26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Go wedget

Etusivu Foorumit Yleistä Go wedget

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kellään kokemuksia Go:n wedgeistä? Lue lisää: Go wedget

    Toivottavasti ei…….ne nimittäin aiheuttaa yli neljän tunnin kierroksia………..varsinkin kun joku muukin yrittää ehtiä ennen pimeää kotiin. Toimiivat hyvin ruuhkattomilla ja valoisilla kentillä ;D

    Onko Wilsonkin paska merkki?

    On, Wilsoneista ei ole mihinkään.Mulla on sellaiset, niin siitähän mä tiedän. Oon pelannut alle viisi vuotta.

    Mutta Tunturi Super Sportia oli helppo työntää alamäkeen (paitsi talvella jos oli paljon lunta, tai oli naapuri kaatanut rauhoitetun katajansa tielle)

    Omituisia nuo naapurit…

    Joo hyvä kun kerroit noista Wilsoneista.

    Ei helvetti, ei tarvitse vastata. Yritin kysyä asiallisen kysymyksen noista Wedgeistä, mutta jo ensimmäisessä viestissä alkoi vittuilu.

    Jep, kiitti tyhjästä.

    Sori. Ei ollu tarkoitus. Huvitti vaan sen verran tuo hidaspelaaminen keskustelu + ohjeet jne. Niitä alkaa näin syksyllä olla joka toisessa viestissä. Siksi ajattelin, että huumorilla se tähänkin ketjuun.

    Asiallisesti: GO wedgejä en ole kokeillut. Veikkaan, että ne toimii ihan ok. Ne taitaa olla myös sen verran halvat, että ei haitanne, jos yhden ostaa ja kokeilee. Saa varmaan kohtuu hyvin myytyä pienellä tappiolla pois, jos ei toimi. Niitä ei ehkä kuitenkaan saa testiin helpolla. Ellei sitten satu jostain pro shopista löytymään. Jos nyt kuitenkin pitäisi wedgejä suositella niin Titleist Vokey ja Cleveland on turvallisia merkkejä. Niillä jos ei osu griiniin niin vika on varmaan enemmän miehessä kuin mailassa.

    Sori vaan omalta osaltani, mutta eihän Zapal mitään vittuillut. Jos Zapalia jostakin on pakko syyttää, ehkäpä se sitten olisi OT ja liiallinen ilkikurisuus. Kyllähän sinäkin sen varmasti ymmärsit, ettei Zapal nyt ihan tosissaan ollut. Itsehän sinä vetäisit isot pallukat hengitystiehyeisiin ? Eikös ?

    Noh, totta kuitenkin toinen puoli. Oma viestini oli tietysti tarpeeton, pahoitteluni siitä, mutta ei nyt saa niin tosikko olla. Niitä on jo täällä ihan tarpeeksi. Jookos…

    Hidas… 🙁

    No en mä nyt NIIN isoja palloja sieraimiin vetänyt. Maanantaina ei vaan aina jaksa olla niin huumorintajuinen… 🙂 Tyhmähän mäkin olin, kun samalla linjalle lähdin. Ihan hyviä juttuja pojilla, ei siinä mitään. Ei toi wedge-juttu nyt niin kauhean vakava ollut. Ajattelin vaan, että jos joku on kokeillut, mitä mieltä on. Vaikka ihan paskojahan noi kuitenkin on verrattuna esim. Clevelandiin ja muihin oikeisiin golf-merkkeihin… Noilla wedgeillä ei händäri putoa kuin 15. Sitten tarvitaan kunnon mailat!

    No vakamvammin: saan kyllä pro shopista kokeiluun ja hinta on todellakin vain 40 egee muistaakseni. Kiva kuitenkin jakaa kokemuksia ihmisten kanssa. Esim tuntuma verrattun hinnaltaan kolminkertaiseen mailaan kiinnostaisi. Itse meinaan ostin (mainitsin toisessa ketjussa) hinnaltaan todella edullisen hybridin viime viikolla ja viikonloppuna pelasin ko. mailan avustamana ensimmäisen kerran kotikenttäni molemmant par vitoset pariin samalla kierroksella.

    Minulla on vanhat mallit GO:n wedgeistä.

    Olen pärjäillyt niillä hyvin.Kulmat 52, 56 ja 61.

    Vanhoissa malleissa on isot leipälapion kokoiset lavat, tuoreemmissa pienemmät.

    Hintaluokka 40-50 e riippuen puhekyvyistä.

    Niillä on pitsattu ja tsipattu 3 eaglea ja useita birdeja tämän vuoden aikana. Voi olla että kalliimmat ovat jotenkin parempia. Uskon, että hinta-laatusuhde on aika hyvä.

