26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Fukken svingiteoria

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Fukken svingiteoria

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 125)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    ts kirjoitti: (23.9.2009 22:18:26)

    Wagglemaster kirjoitti: (23.9.2009 22:00:32)

    Miksi hän ei ole osumassa auki vaikka avoimuuden salaisuus on keksitty?

    Muutos on ollut 2 suljetusta 7-10 avoimeen viime Joulun jälkeen. Olisitko itse tuon tason pelaajan swingiä kovemmalla kädellä muuttanut? Ja sitten voit lukea tuon Fukken kommentin niistä käyristä ja miettiä hetken ihan itse.

    Ja miks ei ole tuo alkuperäinen tapaus uskottava? Kaipa tuokin kohtalaisesti on pelannut, mutta ei sillä ole tän asian kanssa mitään tekemistä. Kyse on siitä, minkä muutoksen aiheuttaa joku ohje. Hänellä se muutos oli noin 30 astetta verrattuna entiseen.

    Mua edelleen huvittaa se, että asiaa komnentoi hemmtin vahvalla sävyllä sellaiset, joille tuota juttua ei ole koskaan livenä näytetty, kun samalla tietää, miten hetkessä se aukeaisi itsestäänselvyytenä, kun sen kerran näyttää. Ainakin jokaiselle on tähän asti auennut. Pystyykö toteuttamaan, on sitten kokonaan toinen juttu

    Saa kai sitä epäillä. Ei kannata heti kaikkea uskoa mitä kerrotaan. Hyvä, olette siis matkalla tavoittelemaasi svingiin ja ei sitä tosiaan kannata lekalla muuttaa. Enkä ole väittänyt etteikö selän taakse veto toimisi vaan halunnut näyttöä siitä ja hiukan pehmeyttä sanoihisi. Onnea karsintoihin!!

    Nimetön

    Rauski kirjoitti: (23.9.2009 22:21:39)
    Kukas olit aikaisemmin wagglemaster, ihan mielenkiinnosta kysyisin?

    WBT, miksi halusit tietää?

    ts kirjoitti: (23.9.2009 21:38:56)
    Sitten poimitaan Hoganin kuvista sopivia omaan näkemykseen, eikä suostuta katsomaan, että oikea kyynärpää oli hänelläkin puseron sivusauman takapuolella osumaan tultaessa. Ei tuossa postaamassasi linkissä, mutta monissa stillkuvissa esim tuo näkyy selkeästi.

    Saisinko mäkin nähdä niitä stillkuvia? Mielummin monia. Kiitos jo etukäteen.

    Lavantauti kirjoitti: (23.9.2009 20:17:40)

    Siinä on lyhyen raudan svingi jossa on keltainen viiva? kyynärpää liikkuu vartalon mukana. Okei. Hienoa! Upeeta! Case closed ja olenko mäkin nyt positiivisessa luupissa?

    No mä en kyllä kohdistanut tuota kommenttia sinuun, mutta ei tuo sinunkaan kommentointi ollut mitenkään rakentavaa. En oikein ymmärrä miksi tuo ts:n kommentti positiivisesta luupista otti noin koville, että sitä pitää kommentoida oikein kahteen kertaan. Niin kuin mä siinä kirjoituksessa kerroin en oleta, että mä lyön kuin Hogan tai edes kuten sinä. Minulla tuo kyseinen asia auttoi siihen ongelmaan jota olen miettinyt miksi se maila tahtoo sinne ulkopuolelle mennä. Jos katselit noita aikaisempia viestejä, niin en ole syönyt tuota ideaa ihan tuosta vain ja tehnyt ts:stä Jumalaa vaan kysyin asiaa myös fukkelta. En viitsi sitä viestiä tänne uudestaan laittaa, mutta kysyin fukkelta miksi hän ei ole kyseisessä asiassa samaa mieltä. Vieläkin yritän löytää perusteluja miksi tuo kyseinen käden painaminen rintaan muka auttaa.

    Mielestäni, jos asiaan ei ole mitään lisättävää, niin silloin ei asiattomia heittoja kannattaisi kirjoitella. Täällä on näitä höpöhöpö -ketjuja jo Jugin ja Ullan toimesta, niin monta että niissä voi heitellä kommentteja asian sivusta. Ja tämä ei koske vain sinua Lavis, et nimittäin ole ainut joka tänne kirjoittaa.

    ts

    Wagglemaster kirjoitti: (23.9.2009 22:27:33)

    Saa kai sitä epäillä. Ei kannata heti kaikkea uskoa mitä kerrotaan. Hyvä, olette siis matkalla tavoittelemaasi svingiin ja ei sitä tosiaan kannata lekalla muuttaa. Enkä ole väittänyt etteikö selän taakse veto toimisi vaan halunnut näyttöä siitä ja hiukan pehmeyttä sanoihisi. Onnea karsintoihin!!

