kulusta ja palaverissa sovituista asioista eivät pidä paikkaansa.

    Niin kauan kuin täällä kirjoitellaan yhdistyksistä tai yhtiöistä ja niiden tekemisistä tai tekemättä jättämisestä, niin on huomattava, että oikeushenkilö (esim. yhdistys tai yhtiö) ei voi olla minkään kunnianloukkausrikoksen kohteena eli erittäin vapaasti voi kirjoitella joutumatta rikosoikeudelliseen vastuuseen ko. rikosten osalta.

    Enpä tuota väittänytkään, mutta kaikki aiheeseen liittyvät kirjoitukset saatetaan kerätä muun aineiston tueksi osoittamaan asian käsittelyn saanutta laajuutta. Turhaa ruljanssia siis saattaa olla seurauksena väärän tiedon levittämisen jatkajille.

    Ihan varma en ole siitäkään, saako edes yhdistyksistä levittää miten perätöntä tietoa.

    #457069 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hyvä 4par.Kiitos nää oli jo vähän niinku nähty nää linkit.Mitä jos joku perustas Suomen GolfHomot (FGG) ja voisko se sitten olla suoraan liiton toimikunta.Ja soittaa talvella vuokratakseen pelioikeuden nimeämättämille homoille että Golfliitosta homotoimikunnasta hei, oisko teiän kentällä mahollista meille homoille yks pelivuoro hoitaa halvalla. Eli mitkä kytkennät on mahollisii liittoon ja mitkä ei?

    #457070 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (21.11.2010 20:12:49)
    Ihan varma en ole siitäkään, saako edes yhdistyksistä levittää miten perätöntä tietoa.

    Minä olen varma, kun kysymys on kunnianloukkausrikoksista.

    Kyseessä on asianomistajarikos ja oikeushenkilö ei voi olla asianomistajana ko. rikostyypeissä. Koska yhdistys ei voi olla asianomistajana, ei sitä kohtaan voi tehdä ko. rikostakaan.

    Laki ei tässä kohden erottele oikeushenkilöitä sen tarkemmin. Yhdistys on oikeushenkilö siinä missä yhtiö, säätiö, osuuskunta tms.

    #457071 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Hörhö kirjoitti: (21.11.2010 20:33:57)

    ts kirjoitti: (21.11.2010 20:12:49)
    Ihan varma en ole siitäkään, saako edes yhdistyksistä levittää miten perätöntä tietoa.

    Minä olen varma, kun kysymys on kunnianloukkausrikoksista.

    Kyseessä on asianomistajarikos ja oikeushenkilö ei voi olla asianomistajana ko. rikostyypeissä. Koska yhdistys ei voi olla asianomistajana, ei sitä kohtaan voi tehdä ko. rikostakaan.

    Laki ei tässä kohden erottele oikeushenkilöitä sen tarkemmin. Yhdistys on oikeushenkilö siinä missä yhtiö, säätiö, osuuskunta tms.

    Eli yhdistyksen ja yhtiön mainetta saa vapaasti vahingoittaa perättömillä jutuilla?

    #457072 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    jyrkkä kirjoitti: (21.11.2010 20:24:17)
    Hyvä 4par.Kiitos nää oli jo vähän niinku nähty nää linkit.Mitä jos joku perustas Suomen GolfHomot (FGG) ja voisko se sitten olla suoraan liiton toimikunta.Ja soittaa talvella vuokratakseen pelioikeuden nimeämättämille homoille että Golfliitosta homotoimikunnasta hei, oisko teiän kentällä mahollista meille homoille yks pelivuoro hoitaa halvalla. Eli mitkä kytkennät on mahollisii liittoon ja mitkä ei?

    Tämä on hyvä pointti!! Täältähän onkin puuttunut jo nykyisin jokapaikassa oleva homokiintiö

    #457073 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (21.11.2010 20:41:45)

    Hörhö kirjoitti: (21.11.2010 20:33:57)

    ts kirjoitti: (21.11.2010 20:12:49)
    Ihan varma en ole siitäkään, saako edes yhdistyksistä levittää miten perätöntä tietoa.

    Minä olen varma, kun kysymys on kunnianloukkausrikoksista.

    Kyseessä on asianomistajarikos ja oikeushenkilö ei voi olla asianomistajana ko. rikostyypeissä. Koska yhdistys ei voi olla asianomistajana, ei sitä kohtaan voi tehdä ko. rikostakaan.

