26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

GoGolf valloittaa

Etusivu Foorumit Yleistä GoGolf valloittaa

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 643)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • HS1

    Osakeyhtiömalli mahdollistaa kaikenlaisen spekuloinnin, valtaukset on mahdollisia. Huono malli yhden harrastuksen pyörittämiseen. On se sitten golf tai joku muu harrastus.

    Nimetön

    Juurikin näin ja lisäisin vielä, että kun normaalissa oy:ssä tavoitteena on osakkeen arvon nostaminen, niin Gogolf-kentillä on tavoite saada vähemmistöomistajat tyytymättömiksi,

    Tuskin se on päätavoite kuitenkaan. GoGolf on enemmän normaali oy kuin perinteiset golf oy:t. Lunastukseen ne vähemmistöosakkeet menevät, kuten kävi Kurkissa. Sitten toiminta tähtää osakkeen omistajan etuihin, kuten kaikissa muissakin oy:issä. Osinko, osakkeen arvo jne. Pelaajat pelaa ja omistajat omistaa.

    Olisin voinut vannoa, että GoGolfilla oli vielä eilen mainos heidän Hit It kampanjasta 21.6 – 4.7, jossa muun muassa kengät olivat -35% alennuksessa. No nyt tänään onkin kesken kampanjan prosentti muuttunut -25%.

    Tai sitten vain muistan väärin.

    Kun ei ne tarjoukset lakia taida noudattaa muutenkaan. Ne ovat jatkuvia, joten kamppistarjoukset tulisi laskea siitä hinnasta jolla niitä on myyty ennen ”tarjousta”.

    Miten sen pörssin valloituksen kävi?

    GoGolf selvittää mahdollisuuksia listautua pörssiin

    GoGolfin pörssin valloituksesta ei ole kuulunut mitään puoleen eikä toiseen. Paras pöhinä meni jo. Oma käsitykseni on, ettei listautuminen toteudu tälläkertaa.

    KL1

    Yritin varata aikaa Kurkin kentälle kahdelle pelaajalle, mutta GoGolfin sivusto on niin hieno, ettei se kerro paljonko gf maksaa. Päätin antaa heidän pitää tunkkinsa kailta osin.

    Yritin varata aikaa Kurkin kentälle kahdelle pelaajalle, mutta GoGolfin sivusto on niin hieno, ettei se kerro paljonko gf maksaa. Päätin antaa heidän pitää tunkkinsa kailta osin.

    Mielenkiintoista? Minä katsoin Kurkgolfin kotisivulta ja siellä on selkeästi hinnasto (GF 50€). Sitten tarkistin Gogolfin sivulta kohdasta yksittäiset greenfeet ja siellä on hyvin esillä tarjoushinnat (GF 35€). Mikäköhän sulla meni pieleen?

    GoGolfin pörssin valloituksesta ei ole kuulunut mitään puoleen eikä toiseen. Paras pöhinä meni jo. Oma käsitykseni on, ettei listautuminen toteudu tälläkertaa.

    Aika vähän listautumisia on muutoinkin nyt. Olennaista on, että valmistelut tehdään huolella, jotta ollaan listautumiskunnossa, kun markkina on taas suotuisa. Sillä välin tosin voi business sakata, mikä ei sekään ole harvinaista, mutta niin urheilussa kuin listautumisessa kuntohuipun ajoittaminen on haastavaa.

    HS1

    Mikäköhän sulla meni pieleen?

    Kaikki ei vaan osaa.

    Tämä Gogolfin ja Golfskyn vihaaminen on kyllä hämmentävää, ei sieltä ole pakko ostaa mitään jos ei yritys miellytä.

    KL1

    Mielenkiintoista? Minä katsoin Kurkgolfin kotisivulta ja siellä on selkeästi hinnasto (GF 50€). Sitten tarkistin Gogolfin sivulta kohdasta yksittäiset greenfeet ja siellä on hyvin esillä tarjoushinnat (GF 35€). Mikäköhän sulla meni pieleen?

