26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Golf Punk

Etusivu Foorumit Yleistä Golf Punk

Esillä 23 viestiä, 1 - 23 (kaikkiaan 23)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #178614 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Menin ostamaan kyseisen lehden Arlandasta ja ajattelin oitis suositella. Paljon hauskasti kirjoitettuja juttuja, suorastaan tiukkaa kamaa. Linkissä esimakua. Aika asiallisia hiekkaestetyttöjä? Onko muita vastaavia? Lue lisää: Punk

    #343876 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hyi minua. Aloin selailla noita bunkkeribeibejä, ja yllätin itseni…

    … lukemasta noita sääntöasioiden kysymyksiä ja vastauksia 😀

    #343877 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Pervo!

    #343878 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Sama vika kuin Hekkasella…, luin sääntökyssäreitä ja yhden kysymyksen vastaus mietitytti.

    Gregg from Berkshire writes:

    ’Playing in a competition recently, my friend hit an approach shot to a raised green. When we arrived on the green, we couldn’t find his ball. After five minutes of looking for it, he went back and played out the hole with another ball, only to find his original ball in the hole! Which score counts?’

    Bunker Babe says:

    ’Your pal was in luck, Gregg. As the hole has already been completed with the first ball, it cannot be deemed a lost ball. Happily, I can say that the score with the first ball should be the one marked on the scorecard.’

    Kun pelaaja lähti lyömään uutta palloa, eikö kyseessä ole a) harjoittelu, b) lyönti väärästä paikasta (teeboxin ulkopulelta). Vastauksen mukaan reikä oli jo pelattu loppuun. Kysymyksestä ei käy ilmi onko kyseessä reikä- vai lyöntipeli, mutta jos pelimuoto on lyöntipeli, onko tulkintani silloin oikea?

    #343879 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Menkääs poijaat alkuperäiseen kysymykseen takaisin, ei tehdä tästä ketjusta sääntönurkkausta, taas :-).

    Itse olen lähinnä selaillut kyseistä lehteä ja katsellut kuvia 🙂

    #343880 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Ohoh, meillä näyttää olevan Ylläpito ihan omasta takaa! Ja tämä Ylläpito tulkitsee sääntökysymykset asiattomiksi viesteiksi.

    #343881 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Ei ole. Tuosta on joku Deccarikin muistaakseni olemassa. Pelaajahan menettelee aivan oikein lyödessään uuden pallon edellisen lyönnin paikalta, koska ei löydä alkuperäistä palloaan. Kyseessä ei ole harjoittelu eikä väärästä paikasta pelaaminen (olettaen siis, että pelaaja löi uuden pallon edellisen lyönnin paikalta).

    Reikä on pelattu loppuun, kun alkuperäinen pelipallo on reiässä.

    #343882 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Houli kau!

    Oliko siellä sivuilla jotain sääntöjuttuja???

    #343883 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niistä kivoista kuvista jos maltat pikkasen siirtää katsetta vasempaan, niin huomaat Rules of the game boxin :-).

    Terveisin ’ylläpito’ :-), vai mitä KL?

    #343884 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Seitsemän minuutin intensiivisen tuijotuksen jälkeen sivuilla alkoi todellakin näkyä myös tekstiä 🙂

    #343885 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Yritin uudestaan. Toinen silmä pyrki nykimään vasemmalle, mutta ei onnistunut. Siitäkö se silmän nykiminen ensimmäiselläkin kerralla aiheutui? Meinasin ekan kerran jälkeen jo tilata ajan silmälääkärille, mutta onneksi kaikki onkin kunnossa ja kyseessä on tavanomainen reaktio.

    #343886 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Piti taas yrittää :))

    Aaaarrrgghhhh! Mun silmissä on jotain vikaa! Noissa videoclipeissä Carolinella näyttää olevan Sonartecin MD hybridi irodin varrella. Kuinkakohan stiffillä varrella tuollainen neito pelailee?? Ettei vaan käyttäisi liian jäykkää, ettei tule svingailtua liian lujaa….

    Miten niin perjantai…..

    #343887 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Tismalleen!

    #343888 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Sori Golfpiste, joutui vaihtamaan just taustakuvan… ; )

    #343889 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hauska lehti, poimin kesällä Brysselistä yhden numeron. Osa jutuista on kirjoitettu virkistävän erilaisesta näkökulmasta. Harmi ettei taida saada Suomesta vielä.

    Mulla on muuten tallessa noiden ekoilla sivuilla olleet isommat taustakuvat joita kaikkia ei taida olla vielä jakelussa. Jos meinaan jotain säännöt kiinnostaa…

    #343890 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

    Löytyykö sitä kuvaa jossa nainen swingaa jollain puumailalla (pukeissa oleva nainen). Pidin sitä pitkään taustakuvana, mutta onnistuin hävittämään sen jonnekin.

    #343891 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Oisko tuolla joku hybridi kädessä. Pelaaja itse taitaa olla ’golf nurse’ jolla on se neuvontapalsta.

    Lue lisää: Golf Nurse

    #343892 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

    Joo, just toi kuva, kiitti. Hyvä kuva kun ton voi pitää työkoneessakin.

    #343893 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ainut huono puoli (jos se nyt on) ettei sitä kalenteria näy näytöllä. Mutta itse kikkailin ja hain tuon kalenteriosuuden golfpisteen kuvasta ja liitin tuohon golf punkin kuvaan. Mutta mutta…pitää vielä vähän kikkailla, ei oikeen suoraan liitettynä toimi, pikkasen häiritsee alkuperäistä kuvaa.

    #343894 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hyvä idea tuo kalenteri. Toivottavasti et pahastu kun tein samanlaisen. Katsoin kätevämmäksi tehdä tekstit itse. Tosin viilaamisen varaa olisi niissäkin.

    Tein myös version, jossa tuo Golf Punk -teksti ei näy, mutta en tiedä miten reilua sen julkaiseminen olisi. Golfpisteen kalenteriformaatin käyttökin on siinä ja siinä vaikka kai sekin on jostain pohjasta tehty.

    Lue lisää: Marraskuu 2005

    #343895 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Noniin löysin webistä sopivan kalenterigeneraattorin, jolla parempi teksti syntyi itsestään. Linkin takana paranneltu versio taustakuvasta.

    Lue lisää: Kuva

    #343896 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mistä tuon kalenterigeneraattorin löysit?

    #343897 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tais olla Googlella eka osuma sanoilla ’calendar generator’.

    Oisin pistäny linkin jo aiemmin, mutta tää systeemi tukee vaan yhtä. Vai voiko tähän tekstikenttään laittaa myös HTML:ää?

    <a href=

    Lue lisää: Toimii suomeksikin

Esillä 23 viestiä, 1 - 23 (kaikkiaan 23)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #343881 kohteessaGolf Punk

Etusivu Foorumit Yleistä Golf Punk