26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Golfkärryt (kolmipyöräiset työntökärryt)

Etusivu Foorumit Välineet Golfkärryt (kolmipyöräiset työntökärryt)

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 49)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moi, Onko kokemuksia erilaisista kolmipyöräisistä työntökärryistä? Olen katsellut näitä http://www.clicgear.com/ jotka tuntuvat laadukkailta, mutta sikahintaisilta. Kokemukset itsellä ainoastaan Rinkun kolmipyöräisistä kärryistä ja nyt kun pelaan Talmassa, niin kärryjen ”vetäminen” ei oikein tunnu mukavalta… Mistähän nuo Clicgearit saisi edullisesti, Golfonline myy niitä pikkaisen yli 200E rahteineen. Onko muita hyviä laadukkaita vaihtoehtoja? Olen erittäin kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksista kaikista kolmipyöräisistä kärryistä? T.KKS62

    Keskiviikkona ilmestyy Golf Digest ja huhun mukaan siinä on kattava kärrytesti…

    Ostin Sun Mountainin Speed V1, takana on muutama kierros ja olen hyvin tyytyväinen vehkeeseen, alaselkäkivut on vähentynyt huomattavasti.

    Sateenvarjopideke on myös hyvä feature, normaalisti en ole jaksanut hirveästi sateenvarjoa käyttää, kun haittaa liikkumista ja pelaamista niin paljon. Pidikkeessa varjo kulkee huomaamatta avattuna.

    Hinta kuljetettuna Englannista noin 120 e, tuli noin viikossa perille

    Sun Mountain Speed V1 @ golfonline

    S

    Kokemusta on sekä tämän vuoden että viime vuoden Clicgeareista…parhaat kärryt, mitä eteen on sattunut.
    Tämän vuoden versio on vielä jonkin verran viime vuotista kevyempi ja menee vielä pienempään tilaan. Tosin juomapulloteline on vähän hassusti uudessa mallissa. Vakaat, nopeat laittaa kasaan ja käyttökuntoon. Menevät pieneen tilaan, tosin kahdet kärryt kahden bägin kanssa alkavat tehdä tiukkaa auton perässä, vaikka on tilava farmariauto.
    Suosittelen kuitenkin ehdottomasti!

    Itse henkilökohtaisesti voin Suositella Clicgearia. Minulla on kolmatta kautta nyt käytössä kyseiset kärryt. Olen välissä vain päivittänyt uudempaan malliin. Kärrystä löytyy hyvät säädöt ja ne kulkevat todella kevyesti. Kärryt on helppo avata ja laittaa takaisin kasaan. toimenpiteeseen menee n. 7 sek. Itse aluksi harkitsin kärryjä juuri hinnan puolesta, mutta kun sitten ostin ne ja olen käyttänyt niitä, niin en vaihtaisi niitä pois mistään hinnasta. Ne kulkevat aina mukanani auton takaluukussa. Alla olevasta linkistä löytyy kärryt 199 euroa ja plussana nopea toimitus.

    Clicgear

    Duke kirjoitti: (31.5.2010 10:55:57)
    …Alla olevasta linkistä löytyy kärryt 199 euroa ja plussana nopea toimitus.
    Clicgear

    Linkistä löytyi vanha malli (2.0).
    Täältä uusi malli (3.0) pikkasen päälle 200 euroa rahteineen Golfonline

    T.KKS62

    Clicgear on hieno vehje. Yksinkertaisen mekanismin vuoksi kestävät, ja mikä parasta, siinä on aurauskulman säätö. Kärryn saa tarvittaessa draw- tai fadekierteelle.