    Laki ei tässä kohden erottele oikeushenkilöitä sen tarkemmin. Yhdistys on oikeushenkilö siinä missä yhtiö, säätiö, osuuskunta tms.

    Eli yhdistyksen ja yhtiön mainetta saa vapaasti vahingoittaa perättömillä jutuilla?

    Sekä teoriassa ja käytännössä näin on, kun kysymys on kunnianloukkausrikoksista ja tekijä on yksityishenkilö.

    Jos taas asia otetaan esille vahingonkorvausasiana, joka siis on yksityisoikeudellinen asia eikä rikosoikeudellinen, niin tällöin ainoana mahdollisuutena olisi vaatia korvausta vahingonkorvauslain 5 luvun 1 §:n nojalla, jos pystyy osoittamaan taloudellisen vahingon syntyneen jonkun kirjoittelusta. Tämän ns. puhtaan varallisuusvahingon korvattavuuden soveltamiskynnys on tämän kaltaisissa kysymyksissä erittäin korkealla.

    En usko kenenkään asiaa tuntevan juristin suosittelevan kanteen nostamista tällaisissa tapauksissa, jollei menettely ole erittäin törkeää objektiivisesti arvioiden ja, että taloudellinen vahinko pystytään hyvin suurella varmuudella näyttämään euromääräisesti toteen ja sen johtuvan nimenomaan kirjoittelusta (syy-yhteys) ja tämäkin pystytään näyttämään toteen.

    Koskaan ei tällä palstalla ole oltu lähelläkään tilannetta, että lain edellyttämät painavat syyt edes täyttyisi ja tällöin pitäisi vielä täyttyä nuo kaksi muuta näyttöedellytystä. Tälläisiä juttuja on maanlaajuisesti erittäin vähän, vaikka kaikenlaisen törkyn kohteeksi eri firmat joutuvatkin jatkuvasti. Jos joku täällä vaikkapa toistuvasti kirjoittaisi esimerkiksi joidenkin tiettyjen oikeushenkilöiden sopineen kartellihinnoittelusta golfpelaamisen suhteen, niin ei olla lähelläkään edes teoreettisesti sitä tilannetta, että joku yksityishenkilö joutuisi siitä korvausvastuuseen.

    #457074 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (21.11.2010 20:12:49)

    Hörhö kirjoitti: (21.11.2010 19:57:19)

    ts kirjoitti: (21.11.2010 18:29:07)

    Marx kirjoitti: (21.11.2010 15:09:34)
    Eläköön

    tais Liitto saada just aikaan sen mitä itä-uusmaa halusikin

    Lisää asiakkaita Superille, ja rahaanmenoa ’ulkopuolisiin’ taskuihin…

    Hienosti toimittu.

    Kannattaa oikeesti olla nyt varovainen tuon itä-uusimaa ilmauksen käytössä ja viittauksissa kyseiseen palaveriin. Sen verran vahvoja tunteita on tuo vääristely herättänyt, että vähintään kuultavaksi joutuminen saattaa olla edessä, jos kovin tuohon viittailee.

    Julkisuudessa olleet tiedot tapahtumien kulusta ja palaverissa sovituista asioista eivät pidä paikkaansa.

    Niin kauan kuin täällä kirjoitellaan yhdistyksistä tai yhtiöistä ja niiden tekemisistä tai tekemättä jättämisestä, niin on huomattava, että oikeushenkilö (esim. yhdistys tai yhtiö) ei voi olla minkään kunnianloukkausrikoksen kohteena eli erittäin vapaasti voi kirjoitella joutumatta rikosoikeudelliseen vastuuseen ko. rikosten osalta.

    Enpä tuota väittänytkään, mutta kaikki aiheeseen liittyvät kirjoitukset saatetaan kerätä muun aineiston tueksi osoittamaan asian käsittelyn saanutta laajuutta. Turhaa ruljanssia siis saattaa olla seurauksena väärän tiedon levittämisen jatkajille.

    Ihan varma en ole siitäkään, saako edes yhdistyksistä levittää miten perätöntä tietoa.

    Just, älä sä tosta Itä-Uusimaa termistä välitä, siinä ei ole mitään laitonta.

