26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Golfgamebook

Etusivu Foorumit Välineet Golfgamebook

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 63)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Oho. Väärä ketju. Noita hidaspelaamisketjuja on jo niin monta että lipsahti vahingossa ihan väärään ketjuun.

    Zorppa.

    Ihan niinkuin jokainen suomalainen autoilija on keskimääräistä parempi autoilija niin jokaisen suomalaisen insinöörin tai sellaiseksi hamuvan pitää käyttää kaikkia mahdollisia härpäkkeitä myös golfkierroksen aikana ja ehdottomasti ovat sitä mieltä, että se ainoastaan jouduttaa kierrosta. Tämän olen itse henkilökohtaisesti havainnut sen yksisilmäisen kiikarin käyttäjien osalta, valitettavasti. Gamebook-näppäilijöitä ei samaan ryhmään vielä ole sattunut. Mutta suljettuun puhelimeen puhujia sitäkin enemmän.

    Tottakai kavereiden pelitulosten online seuraaminen kierrosten aikana nopeuttaa kierrosta, sehän on selvä. Anteeksi, etten tullut tuota huomanneeksi. Eikä iPhone-härpäke tietenkään ole puhelin kun tärkeä insinööri on halunnut/muistanut/osannut kytkeä siitä puhelinominaisuuden pois päältä. Uskoo taas ken näkee.

    duffer kirjoitti: (19.5.2011 10:33:14)
    Ihan niinkuin jokainen suomalainen autoilija on keskimääräistä parempi autoilija niin jokaisen suomalaisen insinöörin tai sellaiseksi hamuvan pitää käyttää kaikkia mahdollisia härpäkkeitä myös golfkierroksen aikana ja ehdottomasti ovat sitä mieltä, että se ainoastaan jouduttaa kierrosta. Tämän olen itse henkilökohtaisesti havainnut sen yksisilmäisen kiikarin käyttäjien osalta, valitettavasti. Gamebook-näppäilijöitä ei samaan ryhmään vielä ole sattunut. Mutta suljettuun puhelimeen puhujia sitäkin enemmän.

    Tottakai kavereiden pelitulosten online seuraaminen kierrosten aikana nopeuttaa kierrosta, sehän on selvä. Anteeksi, etten tullut tuota huomanneeksi. Eikä iPhone-härpäke tietenkään ole puhelin kun tärkeä insinööri on halunnut/muistanut/osannut kytkeä siitä puhelinominaisuuden pois päältä. Uskoo taas ken näkee.

    No älä nyt jänkkää asiasta josta et mitään tiedä. Itse sanoit että et ole nähnyt, miten sitten voit jänkätä että gamebookin käyttö hidastaa peliä? Minä olen nähnyt ja tiedän että ei hidasta.

    Jos nyt aletaan saivartelemaan niin tottakai joka ukko ja akka pystyy tekemään minkä tahansa asian väärin, mutta ei siitä nyt olekkaan kyse. Jos otat jo valmiiksi lähtökohdaksi asenteen: Hidastaa peliä’ niin varmasti se sinun tavallasi sitä tekeekin. Mutta jos tekee minun, Partin tai ts:n tavalla, se ei sitä tee. Tästä on turha jänkätä koska me olemme olleet paikalla, sinä et.

    Nuo muut jutut taas ei kuulu tähän keskusteluun millään lailla, tässä keskustellaan nyt gamebookista. Kyllä minä olen nähnyt hitaita kiikarinkäyttäjiäkin. Ja sateenvarjon. Ja hanskan. Ja kärryjen. Ja mailojen. Kaikkea pysyy käyttämään väärin. Gamebookkiakin, mutta ei se gamebook mitään hidasta vaan sen käyttäjä, jos sitä ei osaa käyttää. Esitin jo esimerkin miten tuloskorttikin voi hidastaa kierrosta. Miksi sinä et siitä valita?

    Henkka kirjoitti: (19.5.2011 10:53:10)

    duffer kirjoitti: (19.5.2011 10:33:14)
    Ihan niinkuin jokainen suomalainen autoilija on keskimääräistä parempi autoilija niin jokaisen suomalaisen insinöörin tai sellaiseksi hamuvan pitää käyttää kaikkia mahdollisia härpäkkeitä myös golfkierroksen aikana ja ehdottomasti ovat sitä mieltä, että se ainoastaan jouduttaa kierrosta. Tämän olen itse henkilökohtaisesti havainnut sen yksisilmäisen kiikarin käyttäjien osalta, valitettavasti. Gamebook-näppäilijöitä ei samaan ryhmään vielä ole sattunut. Mutta suljettuun puhelimeen puhujia sitäkin enemmän.