    KKS62 kirjoitti: (31.5.2010 9:13:08)
    Moi,
    Onko kokemuksia erilaisista kolmipyöräisistä työntökärryistä?
    Olen katsellut näitä http://www.clicgear.com/ jotka tuntuvat laadukkailta, mutta sikahintaisilta.
    Kokemukset itsellä ainoastaan Rinkun kolmipyöräisistä kärryistä ja nyt kun pelaan Talmassa, niin kärryjen ”vetäminen” ei oikein tunnu mukavalta…
    Mistähän nuo Clicgearit saisi edullisesti, Golfonline myy niitä pikkaisen yli 200E rahteineen.
    Onko muita hyviä laadukkaita vaihtoehtoja?
    Olen erittäin kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksista kaikista kolmipyöräisistä kärryistä?
    T.KKS62

    Ostin Stadiumista reilut kaksi vuotta sitten 4D:n työntökärryt. Oli edellisvuotinen malli puoleen hintaan eli 15 eurolla. Kolmas kausi on jo pitkällä ja reilusti yli 200 kierrosta takana. Olen minä pari kertaa pyörän niveliä rasvannut. Tänä vuonnakin olivat karata tuulen mukana vesiesteeseen, kun unohdin lukita pyörät. Normaalioloissa väylällä työntelen eteenpäin vasemman käden pikkurillillä. Kun en viitsi kääntää etupyörää, menevät farmarin perään mainiosti sopivaan kasaan kahdessa sekunnissa.

    Kyllähän kärryihin saa lisärahalla kaikenlaista hilavitkutinta mallia aurauskulman säätö. Se tuntuu yhtä tarpeelliselta kuin tänään Hesarissa mainutut väkisin mummoille myydyt Mokkulat. Ainoa mitä minä olen joskus omissa kärryissäni kaivannut, kun olen erehtynyt sateella pelaamaan, on sateenvarjon pidike. En minä siitä kuitenkaan kahta sataa maksaisi.

    KKS62 kirjoitti: (31.5.2010 11:56:05)

    Duke kirjoitti: (31.5.2010 10:55:57)
    …Alla olevasta linkistä löytyy kärryt 199 euroa ja plussana nopea toimitus.
    Clicgear

    Linkistä löytyi vanha malli (2.0).
    Täältä uusi malli (3.0) pikkasen päälle 200 euroa rahteineen Golfonline

    T.KKS62

    Kun tarkemmin katsoo, niin siellä lukee, että mustat kärryt ovat mallia 3.0.

    Voin suositella noita Sun Mountanin Speed V1 kärryjä. Tilasin net Golfonline:sta. Ei mitään turhaa ja menee pieneen tilaan. Ilmatäytteiset renkaat ja kaikki hyvin käsillä. Edelliset työnettävät hajos jotka oli suhteellisen samanlaiset. Itsellä ollut käytössä kolmirattaiset kärryt jo viimeiset 7 vuotta ja olen ollut äärettömän tyytyväinen enkä missään nimessä vaihda takaisin perässä raahattavaan malliin.
    Clicgearissa on näppäriä juttuja mutta en kuitenkaan halunnut laittaa rahaa noihin kiinni ja pidän paljon että renkaat on ilmatäytteiset -> mielestäni kevyemmät.

    Duke kirjoitti: (31.5.2010 22:38:20)

    KKS62 kirjoitti: (31.5.2010 11:56:05)

    Duke kirjoitti: (31.5.2010 10:55:57)
    …Alla olevasta linkistä löytyy kärryt 199 euroa ja plussana nopea toimitus.
    Clicgear

    Linkistä löytyi vanha malli (2.0).
    Täältä uusi malli (3.0) pikkasen päälle 200 euroa rahteineen Golfonline

    T.KKS62

    Kun tarkemmin katsoo, niin siellä lukee, että mustat kärryt ovat mallia 3.0.

    Kiitoksia Dude, tilasin tänään kärryt ja veikkaan että ensiviikolla toiset, kunhan ’parempipuolisko’ kokeilee ja omii ne itselleen…
    T.KKS62

    täältä tulee ääni 3 fillarin kärrylle. ettei kaikki vaan kehu tuota clikgeariä niin kerrottakoon omista vertailuista: clik menee pieneen tilaan sillai, mutta todellisuudessa kasassa aika paksukainen. meidän vertailussa oli myös bag boy (älä kysy mallia, n.5v vanha) ja sun mountainin 3 pyöränen. hienoiten näistä kulki sun, clik ehdottomasti kömpelöimmän oloinen näistä. sun mountainissa oli ilma fillarit. sunin -sarakkeeseen tuli merkintä kun saman firman kantobäki ei sitte millään istunu ala päästä hyvin, ei saanu kunnolla kiinni. bag boyn maahantuonti on vilo-golfilla, mutta hinnat ikävä kyllä aika kovat. mutta summasummaarum: EHDOTTOMASTI 3-PYÖRÄINEN varsinki jos on jotain sanomista selässä.

