26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

ET:n karsinnat

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ET:n karsinnat

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 306)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #219271 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Chip Greenside kirjoitti: (27.12.2010 22:24:02)

    Henkka kirjoitti: (27.12.2010 16:40:41)

    Henkka kirjoitti: (21.12.2010 10:08:41)Tätä kisaa minä ainakin meinaan ensiviikolla mielenkiinnolla seurata.

    Hyvä juttu Teemuta. Tsemppiä Hipulle Floridaan.

    Saa siellä Hippu painaa kunnon scorea jos meinaa Tiikerin jalanjälkiä tassutella. Ranskalaisjannu viiden väylän jälkeen jo -4, että ei tuolla pokaaliin näköjään kättelemällä nimiä kaiverreta.

    Livescoring

    Nuorukaisemme nitkahti yhdellä tuplalla, yhdeksällä bogilla ja yhdellä birdie’lla peränpitäjien joukkoon.

    Kaiken menestyksen jälkeen on hyvä ottaa välillä pataan. Noissa kisoissa joskus saattaa tajuta, että se tulos ei olekaan olennaisin juttu aina. Saattaa jopa törmätä sellaisiin kavereihin, joiden pallonkäsittelykyky on ihan eri maailmasta. Sitten voi taas tajuta tekemisen merkityksen menestymisen sijaan.

    #219272 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (27.12.2010 23:44:03)

    Chip Greenside kirjoitti: (27.12.2010 22:24:02)

    Henkka kirjoitti: (27.12.2010 16:40:41)

    Henkka kirjoitti: (21.12.2010 10:08:41)Tätä kisaa minä ainakin meinaan ensiviikolla mielenkiinnolla seurata.

    Hyvä juttu Teemuta. Tsemppiä Hipulle Floridaan.

    Saa siellä Hippu painaa kunnon scorea jos meinaa Tiikerin jalanjälkiä tassutella. Ranskalaisjannu viiden väylän jälkeen jo -4, että ei tuolla pokaaliin näköjään kättelemällä nimiä kaiverreta.

    Livescoring

    Nuorukaisemme nitkahti yhdellä tuplalla, yhdeksällä bogilla ja yhdellä birdie’lla peränpitäjien joukkoon.

    Kaiken menestyksen jälkeen on hyvä ottaa välillä pataan. Noissa kisoissa joskus saattaa tajuta, että se tulos ei olekaan olennaisin juttu aina. Saattaa jopa törmätä sellaisiin kavereihin, joiden pallonkäsittelykyky on ihan eri maailmasta. Sitten voi taas tajuta tekemisen merkityksen menestymisen sijaan.

    Eihän tuolla ketään vielä ole voittanut tai hävinnyt.

    Oikeastaan kaikki ovat jo voittaneet jotain ennen täysi- ikäisyyttään.
    Tässä en tarkoita jotain koti- klubin mestaruutta.

    Jos Junnukisojen seuraamisen sijaan uhraisit ’pari ajatusta’ Miesten MJ- valintoihin vaikka tämän perusteella.

    Vielä kolmannen kerran tässä ketjussa toivotan Hipulle onnea jatkokierroksilla JOB:iin.

    Nuorista pelaajista – mitähän esim. Roope Kangas ’funtsii’ Hipun +10 tuloksesta avauskierroksella… puhumattakaan ’miehistä’, joiden ’consistency’ on vahvaa ja kokemuksen mukana tuomaa.

    #219273 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Lipulle kirjoitti: (28.12.2010 0:16:07)
    [
    Jos Junnukisojen seuraamisen sijaan uhraisit ’pari ajatusta’ Miesten MJ- valintoihin vaikka tämän perusteella.

    .

    Kieltämättä hieman nolottaa kun ei ole tullut junnukisoja juuri lainkaan seurattua. Ennen tunsi kaikki pelaajat sieltä naamalta ja nimeltä, mutta nykyään ei edes kärkinimiä.