    Tottakai kavereiden pelitulosten online seuraaminen kierrosten aikana nopeuttaa kierrosta, sehän on selvä. Anteeksi, etten tullut tuota huomanneeksi. Eikä iPhone-härpäke tietenkään ole puhelin kun tärkeä insinööri on halunnut/muistanut/osannut kytkeä siitä puhelinominaisuuden pois päältä. Uskoo taas ken näkee.

    No älä nyt jänkkää asiasta josta et mitään tiedä. Itse sanoit että et ole nähnyt, miten sitten voit jänkätä että gamebookin käyttö hidastaa peliä? Minä olen nähnyt ja tiedän että ei hidasta.
    …..
    Kaikkea pysyy käyttämään väärin. Gamebookkiakin, mutta ei se gamebook mitään hidasta vaan sen käyttäjä, jos sitä ei osaa käyttää. Esitin jo esimerkin miten tuloskorttikin voi hidastaa kierrosta. Miksi sinä et siitä valita?

    Jankkaampa kuitenkin vaikka kielsitkin.

    Hyvä peruste muuten, olen kuullut ennenkin, ’ei aseet tapa vaan ihmiset’. Samalla taisit tunnustaa että joidenkin peliä laite voi hidastaa.

    Ei tarvitse nähdä että tietää lisäaktiviteettien hidastavan peliä.

    Voipi olla että sinulla ja parilla muullakin tulosten syöttäminen gamebookkiin ei hidasta peliä mutta ihan varmaa on, että kavereiden tulosten kurkkiminen pitkin kierrosta hidastaa ainakin joidenkin peliä. Ei tietenkään sinun eikä kenenkään muunkaan hyvin käyttäytyvän. Mutta niiden tahvojen peliä, jotka muutenkin kökkii kierroksellansa viisi tuntia.

    Ja kenenkään peliä, ei myöskään sinun, tuo kurkkiminen ei nopeuta.

    Lopputulema tästä on, että kierrosajat valtakunnassa keskimäärin pitenevät. MOT

    duffer kirjoitti: (19.5.2011 11:30:04)

    Henkka kirjoitti: (19.5.2011 10:53:10)

    duffer kirjoitti: (19.5.2011 10:33:14)
    Ihan niinkuin jokainen suomalainen autoilija on keskimääräistä parempi autoilija niin jokaisen suomalaisen insinöörin tai sellaiseksi hamuvan pitää käyttää kaikkia mahdollisia härpäkkeitä myös golfkierroksen aikana ja ehdottomasti ovat sitä mieltä, että se ainoastaan jouduttaa kierrosta. Tämän olen itse henkilökohtaisesti havainnut sen yksisilmäisen kiikarin käyttäjien osalta, valitettavasti. Gamebook-näppäilijöitä ei samaan ryhmään vielä ole sattunut. Mutta suljettuun puhelimeen puhujia sitäkin enemmän.

    Tottakai kavereiden pelitulosten online seuraaminen kierrosten aikana nopeuttaa kierrosta, sehän on selvä. Anteeksi, etten tullut tuota huomanneeksi. Eikä iPhone-härpäke tietenkään ole puhelin kun tärkeä insinööri on halunnut/muistanut/osannut kytkeä siitä puhelinominaisuuden pois päältä. Uskoo taas ken näkee.

    No älä nyt jänkkää asiasta josta et mitään tiedä. Itse sanoit että et ole nähnyt, miten sitten voit jänkätä että gamebookin käyttö hidastaa peliä? Minä olen nähnyt ja tiedän että ei hidasta.
    …..
    Kaikkea pysyy käyttämään väärin. Gamebookkiakin, mutta ei se gamebook mitään hidasta vaan sen käyttäjä, jos sitä ei osaa käyttää. Esitin jo esimerkin miten tuloskorttikin voi hidastaa kierrosta. Miksi sinä et siitä valita?

    Jankkaampa kuitenkin vaikka kielsitkin.

