26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Golfgamebook

Etusivu Foorumit Välineet Golfgamebook

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 63)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Viisaat kanssapelurit, Minkäslaisia ajatuksia kyseinen iPhone-sovellus aiheuttaa? Vai mennäänkö vielä tulosten tallenuksessa sillä firman antamalla ’yritysjohtajapuhelimella’ ja synkkaillaan sitä sitten kotona excelin kanssa? Itse ainakin olen fiilistellyt GameBookia jo jonkin aikaa, ehkä parasta koskaan mitä tulosten ym. tallentamiseen on saatu aikaan. Reaaliaikaiset tulosseurannat jne. Vaikkei olisi itse kentällä niin pääsee katsomaan kavereiden tuloksia reaaliajassa niin ei tarvitse enää kuunnella niitä ’Tein Eaglen 180 metristä’-kusetuksia kun voi tsekkailla tuloskortin omin silmin omasta kännykästä. Ja ei, tämä ei ole mikään markkinointipuhe vaan ihan puhtaasti kyselen fiiliksiä? Onko Nokialainen vaihtunut jengillä jo hopeiseen omenaan?

    Nimetön

    Kun kerran kysyit, niin vastaan.

    Mielestäni turhaa puljaamista. Ihmettelin jo tuossa toisessa ketjussa olevia kertomuksia puhelimen ja golfsovellusten ihmeellisestä maailmasta. Normaali tuuppari saisi paljon enemmän hyötyä, kun käyttäisi senkin ajan venyttelyyn/liikkuvuuden parantamiseen.

    Tämä siis ’ei insinöörin’ mielipiteenä ;-D

    Voiskai sitä kokeilla, jos liukahtais touch-musik-nokiaan. Meneeks se?

    Insinöörinä venyttelen ahkerasti hengitykseni tahdissa.

    Saakohan tätä Androidiin? Tarjoavat vain IPhoneen. En ainakaan muuta näin ensikatselmuksella löytänyt.

    Itselläni on kyseinen sovellus ollut käytössä jo jonkin aikaa.. Koko viime kauden käytin sitä. Itse olen erittäin tyytyväinen kyseiseen sovellukseen.
    Uudet pelimuodotkin tuovat mukavaa lisämaustetta kavereiden kanssa pelailuun..
    Itse luulen että tällä hetkellä tuota softaa ei saa millekkään muulle alustalle kuin vain iPhonelle.. Mutta voin kyllä suositella sitä erittäin lämpimästi.. Mukavaa se on katsella tuloksia mitä kaverit ovat pelailleet ja kommentoida niitä samaan aikaan kun kaverit ovat kiertämässä.. Helpoittaa myöskin esim pb-laskuissa. Nimittäin kun pitää ohjelmassa ajantasaisen tasoituksen niin se laskee automaattisesti oikean slopen kyseiselle kentälle..

    Mirna kirjoitti: (23.3.2011 23:51:38)
    Itselläni on kyseinen sovellus ollut käytössä jo jonkin aikaa.. Koko viime kauden käytin sitä. Itse olen erittäin tyytyväinen kyseiseen sovellukseen.
    Uudet pelimuodotkin tuovat mukavaa lisämaustetta kavereiden kanssa pelailuun..
    Itse luulen että tällä hetkellä tuota softaa ei saa millekkään muulle alustalle kuin vain iPhonelle.. Mutta voin kyllä suositella sitä erittäin lämpimästi.. Mukavaa se on katsella tuloksia mitä kaverit ovat pelailleet ja kommentoida niitä samaan aikaan kun kaverit ovat kiertämässä.. Helpoittaa myöskin esim pb-laskuissa. Nimittäin kun pitää ohjelmassa ajantasaisen tasoituksen niin se laskee automaattisesti oikean slopen kyseiselle kentälle..

    Kiitos. Juu, niin epäilinkin että Androidiin ei käy. Ja mukava on minustakin.

    Itse myös sovellukseen tutustunut paljoltikin ja viime vuoden kierroksia sinne syöttänyt, mutta kun ei tähän uuteen puhelimeen näköjään saa, pitää tyytyä vaan clubhousen kautta syöttämään tuloksia tilastointimielessä. Ja tietysti seurata muiden pelejä, kuten esim juuri nyt 🙂

    ts

    Henkka kirjoitti: (24.3.2011 8:51:17)
    [

    Kiitos. Juu, niin epäilinkin että Androidiin ei käy. Ja mukava on minustakin.

    🙂

    Kuulunut huhua, että Androidiinkin olisi tulossa kohtapuoliin. Ei tämän päivän starttiin kuitenkaan ennätä. Lisäähän Henkka muuten tuo Pro-kaimasi frendeihin niin saat kunnon liveseurannan päälle. HH kai sulla jo onkin siellä

    ts kirjoitti: (24.3.2011 9:03:35)
    Kuulunut huhua, että Androidiinkin olisi tulossa kohtapuoliin.