    KL

    Duke kirjoitti: (31.5.2010 10:55:57)
    Itse henkilökohtaisesti voin Suositella Clicgearia. Minulla on kolmatta kautta nyt käytössä kyseiset kärryt. Olen välissä vain päivittänyt uudempaan malliin.

    Miksi päivitit? Eivätkö ne kestäneet vai tulivatko ne likaisiksi?

    KL kirjoitti: (1.6.2010 20:34:56)

    Duke kirjoitti: (31.5.2010 10:55:57)
    Itse henkilökohtaisesti voin Suositella Clicgearia. Minulla on kolmatta kautta nyt käytössä kyseiset kärryt. Olen välissä vain päivittänyt uudempaan malliin.

    Miksi päivitit? Eivätkö ne kestäneet vai tulivatko ne likaisiksi?

    Mulla oli eka ne 1.0 kärryt ja sitten 2.0 oli tehty hyviä uudistuksia. Tämän kauden vielä pelaan näillä ja ehkä sitten päivitän taas. Kärryt kyllä likastuvat, mutta muuten ovat toimineet moitteettomasti.

    KL

    Duke kirjoitti: (1.6.2010 23:43:13)

    KL kirjoitti: (1.6.2010 20:34:56)

    Duke kirjoitti: (31.5.2010 10:55:57)
    Itse henkilökohtaisesti voin Suositella Clicgearia. Minulla on kolmatta kautta nyt käytössä kyseiset kärryt. Olen välissä vain päivittänyt uudempaan malliin.

    Miksi päivitit? Eivätkö ne kestäneet vai tulivatko ne likaisiksi?

    Mulla oli eka ne 1.0 kärryt ja sitten 2.0 oli tehty hyviä uudistuksia. Tämän kauden vielä pelaan näillä ja ehkä sitten päivitän taas. Kärryt kyllä likastuvat, mutta muuten ovat toimineet moitteettomasti.

    Rahamiehiä, rahamiehiä… Itse olen päivittänyt 2-pyöräisiin kärryihini näiden 5-6 vuoden aikana vain pyörät, joiden laakerit olivat kuluneet huonoiksi. Ei ole tullut vielä mieleen ’päivittää’ toimivia kärryjä, vaikka uudemmissa malleissa olisikin kivoja vimpaimia. Mutta kukin tyylillään. Toivottavasti sait vanhat kärryt myytyä, jotteivät menneet kaatopaikalle.

    Pitääkös noissa (Clickgear, Sun Mountain) ottaa bägi irti kun ne taittelee auton perään?

    Swingeri kirjoitti: (31.5.2010 9:48:47)
    Keskiviikkona ilmestyy Golf Digest ja huhun mukaan siinä on kattava kärrytesti…

    Tuli oikein kahtena kappaleena..

    Itselläni on ollut Bag Boyn 3-pyöränen käytössä pari vuotta. Mallia ei enään ole myynnissä mutta kevyt ja ihan ok peli. Näyttää Bag Boylla uudistuneen kaikki työntökärryt.

    Mutta tuossa kun keväällä Kävin Skånessa pelaamassa, niin huvikseni kannoin kantobägiä päivän ja sillä tiellä ollaan. Tuntui vaan jotenkin hyvältä.

    Olis ylimääräinen Bag Boy varastossa 🙂

    Jamasa kirjoitti: (2.6.2010 12:45:12)
    Olis ylimääräinen Bag Boy varastossa 🙂

    Jos pelaisin tänä kesänä enemmänkin vieraskentillä niin kysyisin mitä tuo maksaa 🙂

    Tap in kirjoitti: (2.6.2010 12:25:05)

    Swingeri kirjoitti: (31.5.2010 9:48:47)
    Keskiviikkona ilmestyy Golf Digest ja huhun mukaan siinä on kattava kärrytesti…

    Tuli oikein kahtena kappaleena..