    Hyvä peruste muuten, olen kuullut ennenkin, ’ei aseet tapa vaan ihmiset’. Samalla taisit tunnustaa että joidenkin peliä laite voi hidastaa.

    Ei tarvitse nähdä että tietää lisäaktiviteettien hidastavan peliä.

    Voipi olla että sinulla ja parilla muullakin tulosten syöttäminen gamebookkiin ei hidasta peliä mutta ihan varmaa on, että kavereiden tulosten kurkkiminen pitkin kierrosta hidastaa ainakin joidenkin peliä. Ei tietenkään sinun eikä kenenkään muunkaan hyvin käyttäytyvän. Mutta niiden tahvojen peliä, jotka muutenkin kökkii kierroksellansa viisi tuntia.

    Ja kenenkään peliä, ei myöskään sinun, tuo kurkkiminen ei nopeuta.

    Lopputulema tästä on, että kierrosajat valtakunnassa keskimäärin pitenevät. MOT

    Höpöhöpö. Tottakai se jonkun peliä hidastaa, en minä mitään ’tainnut tunnustaa’ vaan kirjoitin sen niin selvästi kun osasin, jota itse vielä lainasit. Lainauksen ulkopuolella kerroin monta muutakin asiaa jonka pystyy tekemään väärin ja jotka näin tehtynä hidastaa peliä, miksi sekin pitää nyt uudelleen kirjoittaa. Ei se nyt kuulu tähän asiaan millään tavoin että gamebook ’voi hidastaa’ peliä. Varmasti kaikki ymmärtävät että puhutaan asiasta yleisellä tasolla, eikä tietyistä yksittäisistä tapuksista. Pelaaja se etana on eikä gamebook. Asevertaus ontuu ja on ihan eri asia. Ne tahvot jotka viettävät viisi tuntia kentällä, ne on jo syvällä suossa. Kirjoitan nyt vielä senkin uudelleen, että lisäaktiviteettia voi harrastaa vaikka vartin lisää ja silti alle neljän tunnin kierrokseen koska ihan oikeasti kentällä on ihan helvetisti ylimääräistä aikaa. Väitän että ehdin normaalikierroksen aikana vetää 200 vatsalihasliikettä, hidastamatta peliä millään lailla. Noiden tahvojen peliä hidastaa kaikki muukin ja se ei ole sateenvarjojen, gamebookkien, sun muiden aiheuttamaa, vaan ihan itse pelaajat näihin suorituksiin onnistuvat pääsemään. Normaalin järjen omaava ihminen osaa gamebookkia käyttää niin että se ei peliä hidasta yhtä ainutta sekuntia. Paljon enemmän monien peliä hidastaa esimerkiksi sateenvarjo, tai tuloskortti.

    Mainitsen vielä lopuksi että en ole montaa ihmistä nähnyt joka pelaa minua nopeammin. En pidä sitä mitenkään ylpeydenaiheena, enkä tee sitä tahallaan, mutta mainitsen sen ihan vaan sen takia että jos joku hidastaa peliä, minä jos joku huomaan sen aivan varmasti!

    Mutta kun täällä on tapana olla tahallaan kuuntelematta että ei tarvitse vaihtaa mielipidettää, aihe on minun puolestani keskusteltu kun me kumpikaan tuskin mielipidettämme suostutaan vaihtamaan.

    Pääsimme siis lopputulemaan:

    Henkka: Olen useaan otteeseen nähnyt Gamebookin käyttöä kierroksen aikana ja sellainen ihminen joka osaa tuloskortin täyttää peliä hidastamatta, pystyy samaan Gamebookia käyttämällä. Gamebook ei peliä hidasta.

    duffer: En ole koskaan nähnyt Gamebookin käyttöä kierroksen aikana ja vaikka sellaisen nähneet ja käyttäneet sanovat että se ei hidasta peliä, se hidastaa silti.

    ts

    Henkka kirjoitti: (19.5.2011 12:52:13)
    [

    duffer: En ole koskaan nähnyt Gamebookin käyttöä kierroksen aikana ja vaikka sellaisen nähneet ja käyttäneet sanovat että se ei hidasta peliä, se hidastaa silti.