    Mieti tuota pohjaa vasten kuinka paljon täällä on kirjoitettu täysin perätöntä Vihti Golfista ja Janne Uotilasta. Kaikki alkoi täällä siitä, ettei porukka edes erottanut ry/oy:tä. Toi on ollu sellasta shittiä mitä on kirjotettu, että huh huh. Kirjoitetaan kun ei tiedetä asioista mitään. Ja yksi pahimmista on ollut Kari Karvinen/Observer, kuinka on syyttänyt nimellä Vihti Golfia ja Janne Uotilaa. Kuinka MINÄ rahastan ja tienaan muiden kustannuksella. Monessa yhteydessä meitä on vielä syytetty tästä kaikesta ja annattu ymmärtää että me on tää aloitettu. Siis eihän tollasta lokaa ole täällä saanut minkään muun yleishyödyllisen (verottajan viimeisin päätös 8/2010) RY:n toiminnanjohtaja. Eli hivenen miettisin tätä! Ja monesti unohdetaan, että juridinen vastuu on hallituksella, ei toiminnanjohtajalla – eli tuo kirjoittelu on koskenut koko meidän hallitusta ja toki jäsenistö.

    Mun ego onneksi kestää, tiedän että häviäjät aina ruikuttaa, varsinkin busineksessä. Huonolla myyjällä on aina selityksiä ja tekosyitä miksei ole yhtä hyvä kuin myyntiryhmän parhaat. Eli toivon ettette nyt jatka tästä, mä en enää jaksa vääntää kenenkään kanssa…ja keskittäkää sekin tarmo oman golfyhteisönne kehittämiseen!

    #457075 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hörhö kirjoitti: (21.11.2010 21:41:23)

    ts kirjoitti: (21.11.2010 20:41:45)

    Hörhö kirjoitti: (21.11.2010 20:33:57)

    ts kirjoitti: (21.11.2010 20:12:49)
    Ihan varma en ole siitäkään, saako edes yhdistyksistä levittää miten perätöntä tietoa.

    Minä olen varma, kun kysymys on kunnianloukkausrikoksista.

    Kyseessä on asianomistajarikos ja oikeushenkilö ei voi olla asianomistajana ko. rikostyypeissä. Koska yhdistys ei voi olla asianomistajana, ei sitä kohtaan voi tehdä ko. rikostakaan.

    Laki ei tässä kohden erottele oikeushenkilöitä sen tarkemmin. Yhdistys on oikeushenkilö siinä missä yhtiö, säätiö, osuuskunta tms.

    Eli yhdistyksen ja yhtiön mainetta saa vapaasti vahingoittaa perättömillä jutuilla?

    Sekä teoriassa ja käytännössä näin on, kun kysymys on kunnianloukkausrikoksista ja tekijä on yksityishenkilö.

    Tuolla moottoripyöräfoorumilla erään firman omistajat (vaikka käsittääkseni aina puhuttiin vain yrityksestä nimeltä) kokivat että heidän kunniaa on loukattu ja niin eräs kirjoittaja sai kutsun raastupaan ikävin seurauksin: Raastupaan

    Kaikenlaista voi siis sattua ja tapahtua.

    #457076 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    PG

    Jokaisella kentällä, jolla SGS:llä on pelioikeus, sen jäsen saa pelata vain YHDEN KERRAN vuoden aikana.

    Jos SGS:n jäsen halusi pelata viime kautena 25 kierrosta (kaikki Suomen 25 kenttää, joilla SGS:llä oli pelioikeus), joutui Helsingissä asuva seniori matkustamaan 10470 km. Keskimääräinen matka kentälle ja takaisin oli 418 km.

    Kierroshinnaksi matkakustannukset (a’ 0,15 e/km) huomioon ottaen tulee keskimäärin 418 km*0,15 e/km + toimistomaksu 10 e = 72,70 e. Jäsenmaksu ja hotellikustannukset tietenkin vielä päälle. Näin laskien ei siis mitään halpaa lystiä.