    Olen kuluttanut yhden 52 jo ns. pihamailaksi ja vaihtanut uuden sen tilalle bäkiin. Että lyöntejä on alla.

    Hyvä ettei päivä mennyt pilalle vaikka vähän urpoiltiinkin 🙂

    GO:n wedgejä en ole testannut, mutta itsellä on saman hintaiset cleven kopiot. En ihan hirveästi kyllä ole tykännyt, mutta ostinkin ne viime talvena juuri siihen tarkoitukseen, että opin tuntemaan erot. Noh sen olen oppinut.

    Suurimmat ongelmat ovat oikeastaan olleet liian löysät varret, jotka potkaisevat ihan miten sattuu, mutta toisaalta olen oppinut käyttämään pitseriä, joten 52* jää varmaan tarpeettomaksi. 40 – 100 m on alkanut toimimaan aika hyvin ilman wedgejäkin, joten käytän enää pelkkää santista bunkasta tai alle 20 m jossa pitää pallo saada nopeasti pysähtymään. Noilla etäisyyksillä en ole niin suurta haittaa mailojen edullisuudesta huomannut.

    Urpoilu on oikesti kivaa, itsekkin sitä tulee väilillä harrastettua. Nyt kuitenkin olin ’vakavalla’ asialla 🙂

    Itse katseli sellaista 64 asteista H-kirjaimella varustettua wedgeä leikkikaluksi ja todella lyhyisiin ja chippeihin ja pitcheisin ja erikoislyönteihin.

    Tietääkö kukaan BTW, mistä tuo kirjain H tulee? S=Sand, P=Pitch, L=lob, H=?.

    Pitseri toimii meikäläisellä ihan hyvin, kuten myös hiekkamaila, mutta aina välillä tuntuu siltä, että vielä yhtä mailaa tarvitsisi…

    Minäpäs olen KsTsebaa kokeillut kun kaveri sellaista esitteli. On vähän raskaanoloinen ja sen takia suhahtaa läpi raffin ettei mitään ja taatusti nostaa pallon ilmaan. Ja lapa vaikuttaa vähän normaalia isommalta, siis leveämmältä.

    Lapa on mitähän lienee patarautaa ja minun silmääni saakelin ruma kun wedge saattaa olla parhaimmillaan kuin koru, kuten setä-Zapalin mainitsemat Vokey ja Cleve. Hakematta tulee mieleen, että tällaisella työkalulla tummat pojat laittaa pitsaa uuniin… Mutta jos neljällä kympillä saat niin osta pois; riski on siedettävä!

    Itselläni oli bägissä 61 asteinen 3 kautta. Luottomailani griini bunkkerissa mutta väylällä taas ei. Ok maila muttei vedä tietenkään vertoja Clevelle.

    Ite oon pelannu 56 asteisella pari vuotta ja kyllä se hyvin toimii. Rumahan se kyllä on, mutta toimii niin mahtavasti ettei tarvetta uudelle ole. Lavan isous on hyväksi siinä, kun pitää lyödä aivan aukinaisella lavalla nopeeta pysähtyvä lobbi, niin se onnistuu melkeenpä aina. En voisi ikinä kuvitellakaan ostavani jotain Titun tai Cleven wedgeä…tai no kopiona voisin parillakympillä koettaakin.

    Ei selvinnyt viestistäsi etsitkö vain yhtä tiettyä vai useampaa wedgeä, mutta jos kaipaat kohtuuhintaista laatuvaihtoehtoa, niin minulla on kaapissa käyttämätön setti Adamsin Tom Watson-wedgejä (52, 56, 60). Vartena TT:n Performance Lite. Piti kasata pysyvä lomasetti, mutta homma kariutui, ja täytyy pistää tavarat liikkeelle. Itselläni on pelisetissä Vokeyt, mutta eivät nämä kalpene niiden rinnalla – hintaansa nähden – mitenkään. Lavat ovat aika sirot, joten eivät sovi ihan aloittelijalle. Jos nyt sattuu kiinnostamaan, niin ilmoittele. Pistän lähipäivinä tod. näk. pörssiin: mailat_@_europe.com

    Laitoin sulle sähköpostia. Yhtä olen kyllä hakemassa, mutta eihän sitä koskaan tiedä…

    Minäkin voisin ostaa Wedgesi. Ainakin 60 ja 52. Paljos pyydät, jos Classic golfissa maksaa koko sarja(52, 56 ja 60) 200€?

    Pistäpä viesti tuonne osoitteeseen mailat@europe.com, niin jutskataan lisää.

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #370273 kohteessaGo wedget

Etusivu Foorumit Yleistä Go wedget