    Minulle tuli eteeni sivu, jossa oli kaikenlaisia valikoita, kuten kenttä, pelaajamäärä, jne. Sieltä ei päässyt mitenkään näkemään gf-hintaa. Ainoa mitä se tarjosi, oli koko lähtö autoilla 300 egeä. Totesin, että jos näin vaikeaksi on homma tehty, niin kannan rahani muualle, ja niin myös teen.

    KL1

    Tämä Gogolfin ja Golfskyn vihaaminen on kyllä hämmentävää, ei sieltä ole pakko ostaa mitään jos ei yritys miellytä.

    Mitäköhän sinä et ymmärtänyt? Minähän nimenomaan kerroin, että annan GoGolfin pitää tunkkinsa. Se tarkoittaa siis sitä, etten käytä sen palveluja enkä osta siltä mitään.

    Joko meni jakeluun vai pitääkö toistaa eri sanoin?

    Nimetön

    Koska GoGolf ei ole loukannut mua tai mitään muutakaan huonoa tehnyt, ostan sieltä jos jotain halvalla saa mitä tarvitsen. Kaks kertaa Kurkissa olen tänä vuonna käynyt, ei ongelmia. Ehkä vielä Hillsissä jos halvalla saa. Tai sitten ei. Pari vuotta sitten Kurkissa möivät maanantaisin aamuhukeja 15€, se on musta oikea tyyli. Harmi vaan etteivät jatkaneet.

    HS1

    Minähän nimenomaan kerroin, että annan GoGolfin pitää tunkkinsa. Se tarkoittaa siis sitä, etten käytä sen palveluja enkä osta siltä mitään.

    Jos on Gogolf mennyt noin tunteisiin ja pitää yksittäistä green fee hintaa miettiä, niin varmasti parempi että pysyt poissa heidän organisaatiostaan.

    GoGolf on mahtava palvelu, sieltä saa hyviä alennuksia kentille. Suosittelen!

    HS1

    GoGolf on mahtava palvelu, sieltä saa hyviä alennuksia kentille. Suosittelen!

    Täysin eri mieltä, koko konsernilla on vain pörssi- ja rahanteko mielessä. En osta heiltä yhtään mitään, en edes GolfSkyn kaupoista jotka kuuluvat myös tuohon kokonaisuuteen.

    JTS

    Itselläni on hieman kaksijakoinen tuo suhtautuminen GoGolfiin (konserni). Ilmapiiriltään helposti lähestyttäville kentille on varmasti kysyntää ja tuollainen Play tyyppinen pelioikeusmalli on varmasti oikeinkin hyvä malli perinteisen rinnalle.

    Itsekin muutaman kerran tarjousgreenfeellä GoGolf kentillä pelanneena ja muutaman ostoksen GolfSkyssä tehneenä on kenttien osalta todettava, että yleinen kunto ei valitettavasti houkuta hankkimaan esim tuota Playta. GolfSkyssä palvelu on kyllä toiminut, muutta nuo (täälläkin mainitut) jatkuvat alekampanjat mallia huonekaluliikkeet syövät kyllä luottamusta. Pääasiassa tuleekin käytettyä kilpailevaa liikettä.

    Summasummarum, potentiaalia siis mielestäni olisi, mutta asioita pitäisi hoitaa hieman eritavalla, jotta oma kiinnostukseni heräisi.

    HSi ja JTS, ym … on hyvä, että on aktiivisia kuluttajia. Toisille merkityksellistä on valikoina, joillekin palvelun laatu ja kolmansille tuotteiden hinnat. Kaikki nämä ovat tärkeitä asioita ja aktiiviset kuluttajat pitävät kauppiaat virkeinä. Jos esimerkiksi ketää ei kiinnosta hinnat, on todennäköistä, että hintataso on kovempi kuin aktiivisten kuluttajien tilanteessa. Eläköön markkinatalous !

    Itselle kävi jo aikoja sitten selväksi että yhdenkään Gogolfin konserniin kuuluvan puljun kanssa en halua olla tekemisissä. Ihan jo riitti pari käyntiä GolfSkyn myymälässä, kauheaa tyrkytystä ja täysin vääränlaisia mailoja yrittivät myydä.