    Samaa lauloi syväkurkkuni. Android-versio putkessa.

    Symbianin puolella luultavasti hiljaisempaa. Tämä on oma arvaus.

    Parti kirjoitti: (24.3.2011 9:54:06)

    ts kirjoitti: (24.3.2011 9:03:35)
    Kuulunut huhua, että Androidiinkin olisi tulossa kohtapuoliin.

    Samaa lauloi syväkurkkuni. Android-versio putkessa.

    Meillä on mahdollisesti sama tietolähde ja kyselyn jälkeen minäkin sain vahvistuksen että näin tosiaan on tapahtumassa. Aikataulusta ei sen enempää, tiimi hoitaa itse tiedottamisen, mutta jossakin vaiheessa tosiaan. Hyvähyvä. Liekö minun 3G yhteydestä, mutta Clubhousen kautta aika raskaasti aukeaa.

    ts kirjoitti: Lisäähän Henkka muuten tuo Pro-kaimasi frendeihin niin saat kunnon liveseurannan päälle. HH kai sulla jo onkin siellä.

    No kai sitä lisäisi kun vaan suostuisi vastaanottamaan kutsun ja lähtemään kentälle. Kaffella ja nisuilla istutte kuitenkin ilkeyttänne kun toiset odottaa livescoringia 😉 Juu, HH on jo.

    Henkka kirjoitti: (24.3.2011 14:38:10)
    No kai sitä lisäisi kun vaan suostuisi vastaanottamaan kutsun ja lähtemään kentälle. Kaffella ja nisuilla istutte kuitenkin ilkeyttänne kun toiset odottaa livescoringia 😉 Juu, HH on jo.

    Jos tämä pitää kutinsa, niin joutaahan siinä jopa konjakit ryystää.

    Pidän gamebookista ja käytän sitä joka kierroksella. Lyöntimäärät yms. menevät suoraan tilastoon. Hyötyä siitä on ollut myös siinä että näkee millä osa-alueella on parantamisen varaa esim. putit, avaukset(vasemmalla,oikealla vai väylällä),Gir… Helppo ja mukava ohjelma minun mielestä.

    Parti kirjoitti: (24.3.2011 9:54:06)
    Symbianin puolella luultavasti hiljaisempaa. Tämä on oma arvaus.

    Javalla kirjoittaen voisi toimiakin, ehkä?

    Voimme ilolla vahvistaa, että GameBook Android versio on valmistumassa.
    Ilmoitamme tarkan ajan heti kun sen itsekkin tiedämme.
    Jotta tieto saavuttaa teidät välittömästi, niin suosittelemme ’tykkäämään’
    GameBookia facebookissa (www.facebook.com/golfgamebook). Facebookin kautta infoamme aina kaikki viimeisimmät GameBook uutiset.
    Sen verran voimme paljastaa, että tulevalle kesälle on tulossa todella hienoja juttuja, jotka koskettavat kaikkia Suomalaisia golfareita!
    GameBook teamin puolesta,
    Joona Puhakka

    Henkka kirjoitti: (23.3.2011 15:16:21)
    Saakohan tätä Androidiin? Tarjoavat vain IPhoneen. En ainakaan muuta näin ensikatselmuksella löytänyt.

    golf.fi 6.5.2011 klo 12:15

    Heinäkuun alusta alkaen GameBook tulee saataville myös Android-käyttöjärjestelmää hyödyntäviin kännyköihin.

    ”Odotamme Android-sovellusta innolla, koska niitä luureja on paljon ja markkinoille on tulossa tosi mielenkiintoisia Android-pohjaisia tablet-laitteita”, Väinölä hehkuttaa.

    No niin ollaan odoteltu täälläkin jo pitkän aikaa että on aikakin, perskelees 🙂

    Just kun ajattelin hyvällä syyllä ostaa iPonen itselleni 🙂

    Hienoa Gamebook tuon Android-version tulemisen johdosta.

    Jamasa kirjoitti: (17.5.2011 12:09:44)
    Just kun ajattelin hyvällä syyllä ostaa iPonen itselleni 🙂

    Ai että jos vuori ei tule Muhammedin luo, Muhammed menee vuoren luo 🙂 Kyllä se näin nykyaikaisessa markkinataloudessa vuorikin Muhammedin luo tulee. Tai sitte pitää vaihtaa myyjiä.

    Eli näillä näkymin ei ole Nokialle eli Symbian ^3:selle tulossa vielä vähään aikaan ja jos on niin koska mahtiaisi olla tämän aika ?

    Näinkös on asian laita, ettei tässä tapauksessa suosita suomalaista ?

    aaksu kirjoitti: (17.5.2011 21:43:19)
    Eli näillä näkymin ei ole Nokialle eli Symbian ^3:selle tulossa vielä vähään aikaan ja jos on niin koska mahtiaisi olla tämän aika ?