    Mutta toisaalta v. 2009 SGS:n pelioikeuksilla tehtiin vain 1,2 kierrosta / jäsen (kierroksia 10828, jäseniä 8953). Kahdentoista (12) euron satsaus golfin pelaamiseen vuoden aikana ei todellakaan ole paljon. Tämän perusteella, kuten monta kertaa jo on todettukin, SGS:n jäsen se vasta varsinainen halpapelaaja onkin…

    #457077 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    MakeM kirjoitti: (21.11.2010 22:01:43)

    Hörhö kirjoitti: (21.11.2010 21:41:23)

    ts kirjoitti: (21.11.2010 20:41:45)

    Hörhö kirjoitti: (21.11.2010 20:33:57)

    ts kirjoitti: (21.11.2010 20:12:49)
    Ihan varma en ole siitäkään, saako edes yhdistyksistä levittää miten perätöntä tietoa.

    Minä olen varma, kun kysymys on kunnianloukkausrikoksista.

    Kyseessä on asianomistajarikos ja oikeushenkilö ei voi olla asianomistajana ko. rikostyypeissä. Koska yhdistys ei voi olla asianomistajana, ei sitä kohtaan voi tehdä ko. rikostakaan.

    Laki ei tässä kohden erottele oikeushenkilöitä sen tarkemmin. Yhdistys on oikeushenkilö siinä missä yhtiö, säätiö, osuuskunta tms.

    Eli yhdistyksen ja yhtiön mainetta saa vapaasti vahingoittaa perättömillä jutuilla?

    Sekä teoriassa ja käytännössä näin on, kun kysymys on kunnianloukkausrikoksista ja tekijä on yksityishenkilö.

    Tuolla moottoripyöräfoorumilla erään firman omistajat (vaikka käsittääkseni aina puhuttiin vain yrityksestä nimeltä) kokivat että heidän kunniaa on loukattu ja niin eräs kirjoittaja sai kutsun raastupaan ikävin seurauksin: Raastupaan

    Kaikenlaista voi siis sattua ja tapahtua.

    Tunnen tuota juttua.

    Olennaista siinä oli se, että kriittisiä kirjoituksia kirjoittanut henkilö oli kilpailijayrityksen osakas, jolloin hän ei ollut puhtaasti yksityishenkilö ja se, että kirjoituksissa mm. väitettiin firman omistajien ja työntekijöiden ’pistäneen rahoja omiin liiveihin’, jolloin kirjoitukset eivät enää kohdistuneetkaan yhtiöön, vaan näihin henkilöihin. Tämän tyylistä henkilöliitännäistä kirjoitusta oli muistaakseni paljon, vaikka nimiä ei suoraan mainittukaan. Lisäksi kohdeyhtiön toiminta oli hyvin kiinteästi kiteytynyt yhteen tai kahteen omistajaan, jotka miellettiin kirjoittelussa samaksi kuin yhtiö. Vrt. esim. Sarasvuo ja Trainers House.

    Aika kaukana tämän palstan tilanteesta, paitsi ehkä Vihti Golf ja Uotila voitaisiin jollain tavalla mieltää samaksi, jos Vihti Golfia oikein reilusti täällä moukaroitaisiin. Janne on tiedotusvälineissä ja tällä palstalla mielletty Mr. Vihti Golfiksi. Korkealla kynnys silti on…

    #457078 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    No mun tapauksessa se inhottavin asia on ollut se, että mut on mielletty täällä samaksi kuin Vihti golc club ry, vaikka olen vain ja ainoastaan se yhdistyksen toiminnanjohtaja.
    En edes mielestäni ole täysin sama kuin Vihti Golf Oy (en edes sen suurin osakkeenomistaja), mutta siinä nyt vielä tuon vertauksen ymmärrän, mutta tuo ry:stä kirjoittelu on kyllä loukkaavaa mua henkilönä ja erityisesti juridisessa vastuussa olevaa RY:n hallitusta kohtaan…
    Mutta ei tässä sen kummempaa, niinku sanoin, huonosti asiansa itse hoitavat itkee aina ja niille on luonnolista keksiä tekosyitä, miksi toisilla menee paremmin (onhan niitten helppo, kun..) …halusin vaan herätellä TS:ää, kun oli niin loukkaantuneen oloinen Itä-Uusimaa kirjoittelusta.

    #457079 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niin ja hörhölle, niin kyllä täälläkin ollaan usein kilpailijayrityksen osakkaita (ok, osa ry), mutta Karvinen ainakin on kilpailijayhtiön osakas. Ja tässä tapauksessa ollaan kirjoitettu nimillä (vertaa alta). Eli ei tää nyt niin kaukana oo, ellei jopa pahempaa ollu koko syksy.