    Miten ihmeessä pehmeyttä. Koko ajanhan täällä väitetään mun puhuvan ihan pehmosia 😉

    Wagglemaster kirjoitti: (23.9.2009

    Muutama ihminen yritti kysellä Fukelta hänen näkemyksiä svingiin mutta jotenkin ihmeen kautta tästä tuli sinun näyteikkuna, nice!

    Onko tossa sitä kaipaamaasi pehmeyttä? Ketjussa, jonka aloittamisen jälkeen on kulunut
    liki vuosi, ja koko viime talvi näistä asioista väännetty. Ketjuissa, joissa olen luvannut sitten postata käyriä nähtäväksi, kun siihen mahdollisuus on.

    Katsopa muuten WBT:n postaus 25.5. 23:27:14. Katso sitä keskimmäistä kuvaa ja mieti mihin vasen kyynärpää osoittaa ja missä se sijaitsee. Koita sitten omasta yläasennostasi miettiä, miten tuohon tilaan pääset.

    ts

    Lavantauti kirjoitti: (23.9.2009 22:35:09)

    ts kirjoitti: (23.9.2009 21:38:56)
    Sitten poimitaan Hoganin kuvista sopivia omaan näkemykseen, eikä suostuta katsomaan, että oikea kyynärpää oli hänelläkin puseron sivusauman takapuolella osumaan tultaessa. Ei tuossa postaamassasi linkissä, mutta monissa stillkuvissa esim tuo näkyy selkeästi.

    Saisinko mäkin nähdä niitä stillkuvia? Mielummin monia. Kiitos jo etukäteen.

    Löytyy tästä ketjusta. Mutta et sä sitä pysty näkemään, koska niin olet päättänyt.

    Chipper kirjoitti: (23.9.2009 22:36:28)
    No mä en kyllä kohdistanut tuota kommenttia sinuun, mutta ei tuo sinunkaan kommentointi ollut mitenkään rakentavaa. En oikein ymmärrä miksi tuo ts:n kommentti positiivisesta luupista otti noin koville, että sitä pitää kommentoida oikein kahteen kertaan.

    Mielestäni, jos asiaan ei ole mitään lisättävää, niin silloin ei asiattomia heittoja kannattaisi kirjoitella. Täällä on näitä höpöhöpö -ketjuja jo Jugin ja Ullan toimesta, niin monta että niissä voi heitellä kommentteja asian sivusta. Ja tämä ei koske vain sinua Lavis, et nimittäin ole ainut joka tänne kirjoittaa.

    Älä ota Chipper ittees. Mä oon synkkä ja kyyninen paskiainen. (varma tieto Ameriikasta asti).
    Mä odottelen niitä Tapsan mainostamia stillkuvia Hoganista kyynärpää selän takana ja kun ne todistaa minun olleen väärässä, tunnustan olleeni väärässä ja rupean kehittelemään puttisiikrettiä. Siihen asti mennään näillä.

    Nimetön

    ts kirjoitti: (23.9.2009 22:42:39)

    Onko tossa sitä kaipaamaasi pehmeyttä? Ketjussa, jonka aloittamisen jälkeen on kulunut
    liki vuosi, ja koko viime talvi näistä asioista väännetty. Ketjuissa, joissa olen luvannut sitten postata käyriä nähtäväksi, kun siihen mahdollisuus on.

    Katsopa muuten WBT:n postaus 25.5. 23:27:14. Katso sitä keskimmäistä kuvaa ja mieti mihin vasen kyynärpää osoittaa ja missä se sijaitsee. Koita sitten omasta yläasennostasi miettiä, miten tuohon tilaan pääset.

    Ei ollut pehmeyttä siinä mutta sinun kanssa väitellessä pitää ampua kovilla, muuten jää jyrän alle;) itutti vaan kun ajattelin lypsää Fukelta ajatuksia mutta sinä vähän-niin-kuin otit tilan haltuun. No ei siinä mitään.

    Olen kyllä miettinyt pienen ihmisiän Hoganin asentoja ja videoita, muutama sata teoriaa syntynyt ja muiden kokeillut mutta totesin että ensin pitää saada joku tolkku bs:iin ennen kuin yrittää mitään muuta. Ja paikat on hieman rikki joka häiritsee treenaamista.