    Nää on edelleen jänniä keskusteluja. Ei muuten, mutta kun itsellä on sellainen reilu tunnin verran aina aikaa kierroksella tehdä ihan mitä vaan, vaikka en edes laske siihen toisten lyöntivuorolla tekemistä. Neljän tunnin rundista nimittäin kuluu noin tunti pelkkään odottamiseen, viiden tunnin rundista jo kaksi. Kyllä siinä hyvin kerkiää gamebookia näpytellä ihan missä välissä tahansa.

    Niijjuuu.. on muuten aivan verraton kapine tuo Gamebook. Kiva seurata tuossa odottelun aikana muiden ryhmien tuloksia niin ei tule aika niin pitkäksi.

    Gamebook kyllä kelpais, mutta symbian ja android-käyttäjänä joutuu tyytymään mscorecardiin. Melkein 100 kierrosta napulteltu siihen ja ei oikeastaan parempaa osaa kaivata. Muiden ryhmien tulokset kiinnostaa melko harvoin. Etäisyydet griinille on kiva extra mitä gamebookista ei löydy ja hyödyllistä varsinkin vieraskentillä pelatessa. Verkkosivuilta saa hyvät statsit niin ei tarvi exceleitä erikseen naputella. Jäis muuten iteltä kirjaamatta ainakin huonot kierrokset, ei niitä halua muistella enää excelin ääressä kotona. Moni tuttu käyttää vastaavia softia enkä ole kertaakaan huomannu, että peli hidastuis näiden takia. Tulosten naputtelu kännykkään onnistuu hyvin kävellessä seuraavalle tiille tai myöhemmin muita odotellessa.

    hei

    Minun mielestä sovellus palvelee hyvin käyttäjiä, mutta sääli että kaudella pelattavan samannimisen tourin kotisivut ovat jo useita päiviä siirtyneet myöhemmäksi, viimeinen tieto avattavista sivuista oli eilen. Toivon ammattilaisten (rantanen ja väinölä) hoitavan tuonkin ensitilassa kuntoon, niin laajempi pelaajamäärä pääsee nauttimaan aiheesta lisää
    http://www.gamebooktour.fi/

    Eivät tainneet mainita minkä vuoden heinäkuun alusa sovellus on käytössä myös androidilla. Ei näy ei kuulu?

    Mahtaako kellään olla tietoa onko toiveita vielä tällä kesällä päästä gamebookkia käyttämään androidilla vai meneekö ensi kauteen? Gamebook-tiimi?

    KL

    Henkka kirjoitti: (19.5.2011 12:52:13)

    Pääsimme siis lopputulemaan:

    Henkka: Olen useaan otteeseen nähnyt Gamebookin käyttöä kierroksen aikana ja sellainen ihminen joka osaa tuloskortin täyttää peliä hidastamatta, pystyy samaan Gamebookia käyttämällä. Gamebook ei peliä hidasta.

    duffer: En ole koskaan nähnyt Gamebookin käyttöä kierroksen aikana ja vaikka sellaisen nähneet ja käyttäneet sanovat että se ei hidasta peliä, se hidastaa silti.

    Aloitin Gamebookin käyttämisen heinäkuussa Katinkullassa. Yksi pelikaveri väitti sen olevan nopeampi kuin tuloskorti, johon itse merkitsee samat tilastot kuin mitä Gamebook antaa. En uskonut, joten päätin kokeilla ja pakko on myöntää, kyllä se on nopeampi. On nopeampaa ottaa yksi väline esille kuin kaksi (kortti + kynä). Näppäileminen on nopeampaa kuin kirjoittaminen. Olen ollut Gamebookiin varsin tyytyväinen, tosin edelleen kierroksen perustamisessa on asioita, jotka eivät aukea (laiskuuttani en ole tutustunut ohjeisiin), mutta aina olen kierroksen saanut perustettua ja luvut talteen.

    Mitä tulee hidastamiseen tai hidastamatta jättämiseen, niin useamman hengen ryhmässä on viljalti aikaa merkata tuloksensa haluamaansa välineeseen jo siinä vaiheessa, kun oma pallo on pelattu ensimmäisenä tai jopa toisena reikään. Ei ole pakko vääntäytyä seuraavalle tiipaikalle ja yksissä tuumin koko poppoo ruveta kaivamaan merkkausvälineitä esille kenenkään menemättä lyömään. Tässä Henkka ja ts ovat tasan oikeassa, aikaa on, kunhan sen käyttää oikeassa kohdassa. Tunarit eivä sitä osaa eivätkä valitettavan usein edes halua oppia.