    Mutta ei tässä sen vakavampaa. Haluan vaan että kun TS on noin herkkähipiäinen kun joku kirjoitti termin Itä-Uusimaa, että asioita mietitään kuitenkin oikeissa mittasuhteissa. Moni on itsestä niin herkkähipiä, mutta muita kyllä voidaan mollata ja kirjoittaa asioista täysin väärin. Mutta asia on mun puolesta tässä ja korjaan saamamme mahdollisen vahingon ensi kauden paremmalla toiminnalla!
    Hyvää talvenalkua kaikille!

    #457080 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Hörhö kirjoitti: (21.11.2010 23:11:15)
    [ Tämän tyylistä henkilöliitännäistä kirjoitusta oli muistaakseni paljon, vaikka nimiä ei suoraan mainittukaan. Lisäksi kohdeyhtiön toiminta oli hyvin kiinteästi kiteytynyt yhteen tai kahteen omistajaan, jotka miellettiin kirjoittelussa samaksi kuin yhtiö. Vrt. esim. Sarasvuo ja Trainers House.

    Henkilöliitännäisyyden tässä tapauksessa loi kauppalehti / taloussanomat, joka taustoja tarkastamatta kertoi tapahtumista ja erään lakimiehen toiminnasta siinä yhteydessä. Sen casen yhteydessä varmaan kerätään talteen kaikki täälläkin aihetta sivunnut kirjoittelu.

    Mä luin noita muutamia yritykseen kohdistuneita caseja ja kaikissa todettiin, että yrityksen tulee sietää kovaakin kritiikkiä. Yhdessäkään en nähnyt, että perättömän tiedon levittäminen olisi sallittua, eikä se ainakaan minun oikeustajuuni tule koskaan mahtiumaan, vaikka pykälät niin kertoisivatkin.

    #457081 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Janne Uotila kirjoitti: (22.11.2010 7:50:07)

    Mutta ei tässä sen vakavampaa. Haluan vaan että kun TS on noin herkkähipiäinen kun joku kirjoitti termin Itä-Uusimaa, että asioita mietitään kuitenkin oikeissa mittasuhteissa. Moni on itsestä niin herkkähipiä, mutta muita kyllä voidaan mollata ja kirjoittaa asioista täysin väärin. Mutta asia on mun puolesta tässä ja korjaan saamamme mahdollisen vahingon ensi kauden paremmalla toiminnalla!
    Hyvää talvenalkua kaikille!

    Joo.. mä olen ihan saatanan herkkähipiäinen… valehtelusta.

    Sinä Janne olet nyt jättänyt jo viidesti vastaamasta kysymykseeni: Missä olen puolustellut rikollista toimintaa. Se ei oel herkkähipiäsiyyttä, vaan paskahousuisuutta. Heität paskaa ilmaan, etkä vastaa, koska et pysty. Et vaikka sitä vastausta tivasi jo joku muukin. Puhuit siis minusta paskaa, mutta ei löydy miestä sitä myöntämään.

    Sama tilanne on itä-uusimaan kohdalla. Jos joku kirjoittaisi siitä totuudenmukaisesti, en älähtäisi vaan yhtyisin varmasti tuomitsijoiden joukkoon. Mutta kun aiheesta kirjoitetaan täyttä valetta, se pännii jo itsessään. Kannattaa nyt kuitenkin ymmärtää, että siteeni noihin seuroihin on täysin olematon, eikä minulla ole mitään syytä sitä kautta asiaa puolustella. Ihan sama vaikka kyse olisi länsi-lapin alueesta.

    Eli Janne hyvä, myönnän herkkähipiäsiyyteni: en voi sietää paskanpuhumista. En sinulta, enkä keltään multakaan.

    #457082 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tapelkaa pojat, saatte tupakkia. Alkaiskohan tämä vitunaikanen jankkaaminen olemaan tässä.

    #457083 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (22.11.2010 8:36:30)
    Joo.. mä olen ihan saatanan herkkähipiäinen… valehtelusta.

    ts,
    muutama kyssäri, joihin toivon suoraa ja REHELLISTÄ vastausta

    1. Olitko paikalla tuossa surullisen kuuluisassa Porvoon huoltoasemakokouksessa, kun olet noin varma asioiden tilasta – siis paljon varmempi kuin Taloussanomien ja Kauppalehden toimittajat, joilla on JSN:n periaatteiden mukaan vastuu tarkistaa taustat.