    Näinkös on asian laita, ettei tässä tapauksessa suosita suomalaista ?

    Voipi olla että älypuhelinsovelluksissa kautta linjan suositaan suomalaista tästä eteenpäin julkaisemalla tuotteesta Windows-versio.

    Olimme juuri 12 hengen äijäporukoilla avaamassa kautta pienellä pelireissulla ja jokaiseen flaittiin mahtui kapula, jossa Gamebook. Voin kertoa, ettei koskaan ole ollut niin mielenkiintoista kisakierrosta kavereiden kesken kun kaikki flaitit päivittivät lyönnit on-line joka väylän jälkeen palveluun.

    Pikkupanokset oli tottakai pelissä mukana ja kummasti voittajakandeilla kädet tärisivät vikalla väylällä kun tiesivät olevansa kassassa kiinni.

    Ainakin tällaiseen käyttöön sovellus on ihan ehdoton.

    Eikä tällainen online tulosten näpyttely hidasta kierrosta yhtään.

    Joku tähän, että yhtä nopeata kuin lyijykynällä tuloskorttiin. Uskoo ken näkee. En ainakan minä usko.

    Sitäpaitsi kaikilla arvokentillä (esimerkiksi Englanti, Skotlanti) on puhelimen käyttö ehdottomasti kielletty.

    No iPhoneen ne tulokset ainakin pystyy ihan näpytellä yhdellä kädellä samalla kun kävelee seuraavalla tiiauspaikalle… Aika akrobaattinen pitää olla että saman tekee kynällä tuloskorttiin. Niinkuin joka ikisessä asiassa golfissa asiat voi tehdä oikein tai sitten väärin (=hitaasti).

    Ja kuten John68 totesi gamebook on todella hauska väline kavereiden kesken. Mekin käymme kauden aikana useita kierroksia 12-16 hengen kesken vetelemässä ympäri Suomea ja gamebook tuo todellakin mielenkiintoa kisailuun lisää.

    duffer kirjoitti: (18.5.2011 22:38:24)
    Eikä tällainen online tulosten näpyttely hidasta kierrosta yhtään.

    Joku tähän, että yhtä nopeata kuin lyijykynällä tuloskorttiin. Uskoo ken näkee. En ainakan minä usko.

    Kokeile ihmeessä itse jos et muuten usko 🙂

    Itse asiassa nokitan ja sanon että GameBook on nopeampi kuin kynä ja paperi. Ainakin itse joudun pysähtymään käsikirjanpidon takia, GameBookin päivitän tilastointeineen koko ryhmälle kävellessäni.
    Tosin tämäkään homma ei oikeasti välineestä kiinni, yleensä tulokorttia täyttävät pelurit osaavat hoitaa homman sopivassa raossa olkoon kirjanpito sitten paperilla tai koneella

    duffer kirjoitti: (18.5.2011 22:38:24)Sitäpaitsi kaikilla arvokentillä (esimerkiksi Englanti, Skotlanti) on puhelimen käyttö ehdottomasti kielletty.

    Juu, puhelintahan ei näissä sovelluksissa käytetä lainkaan. Edes vähemmän arvokkailla kentillä.

    Parti kirjoitti: (18.5.2011 23:12:13)

    duffer kirjoitti: (18.5.2011 22:38:24)
    Eikä tällainen online tulosten näpyttely hidasta kierrosta yhtään.

    Joku tähän, että yhtä nopeata kuin lyijykynällä tuloskorttiin. Uskoo ken näkee. En ainakan minä usko.

    Kokeile ihmeessä itse jos et muuten usko 🙂

    Itse asiassa nokitan ja sanon että GameBook on nopeampi kuin kynä ja paperi. Ainakin itse joudun pysähtymään käsikirjanpidon takia, GameBookin päivitän tilastointeineen koko ryhmälle kävellessäni.
    Tosin tämäkään homma ei oikeasti välineestä kiinni, yleensä tulokorttia täyttävät pelurit osaavat hoitaa homman sopivassa raossa olkoon kirjanpito sitten paperilla tai koneella

    duffer kirjoitti: (18.5.2011 22:38:24)Sitäpaitsi kaikilla arvokentillä (esimerkiksi Englanti, Skotlanti) on puhelimen käyttö ehdottomasti kielletty.

    Juu, puhelintahan ei näissä sovelluksissa käytetä lainkaan. Edes vähemmän arvokkailla kentillä.

    Kokemuksia vain yhdeltä ’scramble kisakierrokselta’ eikä hidastanut peliä mitenkään – päinvastoin.

    Fieldin kokonaistilanne tiedossa maalissa eli lähellä voittoa olevien ei tarvitse turhaan jäädä klubille odottelemaan palkintojenjakoa.