    Typhoid halusi niitä stillejä

    ts

    Lavantauti kirjoitti: (23.9.2009 22:52:54)

    Mä odottelen niitä Tapsan mainostamia stillkuvia Hoganista kyynärpää selän takana ja kun ne todistaa minun olleen väärässä, tunnustan olleeni väärässä ja rupean kehittelemään puttisiikrettiä. Siihen asti mennään näillä.

    Siis ihan oikeesti… sä et joko lue mitään tai sitten haluut vaan vääntää vääntämisen takia.
    Herätyskello!!

    Miks pitää tommosella vääristelyllä todellakin pilata hyvä ketju?

    ts

    Wagglemaster kirjoitti: (23.9.2009 22:57:49)

    Typhoid halusi niitä stillejä

    Etkö säkään lue muiden viestejä?

    Katsopa muuten WBT:n postaus 25.5. 23:27:14. Katso sitä keskimmäistä kuvaa!!

    En mä itteeni ottanu. Ei kuulu minun tapoihini. Enkä mä ole sellainen pikkusielu joka täällä kirjoittelun perusteella alkaa jakamaan ihmisiä hyviin ja pahoihin (tämä ei tarkoita sinua Jugi, sä olet mitä olet). Kommentteja pitää antaa ja ne voi välillä olla tiukkojakin. Asiathan täällä taistelee ei henkilöt niiden takana (tai näin se ainakin pitäisi olla). Ja kaikkea ei pidä sulattaa tosta vaan. Asioita pitää ehdollistaa jopa silloinkin että ne ovat istestäänselvyyksiä, sillä sillion saadaan ne perusteet miksi ne on itsestäänselvyyksiä joillekin. Tällaiselle tuupparille kuin minä ei nuo teidän itsestäänselvyyden ole niin itsestäänselvyyksiä.

    WBT kirjoitti: (25.5.2009 23:27:14)

    Jaa nää vai. Okei. Mä luovutan.

    Olen pahoillani kommentistani sun evidenssiä kohtaan. En tiennyt mitä kirjoitin. Jos täällä olisi edit, mä poistaisin sen. (en sitä edittiä, vaan sen tosi törkeän tekstin)

    Olen pahoillani että vänkäsin ja vääristelin. Ei tule toistumaan.

    Olen pahoillani että sotkin tämän ketjun. Saattaa tulla toistumaan.

    Luuleeko täällä jengi ihan oikeesti, että sen kyynärpään pitää olla siellä SELÄN TAKANA?
    Huh huh. Kyllä mä ainakin ymmärrän tuon mitä tuolla haetaan takaa (olipas hassusti sanottu) mutta en ole koskaan olettanut tai luullut, että se siellä kirjaimellisesti olisi. Tai siis, nyt tämäkin varmasti ymmärretään tyystin väärin.

    Nimetön

    ts kirjoitti: (23.9.2009 23:00:17)

    Wagglemaster kirjoitti: (23.9.2009 22:57:49)

    Typhoid halusi niitä stillejä

    Etkö säkään lue muiden viestejä?

    Katsopa muuten WBT:n postaus 25.5. 23:27:14. Katso sitä keskimmäistä kuvaa!!

    Sorry jäi levy päälle. Minä en lähde tuohon kyynärpää väittelyyn mukaan.

    Mozze kirjoitti: (23.9.2009 23:08:15)
    Luuleeko täällä jengi ihan oikeesti, että sen kyynärpään pitää olla siellä SELÄN TAKANA?
    Huh huh. Kyllä mä ainakin ymmärrän tuon mitä tuolla haetaan takaa (olipas hassusti sanottu) mutta en ole koskaan olettanut tai luullut, että se siellä kirjaimellisesti olisi. Tai siis, nyt tämäkin varmasti ymmärretään tyystin väärin.

    Osa taitaa luulla.

    Olen nähnyt ainakin yhdessä klipissä ja ihan livenäkin yhden toteutuksen.

    Liika selän taakse yrittäminen nostaa takahartiaa!!!1 Pitäis sanoa, että vetäkää sitä kyynärpäätä kohteen, eikä pallon suuntaan.

    Nimetön

    Minä lupaan olla tästälähtien häiritsemättä ammattimiesten touhuja. So Long!