    2. Onko sinulla jokin syy tai sidonnaisuus loukkaantua tuosta kokouksesta esittettyin väitteisiin – näin foorumilaisen mielestä väitteet kohdistuvat ihan toisiin ihmisiin. Vai toimitko jonkun asianosaisen bulvaanina – jos toimit, niin kenen.

    3. Jos sinulla tai jollain asianosaisella on peruste väittää Kauppalehden tai Taloussanomien levittäneen perättömiä väitteitä, joita täällä palstalla siteerataan, niin miksi asianosaiset eivät lähde peräämään oikeuksiaan näitä lehtiä vastaan. Kuten totesin, lehdillä on velvollisuus tarkistaa taustat ja mikäli ei näin tehdä, niin onhan meillä JSN … tai mikäli väärä väite aiheuttaa vahinkoa esim. kyseiselle Porvoolaiselle lakimiehelle tällä lienee oikeus vaatia vahingonkorvausta. Eli onko lähdetty syyttämään kyseisiä lehtiä – ja jos ei, niin miksi?

    #457084 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Putti-Possu kirjoitti: (22.11.2010 10:03:54)

    ts kirjoitti: (22.11.2010 8:36:30)
    Joo.. mä olen ihan saatanan herkkähipiäinen… valehtelusta.

    ts,
    muutama kyssäri, joihin toivon suoraa ja REHELLISTÄ vastausta

    1. Olitko paikalla tuossa surullisen kuuluisassa Porvoon huoltoasemakokouksessa, kun olet noin varma asioiden tilasta – siis paljon varmempi kuin Taloussanomien ja Kauppalehden toimittajat, joilla on JSN:n periaatteiden mukaan vastuu tarkistaa taustat.

    En ollut paikalla, mutta olen nähnyt pitäviä todisteita asioiden todellisesta kulusta palaverin jälkeen.

    Putti-Possu kirjoitti: (22.11.2010 10:03:54)

    2. Onko sinulla jokin syy tai sidonnaisuus loukkaantua tuosta kokouksesta esittettyin väitteisiin – näin foorumilaisen mielestä väitteet kohdistuvat ihan toisiin ihmisiin. Vai toimitko jonkun asianosaisen bulvaanina – jos toimit, niin kenen.

    En toimi bulvaanina, mutta minua riepoo henkilökohtaisesti tuntemiini ihmisiin kohdistuneet perättömät väitteet, joiden levittämistä täällä on jatkettu oikaisevista kirjoituksista huolimatta.

    Putti-Possu kirjoitti: (22.11.2010 10:03:54)

    3. Jos sinulla tai jollain asianosaisella on peruste väittää Kauppalehden tai Taloussanomien levittäneen perättömiä väitteitä, joita täällä palstalla siteerataan, niin miksi asianosaiset eivät lähde peräämään oikeuksiaan näitä lehtiä vastaan. Kuten totesin, lehdillä on velvollisuus tarkistaa taustat ja mikäli ei näin tehdä, niin onhan meillä JSN … tai mikäli väärä väite aiheuttaa vahinkoa esim. kyseiselle Porvoolaiselle lakimiehelle tällä lienee oikeus vaatia vahingonkorvausta. Eli onko lähdetty syyttämään kyseisiä lehtiä – ja jos ei, niin miksi?

    Prosessi tuolta osin on käynnistynyt. Itse en ole siinä osallisena.

    #457085 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Sinä herkkähipiäinen,siedätkö sitä skeidan bamlaamista itseltäs?
    Eihän se ole paskanpuhumista jos on aina omasta mielestään oikeassa ja muut väärässä.

    #457086 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tästä lehdistöstä sevverta että todenpäräisempiä viitteitä saa wikipediasta. Lehtikirjoittelun taso on romahtanut parin viime vuosikymmenen aikana. Asiavirheiden lisäksi kirjoitusasu ei läpäise edes peruskoulun ala-astetta. Tämä aikakausi on nostanut erikoisuudentavoittelun hyveeksi ja tätä peilaa hyvin nykyneekereiden käyttäytyminen,

    Hauskaa tässä on se että hyvää journalistista tapaa valvovat samat kirjoitusvirheitä suoltavat tyypit kuin ketkä tuota tapaa vastaan rikkovat. Varsinainen vitsi.