    Noista kentistä joihin pelioikeuksia myyvät, niin palaute on ollut hyvin suoraa, asiat on melko tavalla pois raiteiltaan.

    Gogolfin matka- ja opetustoiminnasta pysyn myös kaukana, siitä lisää myöhemmin.

    SMG

    Pikavippiyhtiöistä golfbusinekseen, alalla pyörii kyllä rahaa. Pörssiin meneminen kyllä taitaa siirtyä, ei ole suhdanteet kohdallaan.

    Itseäkin ärsyttävät nuo tyrkyttävät myyjät, luulin että niitä tulee lähinnä vastaan autokaupoilla mutta nyt vaate ja golfliikkeissäkin. Itse onneksi pystyn pitämään vihani ja sanon että en tarvitse apua, katson vain itse. Mutta kerran joku alkoi väittämään että ehkä tämä on liian kallis kauppa minulle. Tosin se taisi olla käänteispsykologiaa sillä odottivat minun varmaan ”kostoksi” ostavan jotain kallista, mutta en ole näin helppo saalis. Sanoin vain pojan klopille että niin tämä kai sitten on ja lähdin pois kaataen pari esittelybägiä ja mallinuken ”vahingossa”. Tulin kuitenkin seuraavana päivänä takaisin sillä en saanut unta ja päätin kävellä kauppaan muuten normi verkkareissani mutta hieman kalliimpi kello ranteessa ja etsin myyjän jolle sanoin että ”tässä vasemmassa kädessä poikaseni on useamman vuoden palkkasi. Et eilen arvostanut minua, ja jos olisin esimiehesi saisit potkut, mutta minulla ei ole sitä valtaa täällä joten sanon vain että korjaa tapasi, jotta et menetä maksavia asiakkaita. Bezoskin piti aina asiakasta kuninkaana! Mutta nähtävästi olet häntä viisaampi.” Ja ostin kokispullon heiltä – en muuta. Maistui muuten hyvältä kokakola tuolla hetkellä. Mennessä taklasin tosin samaan mannekiiniin ja se kaatui, tällä kertaa oli puhdas vahinko, heh heh. Mutta toivottavasti poika oppi.

    Vuosia sitten golfbalance Vantaalla oli joku tapahtuma päivä, siellä oli joku vanhempi supermyyjä avustamassa, en ollut ennen nähnyt ja en ole sen jälkeen törmännyt. Möi minulle golfhousut ja 2 paitaa, ja osasi suoraan tarjota minulle mieluisat vaihtoehdot, ja osasi suoraan hakea nuo paidat eri puolilta myymälää. Tarjosi vielä hodareita molemmille jaloille , mutta tyydyin yhteen.

    KL1

    Itse onneksi pystyn pitämään vihani

    lähdin pois kaataen pari esittelybägiä ja mallinuken ”vahingossa”.

    Hyvin pidit vihasi!

    Voi noita sinun juttujasi 😀 😀 😀

    Jokainen Golfskyn kauppaan annettu euro on myös suoraa tuloa Gogolf konsernille, samoin jos pelaa heidän osaomistamillaan kentillä. Jos boikotoinnin haluaa viedä seuraavalle tasolle, niin heidän sivujaan jos selailee, niin mainossuodatin päälle.

    Ne jotka alalla työkentelee, tietävät kyllä.

    SMG

    Kasakka ottaa kaiken, minkä irti saa.
    Samoin tekee pelioikeus”jalostaja”.
    Rakkaudesta rahaan.

    Koskakohan aletaan mainostaa ensimmäisiä pikavippejä noiden oikeuksien maksuun? Siis jonkinlaisia osamaksuja? Taitaa ensi vuodelle tulla rapsakat hintojen korotukset sekä Gogolfin simulaattoreihin ja kentille.

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 643)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1367955 kohteessaGoGolf valloittaa

Etusivu Foorumit Yleistä GoGolf valloittaa