    Tännekin tuli kahtena kappaeena ja myös parille tutulle. Onkohan jokin kampanja menossa? En vielä ehtinyt lukea kärrytestiä, mutta toi Limen värinen näytttää tyylikkäältä.

    KL

    Jamasa kirjoitti: (2.6.2010 12:45:12)
    Itselläni on ollut Bag Boyn 3-pyöränen käytössä pari vuotta. Mallia ei enään ole myynnissä mutta kevyt ja ihan ok peli. Näyttää Bag Boylla uudistuneen kaikki työntökärryt.

    Mutta tuossa kun keväällä Kävin Skånessa pelaamassa, niin huvikseni kannoin kantobägiä päivän ja sillä tiellä ollaan. Tuntui vaan jotenkin hyvältä.

    Olis ylimääräinen Bag Boy varastossa 🙂

    Pistäpäs viestiä profiilin osoitteeseen, kärryt saattavat kiinnostaa. Olisi vähän muutakin asiaa.

    Kävin ’koekäyttämässä’ kaikkia löytämiäni kolmipyöräisiä ja päädyin merkkiin nimeltä Ex-tro. Mielestäni se oli selkeästi parempi kuin yksikään GD:n testissä olleista. Hyviä vehkeitä muutkin parhaat olivat varsinaisessa hommassa eli työntöpuuhassa ynnä muine pikku plussineen. Ero syntyi autoon laittamisessa. Ex-tro menee pakkausasemiin yhtä nappia painamalla ja se on siinä. Jos ei viitsi pyöriäkään puhdistella, niin vehkeen voi sujauttaa mukana olevaan ’kärrysuojaan’, niin ei autokaan likastu. Esimerkiksi GD:n testin voittajakärryä sai jumpata kokoon yhdestä jos toisestakin paikasta ennenkuin se suostui menemään mainostettuun ’pieneen tilaan’. Mielestäni tuo pakattavuus on tärkeä asia, sitä kun joutuu tekemään kaksi kertaa kierrosta kohden eli ahkera pelaaja yli 100:kin kertaa kaudessa.

    Pari rundia takana Clicgearillä ja ei voi muuta kun kiittää!
    Kärry tukevaa tekoa (kestää luultavammin pidempään kuin muutaman kauden), kasaus helppoa, menee yllättävän pieneen tilaan kasattuna.
    Bägi on noin 10-15cm korkeammalla kun normi kärryssä, joten mailat on paremmin ’käsillä’. Mukavana lisänä keskikonsolin säilytystila, juomapulloteline ja sateenvarjon säilytyspaikka + erillinen teline joka kiinnitetään kierteellä suoraan aisaan.
    T. KKS62
    PS. Mikähän tämä Ex-tro on, kun Google ei tuntenut koko kärryä?…

    Pari rundia takana Clicgearillä ja ei voi muuta kun kiittää!
    Kärry tukevaa tekoa (kestää luultavammin pidempään kuin muutaman kauden), kasaus helppoa, menee yllättävän pieneen tilaan kasattuna.
    Bägi on noin 10-15cm korkeammalla kun normi kärryssä, joten mailat on paremmin ’käsillä’. Mukavana lisänä keskikonsolin säilytystila, juomapulloteline ja sateenvarjon säilytyspaikka + erillinen teline joka kiinnitetään kierteellä suoraan aisaan.
    T. KKS62
    PS. Mikähän tämä Ex-tro on, kun Google ei tuntenut koko kärryä?…

    Sorry KKS62, kirjoitusvirhe. Tarkoitin Ez-tro. Nyt löytyy Googlestakin aina videoesittelyä myöten.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 49)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #306675 kohteessaGolfkärryt (kolmipyöräiset työntökärryt)

Etusivu Foorumit Välineet Golfkärryt (kolmipyöräiset työntökärryt)