    #457087 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (22.11.2010 10:12:19)
    Prosessi tuolta osin on käynnistynyt. Itse en ole siinä osallisena.

    … tämähän alkaa muistuttaa ihan HIIHTOLIITTOA. Sekin syytti STT:tä perättömistä uutisista – jotka nyt vuosia jälkeenpäin osoittautuivat tosiksi. Kaiken tämän sotkun kärsijänä ovat olleet tietenkin hiihtäjät – voittajia näissä sotkuissa ei olekaan.

    Toivottavasti Golfin puolella osataan hoitaa asiat Hiihtoliitto paremmin.

    #457088 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Putti-Possu kirjoitti: (22.11.2010 10:36:26)

    ts kirjoitti: (22.11.2010 10:12:19)
    Prosessi tuolta osin on käynnistynyt. Itse en ole siinä osallisena.

    … tämähän alkaa muistuttaa ihan HIIHTOLIITTOA. Sekin syytti STT:tä perättömistä uutisista – jotka nyt vuosia jälkeenpäin osoittautuivat tosiksi. Kaiken tämän sotkun kärsijänä ovat olleet tietenkin hiihtäjät – voittajia näissä sotkuissa ei olekaan.

    Toivottavasti Golfin puolella osataan hoitaa asiat Hiihtoliitto paremmin.

    Miksi sinun on mahdotonta ymmärtää, että asiat eivät menneet kuten alkuperäisessä jutussa kerrottiin? Siitä huolimatta, että nuo samat lehdetkin ovat palaveriin osallistuneiden kenttien näkemyksen julkaisseet.

    Outo on ihmisen halu uskoa vain niihin asioihin, jotka itselle ovat mieluisia. Totuus saa siinä vaiheessa väistyä, vaikka se kuinka monelta suunnalta tulisi. Verta vaatii kansa vaan….

    Jotta nyt kuitenkin ymmärtäisit mistä on kyse:

    – Palaveri on pidetty ja kyseiset seurat ovat olleet paikalla
    – Palaverissa on keskusteltu ko. asioista ja paljon muustakin varsin vapaamuotoisesti
    – Epäselvyydet liittyvät palaverista laadittuun muistioon ja sen oikeellisuuteen sekä väitettyihin hyväksymisiin, tarkistamisiin ja siihen esitettyihin korjauksiin.

    #457089 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (22.11.2010 10:48:17)

    Miksi sinun on mahdotonta ymmärtää, että asiat eivät menneet kuten alkuperäisessä jutussa kerrottiin? Siitä huolimatta, että nuo samat lehdetkin ovat palaveriin osallistuneiden kenttien näkemyksen julkaisseet.

    Outo on ihmisen halu uskoa vain niihin asioihin, jotka itselle ovat mieluisia. Totuus saa siinä vaiheessa väistyä, vaikka se kuinka monelta suunnalta tulisi. Verta vaatii kansa vaan….

    Jotta nyt kuitenkin ymmärtäisit mistä on kyse:

    – Palaveri on pidetty ja kyseiset seurat ovat olleet paikalla
    – Palaverissa on keskusteltu ko. asioista ja paljon muustakin varsin vapaamuotoisesti
    – Epäselvyydet liittyvät palaverista laadittuun muistioon ja sen oikeellisuuteen sekä väitettyihin hyväksymisiin, tarkistamisiin ja siihen esitettyihin korjauksiin.

    Tovon TODELLA, että asiat ovat mallillansa ja kaikki epäilyt osoittautuvat aiheettomiksi. Totuuskin todennetaan aikanaan muiden kuin meidän foorumilaisten toimesta.

    … tuohon ’Outo on ihmisen halu uskoa vain niihin asioihin, jotka itselle ovat mieluisia’ on pakko todeta, että tällaisiahan nämä uskon asiat ovat.

    #457090 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Putti-Possu kirjoitti: (22.11.2010 10:36:26)

    ts kirjoitti: (22.11.2010 10:12:19)
    Prosessi tuolta osin on käynnistynyt. Itse en ole siinä osallisena.

    … tämähän alkaa muistuttaa ihan HIIHTOLIITTOA. Sekin syytti STT:tä perättömistä uutisista – jotka nyt vuosia jälkeenpäin osoittautuivat tosiksi. Kaiken tämän sotkun kärsijänä ovat olleet tietenkin hiihtäjät – voittajia näissä sotkuissa ei olekaan.

