16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Golffaamisen HAUSKUUS???

Etusivu Foorumit Yleistä Golffaamisen HAUSKUUS???

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Seurattuani jonkun aikaa tämän palstan viestejä ja kirjoituksia niin tulee väistämättä mieleen että muutamien kirjoittajien/pelaajien kannattais ehkä harkita lajin vaihtoa tai golffaamisen lopettamista. Tuntuu että mikään asia ei ole hyvin, on liian hidasta pelaamista, vieraita pelaajia tuppaa omaan ns. kaveriryhmään, tiiataan liian aikaisin ym. ym. Olen pelannut 4 vuotta, alkuun ehkä tuli otettua liian vakavasti mutta viimeiset pari vuotta olen yrittänyt nauttia pelaamisesta. Mulle ainakin on aivan sama kestääkö kierros esim. 4 tai 4.5 tuntia tai joutuuko jossakin väylällä vähän aikaa odottamaan. Nautitaan pelaamisesta ja hyväksytään että kentillä on muitakin ihmisiä kuin MINÄ ITSE! Jos tuntuu mahdottomalta niin rakennetaan oma kenttä jonne ei muita pääse. Golf on hieno harrastus, mutta se otetaan liian vakavasti.

    Tämäpä muuten onkin aikas hyvä pointti, täytyy kuitenkin muistaa että täällä keskustelupalstalla ei kuitenkaan loppujen lopuksi pelata golfia;)

    Mutta toudella hyvä huomio – pidän tämän peliajatuksena huomisella kierroksella…

    Itse olen samaa mieltä mutta enpä ole jaksanut siitä mainita.

    Miksi sinne kentälle pitää tosiaan mennä jos kerta kaikki asiat CM:stä liian aikaisiin tee aikoihin häiritsee ja tuntuu vievän kaiken hauskuuden koko lajista!? On se vaan niin kauheaa jos joutuu välillä vähän odottamaan ja/tai pelaamaan vieraan kanssa!!

    Himot kentällä viestiketju kuitenkin osoitti etteivät kaikki ole niin *******en tosissaan kokoajan.

    Huomenna kisaan ja rennoin ottein! 😉

    Juu olen ihan samaa mieltä kaikkien teidän kanssa tästä pelaamisen hauskudesta… Eilen oli kisata Platamossa ja sijoitusta en edelleenkään tiedä.. (Vissiin en voittanut ku ilmoituksia ei ole kuulunut 😉 Mutta minun periaatteenani on ollut, että nautin pelaamisesta ja jos kanssa pelaajat kiukuttelevat siitä, että peli ei suju niin niitä kiukutteluja ei tarvitse kuunnella…

    Toinen asia on tasoitus joka aiheuttaa ihmisille päänvaivaa.. Mitä ihmeen merkitystä sillä tasoituksella on?!? Onhan se tietty jonkin asteinen taitotason mittari mutta tällasella klubituupparilla ei kannata asiasta ottaa mitään paineita.. Jos sitä tasuria alkaa hampaat kirskuen pudottamaan voi olla varma, että pelistä lähtee hauskuus pois, kun jokaisella väylällä avauksia saa etsiä metsästä ja se ei ole hauskaa ollenkaan… Itselläni tasoitus on ’huimat’ 35 ja tuo riittää minulle. Sillä pääsee pelaamaan lähes kaikille Suomen kentille ja varsinkin niille kentille joilla haluaa pelata.

    Kun unohdetaan tuo turha tasurin tuijotus se tasoitus voi joskus jopa pudotakkin…

    Nautitaan golffista ja lopetetaan se turha kiirehtiminen siellä kentällä.. Tietty sujuvaa peliä täytyy olla, mutta ei kuitenkaan niuhotetaa joka asiasta. Hymyä Poskeen ja silleen =)

    Itse olen huomannut sellaisen seikan, että golf oli huomattavasti rennompaa ja hauskempaa peliurani alussa. Silloin ei vielä ottanut päähän ne huonot lyönnit kuten nykyään.

    Mutta kuinka huonosti menisi, niin huumorillahan se lopulta kannattaa ottaa! 🙂

    Joo, tää on kierteinen vastaus menneellä viikolla heittämääni aiheeseen ’ Pelaan golfia – Miksi ’

    Mielestäni golf ei ole status, vaan todella oivallinen tapa rentoutua, pitää kuntoansa ja älyänsä luovaa puolta yllä , esteettistä maisemaa jaq riittävä fyysinen rasitus kunnon ylläpitämiseksi ainakin

    keski-ikäisille. Ennen kaikkea nautin golfista, sen hauskuudesta, vaikeudesta ja yllätyksellisyydestä.

    Alkuun peli vaatii kurinalaista harjoittelua ja keskittymistä, mutta kuten autolla ajo – pelistä tulee

    toinen luonto ja golfia ei pitäisi olenkaan pelata ELLEI SE OLE HAUSKAA – SIIS NAUTITTAVAA.

    Rinnastan golfin toiseen mielkkääseen lajiin – mäkihyppyyn. Sekä golfia että mäkihypyä voi pelata ja harjoitella sekä yksin että teamissä -parasta ovat kilpailut ja varsinkin palkinnot. Hauskinta on voittaa todellinen golftosikko pelisssä.

    Jos golf ei ole hauskaa – miksi pelaisit ?

    Lue lisää: Pelaan golfia etupäässä HAUSKUUDEN vuoksi !!

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #508995 kohteessaGolffaamisen HAUSKUUS???

Etusivu Foorumit Yleistä Golffaamisen HAUSKUUS???