26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Golfgamebook

Etusivu Foorumit Välineet Golfgamebook

Esillä 13 viestiä, 51 - 63 (kaikkiaan 63)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ei toimi desire Z:llakaan…

    Parti kirjoitti: (5.4.2012 19:34:01)

    Henkka kirjoitti: (5.4.2012 15:43:32)
    Ei tsekata, eikä ladata kun minun HTC (Wildfire) puhelimessani on väärä resoluutio.

    Mut hei, tärkeintähän on kuitenkin se että Android on avoin ympäristö. Ei pääse Apple riistämään viattomia ja jokainen voi kodata itselleen mieleisensä sovelluksen.
    Et vaan osaa nauttia vapaudesta.

    Eikun kyse on siitä että pitää kitistä ja valittaa jos joku tekee ilmaiseksi valtavasti hommia, mutta minä en saa siitä etua. Eli ihan perussuomalaisesta kateudesta tässä on kyse. Mutta kyllä tämä tästä. Tekisi perkele mieli kiroa, mutta moderointilinja on täällä niin vitun tiukka etten uskalla. Voi olla kuolemaa pahempi kohtalo edessä. Pistävät vielä datan ja ts:n kanssa samaan chattiin puhumaan geometriasta ja supikoirista.

    Tuskin tuon käyttö vie sen enempää aikaa, kun pelikaverin bägin stalkkaus..

    Android avoimen lähdekoodin käyttöympäristönä on itse asiassa parheutta. Nyt löytyi myös statistiikan keräys vaihtoehto softasta eli menee kokeiluun. Se että ei tue kaikkia resoluutioita on tietty ikävää (toivottavasti korjaavat tulevaisuudessa ongelman). Sitä mielipidettä en edelleenkään vaihda että käyttöliittymä on vähän kankea mutta kunhan pelimoodissa tulosten kirjaaminen on helppoa niin tuon kanssa elää. Katsotaan miltä tuntuu sitten ihan oikeassa käytössä.

    Välitän edelleen linkin avoimmuuden iloista

    KL

    keijokola kirjoitti: (7.4.2012 8:43:31)
    Android avoimen lähdekoodin käyttöympäristönä on itse asiassa parheutta.

    Mitä on parheus?

    Olihan tää aikamoinen pettymys, etenkin käytettävyydeltään. Aika lailla vasurilla tehty käännös Iphonen muutaman vuoden vanhasta versiosta. Navigoinniltaan kun laitteet ovat kovin erilaisia, ei suora käännös vaan toimi.

    Android-kaupan ’tuotearvosteluista’ lainattu hyvä kommentti.

    Olli 11. huhtikuuta 2012 (Versio: 1.0.0)
    Poor Android implementation 🙁
    Unfortunately this first version does not impress me at all:
    1) Back button does not work for navigating screens.
    2) Menu button does not work (settings etc should be there all the time accessible)
    3) Custom keyboard (why oh why?), I’d really like to use my own.
    4) Not able to run app on background.

    Toivottavasti tämä laitetaan vielä kuntoon. Itse ainakin olisin valmis maksamaan softasta, jos Gamebookista julkaistaisiin kunnollinen Android-versio. Nyt ilmaiseksi jaettu, puolivillainen viritys on vain huonoa mainosta.

    Tähän oli tullut päivitys, Android-puhelimissa on back-painike saatu toimimaan, mitään muuta ei sitten korjattukaan. Aika jäätävää ohjelmistokehitystä.

    Taitaa ’pojilla’ mennä kaikki resurssit tuohon keskeneräisen softan puffaamiseen ympäri mualimaa.

    Eikös toi avoimuus tarkoita sitä, että kuka vaan poropeukalo voi ja saa pimplata niitä vehkeitä ja sovelluksia sellaisiksi, että ne toimii?

    Mun Foonissa toi sovellus on toiminut jo monta vuotta lähes moitteetta.

    Henkka kirjoitti: (6.4.2012 19:53:39)

    Parti kirjoitti: (5.4.2012 19:34:01)

    Henkka kirjoitti: (5.4.2012 15:43:32)
    Ei tsekata, eikä ladata kun minun HTC (Wildfire) puhelimessani on väärä resoluutio.

    Mut hei, tärkeintähän on kuitenkin se että Android on avoin ympäristö. Ei pääse Apple riistämään viattomia ja jokainen voi kodata itselleen mieleisensä sovelluksen.
    Et vaan osaa nauttia vapaudesta.