    Toi Randan lista on toki hauska. Siinä on vaas sellainen pieni ongelma, että listalle pääsy ja pisteiden kerääminen on kovin hankalaa näillä sijainneilla. Onhan tuolla yksi peluri ollut 50 parhaan joukossa ja olisi varmaan ollut liki top30 jos olisi saanut rankingin hieman aikaisemmin auki. Ei silti valittu MM-joukkueeseen. Ei edes vaikka oli EM-kisoissa joukkueen paras pelaaja. Eikä vaikka oli tottunut pelaamaan bermuda-ruoholla ja olisi päässyt kisaan suorran kahden kuukauden juuri tuollaisella alustalla vietetyn jakson jälkeen. Minun mielestä siinä hölmöiltiin, mutta toisaalta mentiin varmaan tiettyjen valintaperusteiden mukaan ja jotkut huonot pelit sitten pudottivat joukkueesta.

    Ihan samoin saattoi käydä tässä esimerkiksi tästä johtuen

    Aika ymmärrettävästi mielestäni kaksi kisaa nousee noissa MM-valinnoissa yli muiden sekä arvoltaan, etä myös ajankohdaltaan. EM- kisat ja Erkko. Jos noiden kisojen tuloslistat käyt läpi, saatat jopa päätyä ymmärtämään Staffanin valintojen perusteet varsin hyvin. Vielä paremmin jos mietit valittujen pelaajien peliuraa hieman useamman vuoden ajalta. Itse olisin listojen perusteella valinnut täsmälleen samat nimet….. parempien puuttuessa.

    Ainiin… paljonko kuulit kritiikkiä tuosta 2008 valinnoista tai mitä luulet pelaajan niistä todenneen? Vosii olla yllätys tai sitten ei.

    #219274 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Chip Greenside kirjoitti: (27.12.2010 22:24:02)

    Henkka kirjoitti: (27.12.2010 16:40:41)

    Henkka kirjoitti: (21.12.2010 10:08:41)Tätä kisaa minä ainakin meinaan ensiviikolla mielenkiinnolla seurata.

    Hyvä juttu Teemuta. Tsemppiä Hipulle Floridaan.

    Saa siellä Hippu painaa kunnon scorea jos meinaa Tiikerin jalanjälkiä tassutella. Ranskalaisjannu viiden väylän jälkeen jo -4, että ei tuolla pokaaliin näköjään kättelemällä nimiä kaiverreta.

    Livescoring

    Nuorukaisemme nitkahti yhdellä tuplalla, yhdeksällä bogilla ja yhdellä birdie’lla peränpitäjien joukkoon.

    Ja nyt tulee porukkaa selkää edellä vastaan. 5 väylää ja -2. Kovasti on muuten nuorukaisilla värikkäitä kortteja.

    #219275 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Henkka kirjoitti: (28.12.2010 21:54:48)

    Chip Greenside kirjoitti: (27.12.2010 22:24:02)

    Henkka kirjoitti: (27.12.2010 16:40:41)

    Henkka kirjoitti: (21.12.2010 10:08:41)Tätä kisaa minä ainakin meinaan ensiviikolla mielenkiinnolla seurata.

    Hyvä juttu Teemuta. Tsemppiä Hipulle Floridaan.

    Saa siellä Hippu painaa kunnon scorea jos meinaa Tiikerin jalanjälkiä tassutella. Ranskalaisjannu viiden väylän jälkeen jo -4, että ei tuolla pokaaliin näköjään kättelemällä nimiä kaiverreta.
    Livescoring

    Nuorukaisemme nitkahti yhdellä tuplalla, yhdeksällä bogilla ja yhdellä birdie’lla peränpitäjien joukkoon.

    Ja nyt tulee porukkaa selkää edellä vastaan. 5 väylää ja -2. Kovasti on muuten nuorukaisilla värikkäitä kortteja.

    Hippu jakaa tällä hetkellä kierroksen parasta tulosta -3. Kaikki eivät ole ihan vielä maalissa, mutta nyt sijoitus 15. Hyvä, nousujohteinen kisa.

    #219276 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Kuntogolfari kirjoitti: (25.12.2010 11:16:33)

    Marx kirjoitti: (23.12.2010 17:59:17)

    Kuntogolfari kirjoitti: (23.12.2010 17:05:47)

    ….
    .. Tämä Tyryn hallitsema foorumi ei ole puolueeton.

    Eiköhän jokaisella ’toimittajalla’ ole omanväriset mielipiteensä. Epäilempä että niin on kaikissa ’julkaisussa’ esiintyvillä.

    Mitäs puoluetta epäilet tässä tapauksessa.