    Toivottavasti Golfin puolella osataan hoitaa asiat Hiihtoliitto paremmin.

    Siis eihän STT-doping uutista ole todettu todeksi. Viimeeksi on keskitytty siihen, että muutamat henkilöt ovat todennäköisesti valehdelleet oikeudessa tietämyksestään dopingiin. Toistaiseksi Kyrö on ainoa, joka on saanut tuomion, muutaman muun on oikeuskäsittely on vasta alkamassa.

    Mutta toisiaan, liittojen tuohut alkaa muistuttamaan toisiaan…

    #457091 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Fantti kirjoitti: (22.11.2010 11:27:36)
    Toivottavasti Golfin puolella osataan hoitaa asiat Hiihtoliitto paremmin.

    Siis eihän STT-doping uutista ole todettu todeksi. Viimeeksi on keskitytty siihen, että muutamat henkilöt ovat todennäköisesti valehdelleet oikeudessa tietämyksestään dopingiin. Toistaiseksi Kyrö on ainoa, joka on saanut tuomion, muutaman muun on oikeuskäsittely on vasta alkamassa.

    Mutta toisiaan, liittojen tuohut alkaa muistuttamaan toisiaan…

    Siis STT sai tuomion ja joutui maksamaan vahingonkorvauksia asianosaisille, mm. Jari Räsäselle. Nyt tutkitaan törkeää petosta, jossa nämä korvausta saaneet olisivat saaneet korvauksia perusteettomasti ja myös henkilöitä, jotka mahdollisesti olisivat syyllistyneet väärään todistajanvalaan.

    Eli jos käsikirjoitus olisi sama, niin nyt Itä-Uusimaan ryhmä alkaisi vaatia vahingonkorvauksia Kauppalehdeltä ja Talsalta … joka sitten myöhemmin osoittautuisi ’petokseksi’.

    … no eihän tässä sentään niin pitkälle mennä

    #457092 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Putti-Possu kirjoitti: (22.11.2010 11:42:57)

    Fantti kirjoitti: (22.11.2010 11:27:36)
    Toivottavasti Golfin puolella osataan hoitaa asiat Hiihtoliitto paremmin.

    Siis eihän STT-doping uutista ole todettu todeksi. Viimeeksi on keskitytty siihen, että muutamat henkilöt ovat todennäköisesti valehdelleet oikeudessa tietämyksestään dopingiin. Toistaiseksi Kyrö on ainoa, joka on saanut tuomion, muutaman muun on oikeuskäsittely on vasta alkamassa.

    Mutta toisiaan, liittojen tuohut alkaa muistuttamaan toisiaan…

    Siis STT sai tuomion ja joutui maksamaan vahingonkorvauksia asianosaisille, mm. Jari Räsäselle. Nyt tutkitaan törkeää petosta, jossa nämä korvausta saaneet olisivat saaneet korvauksia perusteettomasti ja myös henkilöitä, jotka mahdollisesti olisivat syyllistyneet väärään todistajanvalaan.

    Eli jos käsikirjoitus olisi sama, niin nyt Itä-Uusimaan ryhmä alkaisi vaatia vahingonkorvauksia Kauppalehdeltä ja Talsalta … joka sitten myöhemmin osoittautuisi ’petokseksi’.

    … no eihän tässä sentään niin pitkälle mennä

    STT:n ja Räsäsen välisessä oikeusjutussa ei miltään osin ollut kysymys siitä, oliko Räsänen käyttänyt dopingia vai ei tai siitä, kumpi oli väitteissään oikeassa. Kysymys oli vain ja ainoastaan siitä saiko asiasta tehdä uutisen vai ei ja aiheuttiko uutisen tekeminen vahinkoa Räsäselle. Kyseessä oli tosiasiassa sananvapausjuttu, eikä dopingjuttu.

    Itse dopingasiaa ei oikeus ratkaissut millään tavalla, vaikka suuri yleisö luulee Räsäsen saaneen jonkilaisen vapauttavan tuomion dopingista ko. oikeuden päätöksellä.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 62)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #457069 kohteessaGolfliiton Seniorit Halpapelaajia ??

Etusivu Foorumit Yleistä Golfliiton Seniorit Halpapelaajia ??