    Eikun kyse on siitä että pitää kitistä ja valittaa jos joku tekee ilmaiseksi valtavasti hommia, mutta minä en saa siitä etua. Eli ihan perussuomalaisesta kateudesta tässä on kyse. Mutta kyllä tämä tästä. Tekisi perkele mieli kiroa, mutta moderointilinja on täällä niin vitun tiukka etten uskalla. Voi olla kuolemaa pahempi kohtalo edessä. Pistävät vielä datan ja ts:n kanssa samaan chattiin puhumaan geometriasta ja supikoirista.

    Koodaa kato semmonen kikkara, joka emuloi lähdekoodista sopivan virtuaaliresoluution ja tekee sitä niinku HD-ready telkkari HD-lähetykselle. 🙂

    Terveisiä täältä Espanjasta. Nyt ois pienimuotoinen los broblemos. Oisko jollakin aikaa ja viitseliäisyyttä hätäiseen väsätä Lauro Golfiin kentät 1-18, 10-27 ja 19-9. Näillä puhelimen näppiksillä menee vaan hermo. Palkkioksi pullo paikallista Vino Tintoa.

    #307091 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ’Terveisiä täältä Espanjasta. Nyt ois pienimuotoinen los broblemos. Oisko jollakin aikaa ja viitseliäisyyttä hätäiseen väsätä Lauro Golfiin kentät 1-18, 10-27 ja 19-9. Näillä puhelimen näppiksillä menee vaan hermo. Palkkioksi pullo paikallista Vino Tintoa.’

    Tein alustavasti 1-18 kentän Gamebookiin, mutta netistä ei löydy ysien Slope/CR tietoja kovinkaan tarkasti, muutama yksittäinen tieto löytyy mutta ne eroavat kovasti toisistaan. Slope/CR tiedot pitäisi yleensä olla tuloskortissa tai sitten kädäriltä tiedot pöytään. Tiedot pitäisi löytyä jokaiselle ysin yhdistelmälle sekä miehille että naisille eri tiiltä.

    Palataan.

    #307092 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hipehen kirjoitti: (10.11.2013 13:31:59)
    ’Terveisiä täältä Espanjasta. Nyt ois pienimuotoinen los broblemos. Oisko jollakin aikaa ja viitseliäisyyttä hätäiseen väsätä Lauro Golfiin kentät 1-18, 10-27 ja 19-9. Näillä puhelimen näppiksillä menee vaan hermo. Palkkioksi pullo paikallista Vino Tintoa.’

    Tein alustavasti 1-18 kentän Gamebookiin, mutta netistä ei löydy ysien Slope/CR tietoja kovinkaan tarkasti, muutama yksittäinen tieto löytyy mutta ne eroavat kovasti toisistaan. Slope/CR tiedot pitäisi yleensä olla tuloskortissa tai sitten kädäriltä tiedot pöytään. Tiedot pitäisi löytyä jokaiselle ysin yhdistelmälle sekä miehille että naisille eri tiiltä.

    Palataan.

    Kiitoksia vaivannäöstä.

    Joo, eilen aamulla ei vielä kenttiä ollut, joten koitin sitten itse puhelimella. Luulin että ne kannattaa tehdä koneella, mutta sehän olikin puhelimella todella helppoa. Scorecardissahan on slopet ja väylien hcp:t. Taisi mennä tässä rangen ravintolan wifissä viitisen minuuttia. Kenttäthdistelmäthän ovat 1-18, 10-27 ja 19-9. Tein eilen kentän 19-9 ja tänään vuorossa 1-18. Jostakin syystä en ainakaan minun puhelimella (iPhone 5) löytänyt tekemääsi kenttää? Mutta väsäsin sen äsken. Kiitos kuitenkin avusta 🙂

    Btw, hassu tee täällä. Naranja, eli oranssi. Jos joku ehti noita slopeja ja teeboxeja miettiä, se on sininen tee, mutta miesten slope. Ukot ei näköjää tyttöjen tilille vaivaudu vaan niillä on oma ’oranssi’ tee. Oikeasti niitä tiipulikoitakaan ei edes ole. Kortissa vaan miehille vielä yksi ’oma’ tee 🙂 Tämä muuten tiedoksi Golfarenan Arillekin jos tätä sattuu lukemaan.

    Ekaa kertaa kun täällä etelämpänä Espanjaa ollaan ja tuli montaa vaihtoehtoa mietittyä, kivat kentät nämä kolme Lauron yksiä on. Vaihtelevia. Aika monta leppoisaa lyhyttä 350- nelosta, mutta on tiukkojakin väyliä. Ja komeet maisemat. Ei yhtään niin tasainen mitä kuvista voisi päätellä. 210 € / viikko on ehdottomasti suositeltava hinta- laatusuhde. Helevetin livakat greenit.. Vaikkakin aika tasaiset.

Esillä 13 viestiä, 51 - 63 (kaikkiaan 63)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #307085 kohteessaGolfgamebook

Etusivu Foorumit Välineet Golfgamebook