    May the Ben be with you…

    pjs

    Monta asiaa noista Benin kuvista voisi varmaan huomata tai olla huomaamatta, mutta juuri nyt huomio kiinnittyy siihen, kuinka vasen käsi (erit. hauis) ei todellakaan näytä olevan kiinni rinnassa. Erityisesti tuo värillinen takaa oleva kuva näyttäisi aivan muuta. Miten tämä suhtautuu aiempiin ajatuksiin vasemman käsivarren tekemisistä?

    Sinänsä itselle on ihan hyvä nähdä tämä koska joskus olen ajatellut että mitä kauemmas taakse kädet saa jätettyä, sitä parempi. Mutta sitten käy niin että kädet ovat liikaa perässä eikä ole mahdollista osumassa kiertyä niin paljon auki ettei joutuisi jotenkin kiihdyttämään käsiä.

    ts

    pjs kirjoitti: (24.9.2009 8:38:49)
    Monta asiaa noista Benin kuvista voisi varmaan huomata tai olla huomaamatta, mutta juuri nyt huomio kiinnittyy siihen, kuinka vasen käsi (erit. hauis) ei todellakaan näytä olevan kiinni rinnassa. Erityisesti tuo värillinen takaa oleva kuva näyttäisi aivan muuta. Miten tämä suhtautuu aiempiin ajatuksiin vasemman käsivarren tekemisistä?

    .

    Ei kai kukan saa hauista kiinni rintakehään. Onkohan toi värikuva muuten miten aito taoaus. Siinä on aika jänniä yksityiskohtia.

    Näköjään tässä alkaa väittely siitä mikä on oikea tuntemus. Kuten jo moni on sanonut eihän niitä käsiä saa sinne selän taakse, jos ei sitten tee jotain totaalisesti väärin. Kuten esim. MakeeK (sori, älä ota tätä minään loukkauksena). Tunteista on aika vaikea keskustella, kun ne ovat yksilöllisiä. Esimerkiksi itselläni ei ole mitään tuntemusta siitä, että työntäisin käsiä selän taakse. Tämä aiheutti itselläni vääriä assosiaatioita. Itselläni tuntemus on että pidän oikean (olen siis vasuri) käsivarren hauiksen sisäsyrjää rinnassa kiinni. Tämäkin tuntemus voi olla harhaanjohtava, jos keskittyy tekemään pelkästään tuota lihastyötä. Noista stillkuvista jokainen varmaan näkee juuri sen mitä haluaa. Niistä on vaikea mennä sanomaan mitä lihaskäskytystä The Man missäkin kohtaa tekee. Voihan olla, että Ben saa sen käsivarren pidettyä rinnassa kiinni jollain muulla tavalla. Kyllähän tuossa toiseksi ylimmässä kuvassa näyttäisi siltä, että se käsi pysyy aika hyvin rinnassa kiinni.

    Ja nyt tulee taas kommentti, jonka saa ampua alas vapaasti. Eihän tuota käsivartta voi pitää rinnassa kiinni koko ajan. Osumakohtaan tullessa käsivarren pitää erkaantua rinnasta, koska kädet jatkavat kohteen suuntaan (en keksinyt mitään muuta tapaa sanoa tätä). Jos näin ei tapahtuisi, niin lapa sulkeutuisi osumassa tai sen jälkeen ja aiheuttaisi mahdollisia kainaloonvetoja. Viimeistään vasemman (teillä oikean) käden tulitus ajaa oikean (teillä vasemman) käden irti rinnasta. ????????

    ts

    Chipper kirjoitti: (24.9.2009 10:17:28)

    Ja nyt tulee taas kommentti, jonka saa ampua alas vapaasti. Eihän tuota käsivartta voi pitää rinnassa kiinni koko ajan. Osumakohtaan tullessa käsivarren pitää erkaantua rinnasta, koska kädet jatkavat kohteen suuntaan (en keksinyt mitään muuta tapaa sanoa tätä). Jos näin ei tapahtuisi, niin lapa sulkeutuisi osumassa tai sen jälkeen ja aiheuttaisi mahdollisia kainaloonvetoja. Viimeistään vasemman (teillä oikean) käden tulitus ajaa oikean (teillä vasemman) käden irti rinnasta. ????????