    Lipulle kirjoitti: (18.5.2011 23:50:10)

    Parti kirjoitti: (18.5.2011 23:12:13)

    duffer kirjoitti: (18.5.2011 22:38:24)
    Eikä tällainen online tulosten näpyttely hidasta kierrosta yhtään.

    Joku tähän, että yhtä nopeata kuin lyijykynällä tuloskorttiin. Uskoo ken näkee. En ainakan minä usko.

    Kokeile ihmeessä itse jos et muuten usko 🙂

    Itse asiassa nokitan ja sanon että GameBook on nopeampi kuin kynä ja paperi. Ainakin itse joudun pysähtymään käsikirjanpidon takia, GameBookin päivitän tilastointeineen koko ryhmälle kävellessäni.
    Tosin tämäkään homma ei oikeasti välineestä kiinni, yleensä tulokorttia täyttävät pelurit osaavat hoitaa homman sopivassa raossa olkoon kirjanpito sitten paperilla tai koneella

    duffer kirjoitti: (18.5.2011 22:38:24)Sitäpaitsi kaikilla arvokentillä (esimerkiksi Englanti, Skotlanti) on puhelimen käyttö ehdottomasti kielletty.

    Juu, puhelintahan ei näissä sovelluksissa käytetä lainkaan. Edes vähemmän arvokkailla kentillä.

    Kokemuksia vain yhdeltä ’scramble kisakierrokselta’ eikä hidastanut peliä mitenkään – päinvastoin.

    Fieldin kokonaistilanne tiedossa maalissa eli lähellä voittoa olevien ei tarvitse turhaan jäädä klubille odottelemaan palkintojenjakoa.

    Lisätään nyt selvyyden vuoksi, että ihan kaikkien loppuryhmissä pelanneiden ei tarvitse jäädä odottelemaan pisteiden syöttöä järjestävien seurojen systeemeihin, vaan voi ottaa suunnan kohti uusia nöyryytyksiä jonkin verran nopeammin verraten ns. perussysteemillä päivitettävään leaderboardiin.

    duffer kirjoitti: (18.5.2011 22:38:24)
    Eikä tällainen online tulosten näpyttely hidasta kierrosta yhtään.

    Joku tähän, että yhtä nopeata kuin lyijykynällä tuloskorttiin. Uskoo ken näkee. En ainakan minä usko.

    Pöh se mitään hidasta. Minä uskon koska olen useamman kertaa nähnyt (ts:n toimesta). Kuten esim Parti sanoi, seuraavalle teeboxille saavuttua koko porukan scoret oli jo aikoja sitten syötetty. Käsin kirjoittaessa siinä vaiheessa vasta alkaa kortin kirjoittaminen. Tai ainakin pitäisi alkaa ellei ole oma lyöntivuoro. Liian usein näkee sitäkin että korttia aletaan siinä raapustelemaan vaikka on oma vuoro ensimmäisenä avata. Ei ne edellisen väylän lyönnit sieltä minnekkään katoa vaikka kortin täyttäisi vasta sen jälkeen. Valitettavasti. Ensin palloa ilmaan ja sitten voi nuuskia vaikka voikukkia jos siihen kokee tarvetta.

    Ja tästä hitaasta pelaamisesta kun nyt jankataan, niin tämä on hyvä esimerkki mistä niitä ylimääräisiä minuuteja kertyy. Väärästä tavasta ajatella. Vaikka teksi minkälaiset tilastot ja katselisi etäisyysmittarilla naapuriväylän tyttöjä tai poikia, jos sen tekee silloin kun muut ovat lyöntivuorossa, on yllinkyllin noihin aikaa. Pelataakseen neljän ryhmässä alle neljään tuntiin, kentällä on IHAN HELVETISTI aikaa tehdä kaikkea muutakin mikä ei liity pelaamiseen millään lailla.

    P.S. Elkää nyt tutut sitte alkakaa miettiä että kuinkakohan paljon sitä Henkkaa aina kyspyttää kun se noin rähisee. Kaikki tuttuni pelaavat omaa vauhtiaan, joka on sujuvaa, eikä minua neljän tunnin kierrokset harmita, vaikka tiedän että huomattavasti sen allekkin pystyisi pelaamaan. Ei minulla niin kiire siellä kentällä sentään ole mitä tekstistä voisi päätellä. Se alkaa vaan harmittaa jos edessä ihan selvästi tusataan ja sen takia aletaan jäämään pahasti kentän vauhdista. Kyllä minun puolestani sen kortin saa merkata ennen omaa avaustaankin, koska tiedän että kentän vauhdissa aina kuitenkin pysytään. Se oli vain yksi esimerkki mistä niitä ylimääräisiä minuutteja tulee.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 63)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #307051 kohteessaGolfgamebook

Etusivu Foorumit Välineet Golfgamebook