    ’Suokustaa’
    ’Persuja’
    ’Rihveitä’ (golffiin sopiva)
    jotain muuta.

    Siltikin Puolueetonta Joulua ja Uuttavupotta kaikille. =)

    Epäilen Roope Kakon, Minea Blomqvistin, Mikko Ilosen ja heidän valmentajansa Timo Rauhalan jengiä. Toisena on Mikko Korhonen ja hänen coutsinsa Markku Louhio. Politiikkaa ei pidä tähän sekoittaa. Onneksi Mikko ja Make saavat tehdä töitä kaikessa rauhassa Portugalin leireillä.

    Vastoin aiempaa käsitystäni olen saanut tietää, että Mikko Korhosen ja hänen taustaryhmänsä suhde Roope Kakon, Minni Blomqvistin ja Mikko Ilosen ryhmän kanssa pelaa erittäin hyvin. Tsemppiä heille kaikille!

    #219277 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 11:25:39)

    Vastoin aiempaa käsitystäni olen saanut tietää, että Mikko Korhosen ja hänen taustaryhmänsä suhde Roope Kakon, Minni Blomqvistin ja Mikko Ilosen ryhmän kanssa pelaa erittäin hyvin. Tsemppiä heille kaikille!

    Enää pitäisi tietää mikä tuo tuollainen ryhmä on 😉

    #219278 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    ts kirjoitti: (30.12.2010 11:51:51)

    Enää pitäisi tietää mikä tuo tuollainen ryhmä on 😉

    Totta. Vois määritellä ittensäkin johonkin niistä. Mä voisin mennä vaikka tuohon Mikon ryhmään.

    #219279 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

    Kualeppi kirjoitti: (30.12.2010 12:30:26)

    ts kirjoitti: (30.12.2010 11:51:51)

    Enää pitäisi tietää mikä tuo tuollainen ryhmä on 😉

    Totta. Vois määritellä ittensäkin johonkin niistä. Mä voisin mennä vaikka tuohon Mikon ryhmään.

    Mä voin mennä toisen Mikon ryhmään.

    #219280 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    ts kirjoitti: (30.12.2010 11:51:51)

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 11:25:39)

    Vastoin aiempaa käsitystäni olen saanut tietää, että Mikko Korhosen ja hänen taustaryhmänsä suhde Roope Kakon, Minni Blomqvistin ja Mikko Ilosen ryhmän kanssa pelaa erittäin hyvin. Tsemppiä heille kaikille!

    Enää pitäisi tietää mikä tuo tuollainen ryhmä on 😉

    Korhosen Mikon valmentaja on Louhion Make Keimolasta. Make on myös Sanna Nuutisen treenari. Roope Kakolla on uusi koutsi USA:sta nimeltään Kevin Smeltz, joka ilmeisesti valmentaa Minniäkin. Ja Ilosen Mikko turvautuu Timo Rauhalan oppeihin. Asiasta on iso juttu eilen tulleissa Vantaan Sanomissa. Hieno homma!

    #219281 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 17:03:45)

    ts kirjoitti: (30.12.2010 11:51:51)

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 11:25:39)

    Vastoin aiempaa käsitystäni olen saanut tietää, että Mikko Korhosen ja hänen taustaryhmänsä suhde Roope Kakon, Minni Blomqvistin ja Mikko Ilosen ryhmän kanssa pelaa erittäin hyvin. Tsemppiä heille kaikille!

    Enää pitäisi tietää mikä tuo tuollainen ryhmä on 😉

    Korhosen Mikon valmentaja on Louhion Make Keimolasta. Make on myös Sanna Nuutisen treenari. Roope Kakolla on uusi koutsi USA:sta nimeltään Kevin Smeltz, joka ilmeisesti valmentaa Minniäkin. Ja Ilosen Mikko turvautuu Timo Rauhalan oppeihin. Asiasta on iso juttu eilen tulleissa Vantaan Sanomissa. Hieno homma!

    Sitä mä just niinkun kysyin että mikä on tuollainen ryhmä. Itse kun kovin vähän löysi yhdistäviä tekijöitä noiden pelaajien väliltä.