    Juu ei se hidasta pätkääkään. Itse en tosin ole vielä päässyt käyttämään Gamebookkia kun eivät ole vielä saaneet Android-versiota mutta mscorecard käyttelen ja sama idea siinäkin on. Itse näpyttellen tuloksen kännyyn kun kävelen seuraavalle tiiboxille tai sitten avauksen jälkeen kun kävelen pallolleni. Tosin jos ei osaa samaan aikaan kävelllä ja näpytellä tuloksia, niin saattaahan se silloin hidastaa peliä.

    EFC

    Jamasa kirjoitti: (10.8.2011 18:12:10)
    Itse näpyttellen tuloksen kännyyn kun kävelen seuraavalle tiiboxille tai sitten avauksen jälkeen kun kävelen pallolleni.

    Näin se toimii hyvin, mutta jos jostain syystä raahaa bägiään kärryssä, niin homma ei ole aivan näin sujuvaa, toki sekin onnistuu kunhan tietää mitä tekee.

    KL

    EFC kirjoitti: (10.8.2011 20:50:02)

    Jamasa kirjoitti: (10.8.2011 18:12:10)
    Itse näpyttellen tuloksen kännyyn kun kävelen seuraavalle tiiboxille tai sitten avauksen jälkeen kun kävelen pallolleni.

    Näin se toimii hyvin, mutta jos jostain syystä raahaa bägiään kärryssä, niin homma ei ole aivan näin sujuvaa, toki sekin onnistuu kunhan tietää mitä tekee.

    Jos et pelaa yksin, niin aina on aikaa toisen pelaajan tehdessä omia touhujaan.

    ts

    Pari asiaa ihmetyttää, että ovat jättäneet huomioimatta:

    Pelaajakohtaisesti ei saa tiitä valita, vaan esim miesten oletetaan pelaavan samalta tiiltä.

    ’season’ ei ole käyttäjän määriteltävissä, vaan se on joku ennalta määrätty, johon ei pääse millään käsiksi.

    Muutenhan homa toimii mainiosti, eikä ole tullut muuta tuloskorttia enää aikoihin käytettyä. Kaver…. siis tuntemani ihmisetkin saavat työpaikoillaan seurata ja hilpeyttä raskaaseen työhön, kun ässä taas teki kympin johonkin 😉

    KL

    ts kirjoitti: (10.8.2011 21:28:16)
    Pari asiaa ihmetyttää, että ovat jättäneet huomioimatta:

    Pelaajakohtaisesti ei saa tiitä valita, vaan esim miesten oletetaan pelaavan samalta tiiltä.

    Tämä on varmasti nitä asioita, joissa on haluttu mennä sieltä missä aita on matalin. Sama koskee griininympärystouhuja, chipit ja bunkkerilyönnit ovat varmasti monella vähänkin edistyneemmällä niitä tärkeitä parametrejä, jotka tuohon haluaisi mukaan. Eiköhän ajan hammas hiljalleen ala purra noihinkin ja parannuksia tulee käyttäjämäärien kasvaessa.

    ts kirjoitti: (10.8.2011 21:28:16)
    ’season’ ei ole käyttäjän määriteltävissä, vaan se on joku ennalta määrätty, johon ei pääse millään käsiksi.

    Mikä on ’season’ ?

    EFC

    KL kirjoitti: (10.8.2011 21:17:58)

    EFC kirjoitti: (10.8.2011 20:50:02)

    Jamasa kirjoitti: (10.8.2011 18:12:10)
    Itse näpyttellen tuloksen kännyyn kun kävelen seuraavalle tiiboxille tai sitten avauksen jälkeen kun kävelen pallolleni.

    Näin se toimii hyvin, mutta jos jostain syystä raahaa bägiään kärryssä, niin homma ei ole aivan näin sujuvaa, toki sekin onnistuu kunhan tietää mitä tekee.

    Jos et pelaa yksin, niin aina on aikaa toisen pelaajan tehdessä omia touhujaan.

    Ok.

    ts kirjoitti: (10.8.2011 21:28:16)
    Pari asiaa ihmetyttää, että ovat jättäneet huomioimatta:

    Pelaajakohtaisesti ei saa tiitä valita, vaan esim miesten oletetaan pelaavan samalta tiiltä.