    Ammutaan alas kun pyysit 😉

    Kyllä se käsivarren paine vasten vasenta rintalihasta säilyy pöi osuman ja yleensä jopa kasvaa hieman osuman vaikutuksesta. Juuri tuon takia, mitä mainitsit jatkotekstissä, on pakko tehdä myös käsivarsilla lapaa avaavaa kiertoa, koska muuten oltaisiin raskaasti hihan puolella

    ts kirjoitti: (23.9.2009 21:38:56)
    Mutta mä olen tosiaan vihdoin tajunnut, että ei täällä ole tarkoitus yrittää ymmärtää toisen sanomisia, vaan koittaa löytää tapoja teilata ne. Sen takia täällä elää parhaiten Jugin ketjut ym, joihin itsekin soopaa heittelen. Voin siis jatkossa keskittyä siihen.

    Teilaamaanhan sä just itse pyritkin. Tervetuloa vaan mun ketjuihin…saatat oppia lyömään ennen pitkään tosi hyvin, jos roikut mukana niissä. Mun lyönneissä on niin paljon virheitä, että niistä oppii 30 asiaa nopeammin kuin Benin täydellisestä swingistä. Täällä niitä ei enää käsitellä lupasin jo Henkalle ( ja Hekkaselle lupaan tässä, että en käsittele Steffunkaan juttuja enää ).

    ts kirjoitti: (24.9.2009 10:30:58)

    Ammutaan alas kun pyysit 😉

    Kyllä se käsivarren paine vasten vasenta rintalihasta säilyy pöi osuman ja yleensä jopa kasvaa hieman osuman vaikutuksesta. Juuri tuon takia, mitä mainitsit jatkotekstissä, on pakko tehdä myös käsivarsilla lapaa avaavaa kiertoa, koska muuten oltaisiin raskaasti hihan puolella

    Mutta eikö se paineen kohta hiukan muutu lähemmäksi kainalokuoppaa? Tarkoitan, että topissa pystyn pitämään koko oikean käden hauiksen sisäsyrjän rinnassa kiinni. mutta osumaan tultaessa rinnassa on kiinni enää hauiksen yläosa???? Esimerkkinä ylin kuva Benistä.

    Nää aiheet leviää aina käsiin mutta levitköön. Tulipahan vaan mileen tästä left hip leftistä sen verran että kun on taipumusta loppuasennossa horjua oikeelle, niin voiskohan se johtua monasti vajaasta left hip leftistä? Näin ollen oike puoli tunkee läpi painopiste siirtyy oikealle?

    -no eagle- kirjoitti: (24.9.2009 10:35:57)

    ts kirjoitti: (23.9.2009 21:38:56)
    Mutta mä olen tosiaan vihdoin tajunnut, että ei täällä ole tarkoitus yrittää ymmärtää toisen sanomisia, vaan koittaa löytää tapoja teilata ne. Sen takia täällä elää parhaiten Jugin ketjut ym, joihin itsekin soopaa heittelen. Voin siis jatkossa keskittyä siihen.

    Teilaamaanhan sä just itse pyritkin. Tervetuloa vaan mun ketjuihin…saatat oppia lyömään ennen pitkään tosi hyvin, jos roikut mukana niissä. Mun lyönneissä on niin paljon virheitä, että niistä oppii 30 asiaa nopeammin kuin Benin täydellisestä swingistä. Täällä niitä ei enää käsitellä lupasin jo Henkalle ( ja Hekkaselle lupaan tässä, että en käsittele Steffunkaan juttuja enää ).

    Prrrrrr… Varoituskello pirisee…

    Mutta menkööt nyt tämän ensimmäisen kerran kun itsekin tavallaan heitit jäähyväiset. Se sallittaneen kaikille.

    ts

    Wagglemaster kirjoitti: (23.9.2009 22:00:32)

    ts kirjoitti: (23.9.2009 21:41:45)

    Mikä hemmetin post secret taaskin, ja miks Jannesta. Miks ei kyseisestä tapauksesta josta koko homma lähti häyntiin. Ainii… ei voi, ettei vittuilla näyteikkunasta.

    Koska hän ei saa minua vielä vakuuttuneeksi. Janne on mielenkiintoisempi vertailukohta koska on ilmeisen hyvä pallon lyöjä, jossain määrin menestynytkin ja matkalla kohti isoja areenoita.

    Miksi hän ei ole osumassa auki vaikka avoimuuden salaisuus on keksitty?

    Näissä väännöissä on loppujen lopuksi paljon hyvää, joka saa pohtimaan asioita. Nyt esimerkiksi varsin kovasti pohdin sitä, kumpi noista esimerkin pelaajista on menestyneempi ja parempi pallonlyöjä. Ja mun näkemys saattaa poiketa aika paljon vallitsevasta.

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 125)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #227952 kohteessaFukken svingiteoria

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Fukken svingiteoria