    #219282 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Henkka kirjoitti: (28.12.2010 21:54:48)

    Chip Greenside kirjoitti: (27.12.2010 22:24:02)

    Henkka kirjoitti: (27.12.2010 16:40:41)

    Henkka kirjoitti: (21.12.2010 10:08:41)Tätä kisaa minä ainakin meinaan ensiviikolla mielenkiinnolla seurata.

    Hyvä juttu Teemuta. Tsemppiä Hipulle Floridaan.

    Saa siellä Hippu painaa kunnon scorea jos meinaa Tiikerin jalanjälkiä tassutella. Ranskalaisjannu viiden väylän jälkeen jo -4, että ei tuolla pokaaliin näköjään kättelemällä nimiä kaiverreta.

    Livescoring

    Nuorukaisemme nitkahti yhdellä tuplalla, yhdeksällä bogilla ja yhdellä birdie’lla peränpitäjien joukkoon.

    Ja nyt tulee porukkaa selkää edellä vastaan. 5 väylää ja -2. Kovasti on muuten nuorukaisilla värikkäitä kortteja.

    Aika ilosenvärisii korttei pojilla pukkaa

    #219283 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    ts kirjoitti: (30.12.2010 17:07:44)

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 17:03:45)

    ts kirjoitti: (30.12.2010 11:51:51)

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 11:25:39)

    Vastoin aiempaa käsitystäni olen saanut tietää, että Mikko Korhosen ja hänen taustaryhmänsä suhde Roope Kakon, Minni Blomqvistin ja Mikko Ilosen ryhmän kanssa pelaa erittäin hyvin. Tsemppiä heille kaikille!

    Enää pitäisi tietää mikä tuo tuollainen ryhmä on 😉

    Korhosen Mikon valmentaja on Louhion Make Keimolasta. Make on myös Sanna Nuutisen treenari. Roope Kakolla on uusi koutsi USA:sta nimeltään Kevin Smeltz, joka ilmeisesti valmentaa Minniäkin. Ja Ilosen Mikko turvautuu Timo Rauhalan oppeihin. Asiasta on iso juttu eilen tulleissa Vantaan Sanomissa. Hieno homma!

    Sitä mä just niinkun kysyin että mikä on tuollainen ryhmä. Itse kun kovin vähän löysi yhdistäviä tekijöitä noiden pelaajien väliltä.

    Lue Vantaan Sanomien juttu ja tiedät paljon enemmän. Taidat olla vaan hieman kateellinen, kun et ole touhussa mukana. Mikä estää yhteistyötä kyseisten pelaajien ja heidän valmentajiensa välillä? Aiheetta tämän enempään.

    #219284 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 18:41:08)
    [

    Lue Vantaan Sanomien juttu ja tiedät paljon enemmän. Taidat olla vaan hieman kateellinen, kun et ole touhussa mukana. Mikä estää yhteistyötä kyseisten pelaajien ja heidän valmentajiensa välillä? Aiheetta tämän enempään.

    Heh… vai kateellinen… tuota.. voisin ollakin jos vähänkään olisi hajua mistä on kyse. Minulle kun ei jostain syystä ollut Vantaan Sanomia aamulla postiluukkuun kulkeutunut, kuten veikkaan ettei 99%:lle muistakaan palstan lukijoille.

    Toisaalta kateus ei kuulu omaan tunnevarastooni lainkaan, mutta voisihan tuotakin koemaistaa jos joku oikeen hyvän syyn tarjoaisi.

    Mutta jos luet nuo omat postauksesi sellaisin silmin, että tuota kyseistä juttua (jota et edes niissä mainitse) ei ole nähnyt, tuskin uskot itsekään kenenkään tuollaista selvinpäin postanneen. Sinä kun kerrot että ryhmän yhdistävänä tekijänä on se että heillä on kaikilla eri valmentaja. Minusta tuo oli hassua.

    #219285 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Finnwin kirjoitti: (29.12.2010 20:58:52)

    Hippu jakaa tällä hetkellä kierroksen parasta tulosta -3. Kaikki eivät ole ihan vielä maalissa, mutta nyt sijoitus 15. Hyvä, nousujohteinen kisa.

    Lopullinen näyttäisi olevan sija 11. Aivan loistavasti väännetty tuon heikon 1. rundin jälkeen. Mahtaa olla ukkoja ympärillä tarjoamassa erilaista paperia salaa allekirjoitettavaksi 😉

    #219286 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (30.12.2010 21:39:26)

    Finnwin kirjoitti: (29.12.2010 20:58:52)

    Hippu jakaa tällä hetkellä kierroksen parasta tulosta -3. Kaikki eivät ole ihan vielä maalissa, mutta nyt sijoitus 15. Hyvä, nousujohteinen kisa.