    ’season’ ei ole käyttäjän määriteltävissä, vaan se on joku ennalta määrätty, johon ei pääse millään käsiksi.

    Muutenhan homa toimii mainiosti, eikä ole tullut muuta tuloskorttia enää aikoihin käytettyä. Kaver…. siis tuntemani ihmisetkin saavat työpaikoillaan seurata ja hilpeyttä raskaaseen työhön, kun ässä taas teki kympin johonkin 😉

    PIkkasella pieteetillä saa sen tiinkin huomioitua slopetaulukon avustuksella siten, että tiistä riippuen oikea pelitasoitus näyttäytyy summaryssa. Toki paskarteluahan se on, mutta niin on moni muukin hiplaaminen kierroksella.

    Tilaistoista oon samaa mieltä, toiveissa olis, jotta sais ne chipit ja sandit sinne. Kun käyttöliittymä on noin loistava, niin tilastojen kirjailu ei kuluttaisi juurikaan aikaa muilta askareilta, kunhan vaan olisi se mahdollisuus kirjaamiseen olemassa.

    EFC kirjoitti: (10.8.2011 20:50:02)

    Jamasa kirjoitti: (10.8.2011 18:12:10)
    Itse näpyttellen tuloksen kännyyn kun kävelen seuraavalle tiiboxille tai sitten avauksen jälkeen kun kävelen pallolleni.

    Näin se toimii hyvin, mutta jos jostain syystä raahaa bägiään kärryssä, niin homma ei ole aivan näin sujuvaa, toki sekin onnistuu kunhan tietää mitä tekee.

    Yksikätinen operointi myös kävellessä on mahdollinen, vaikkei muuten tietäiskään mitä on tekemässä. Jopa vasurilla pystyy syöttämään luvut, kun on niin mainion yksinkertainen käyttöliittymä.

    Eli tänään tuli Golfgamebook sovelluksen Android-versio ladattavaksi.

    Pikaisella testauksella on tässä menty vähän siitä mistä aita on kaatunut tai jopa maatunut. Eli suora käännös IOS-versiosta bugeineen päivineen.

    Ikävästi jo softan päänäkymästä alkaen fontit ja taustakuvat ovat jotenkin suttuiset. Myöskin Android-puhelimen (tässä tapauksessa Samsung Galaxy S II) omat nagivointinäppäimet on poistettu käytöstä. Eli ’U-käännöksen’ näköisellä painikkeella ei pääse takaisinpäin, niinkuin kaikissa ’natiiveissa’ Android-sovelluksissa.

    Testatkaa ja kommentoikaa itse!

    Ihan mielenkiinnosta vaan kun en Androidilla löydä mitään täppää mistä voin määritellä puttien määrää tai driven suuntaa. Antaa vaihtoehdon vain lyöntien määrän määrittämiseen.

    Tuki HTC Desire ja Desire HD -malleille. Muttei Desire S:lle.

    Nyyh! Toivottavasti lisäävät pian. Ymmärtääkseni käytännössä Desire S on sama malli Gamebookin toiminnan kannalta kuin tuetut.

    Oktaani kirjoitti: (5.4.2012 11:52:03)
    Eli tänään tuli Golfgamebook sovelluksen Android-versio ladattavaksi.

    Testatkaa ja kommentoikaa itse!

    Ei tsekata, eikä ladata kun minun HTC (Wildfire) puhelimessani on väärä resoluutio.

    Henkka kirjoitti: (5.4.2012 15:43:32)
    Ei tsekata, eikä ladata kun minun HTC (Wildfire) puhelimessani on väärä resoluutio.

    Mut hei, tärkeintähän on kuitenkin se että Android on avoin ympäristö. Ei pääse Apple riistämään viattomia ja jokainen voi kodata itselleen mieleisensä sovelluksen.
    Et vaan osaa nauttia vapaudesta.

    Aika surkea porttaus androidille. Olisi pitäny tehdä ihan uudestaan androidille eikä yrittää käyttää liikaa ios-versiota pohjalla. Jos tuota on tosiaan turattu 1,5v niin devaajat vaihtoon. Voi tuota ehkä käyttää useamman ryhmän hupikisoissa, mutta kyllä muuteen mukana kulkee mscorecard. Se on laatusofta.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 63)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #307078 kohteessaGolfgamebook

Etusivu Foorumit Välineet Golfgamebook