    Lopullinen näyttäisi olevan sija 11. Aivan loistavasti väännetty tuon heikon 1. rundin jälkeen. Mahtaa olla ukkoja ympärillä tarjoamassa erilaista paperia salaa allekirjoitettavaksi 😉

    Olisi hienoa, jos tuosta hienosta sijoituksesta olisi tuloksena entistä paremmat treenimahdollisuudet. Tätä kautta Mikot ja Roope saavat varmasti seuraa tourille – toivottavasti pian.

    #219287 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    HUIPPUA 16 VUOTIAALTA VANHEMPIEN SEASSA . ONNEA HIPPU

    #219288 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    ts kirjoitti: (30.12.2010 18:52:45)

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 18:41:08)
    [

    Lue Vantaan Sanomien juttu ja tiedät paljon enemmän. Taidat olla vaan hieman kateellinen, kun et ole touhussa mukana. Mikä estää yhteistyötä kyseisten pelaajien ja heidän valmentajiensa välillä? Aiheetta tämän enempään.

    Heh… vai kateellinen… tuota.. voisin ollakin jos vähänkään olisi hajua mistä on kyse. Minulle kun ei jostain syystä ollut Vantaan Sanomia aamulla postiluukkuun kulkeutunut, kuten veikkaan ettei 99%:lle muistakaan palstan lukijoille.

    Toisaalta kateus ei kuulu omaan tunnevarastooni lainkaan, mutta voisihan tuotakin koemaistaa jos joku oikeen hyvän syyn tarjoaisi.

    Mutta jos luet nuo omat postauksesi sellaisin silmin, että tuota kyseistä juttua (jota et edes niissä mainitse) ei ole nähnyt, tuskin uskot itsekään kenenkään tuollaista selvinpäin postanneen. Sinä kun kerrot että ryhmän yhdistävänä tekijänä on se että heillä on kaikilla eri valmentaja. Minusta tuo oli hassua.

    Jutun löytää Vantaan Sanomien nettisivuilta http://www.vantaansanomat.fi/urheilu. Oma tekstini on kirjoitettu aivan selvin päin. Kuusipalstainen juttu on ryyditetty hyvällä kuvalla Roopesta, Minnistä ja Elmeristä. Toimittaja on Aki Saranen. Jutun otsikko on
    ’Golfari Roope Kakko toteutti lapsuuden unelmansa’. Mikä estää valmentajia vaihtamasta tietoja ja näkemyksiä?

    #219289 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Kuntogolfari kirjoitti: (31.12.2010 12:23:55)
    [
    Jutun löytää Vantaan Sanomien nettisivuilta http://www.vantaansanomat.fi/urheilu. Oma tekstini on kirjoitettu aivan selvin päin. Kuusipalstainen juttu on ryyditetty hyvällä kuvalla Roopesta, Minnistä ja Elmeristä. Toimittaja on Aki Saranen. Jutun otsikko on
    ’Golfari Roope Kakko toteutti lapsuuden unelmansa’. Mikä estää valmentajia vaihtamasta tietoja ja näkemyksiä?

    Juu.. semmosen jutun mäkin sieltä löysin. Vieläkään en tosin ymmärrä pätkääkään siitä mikä tuosta joukosta muodostaa ryhmän, eikä jutussa puhuttu ainakaan mun näytöllä mitään mistään yhteistyöstäkään. Ei minkään taustaryhmien tai muunkaan.

    Lopun kysymyksesi on sen verran ”’ullamainen”’, että enpä osaa ottaa kantaa siihen lainkaan. Esteenähän voi olla monikin asia tai sitten niitä ei ole lainkaan. Samoin kuin tietojen vaihtamisesta voi olla hyötyä tai haittaa. Usein molempia.

    #219290 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (30.12.2010 21:39:26)

    Lopullinen näyttäisi olevan sija 11. Aivan loistavasti väännetty tuon heikon 1. rundin jälkeen. Mahtaa olla ukkoja ympärillä tarjoamassa erilaista paperia salaa allekirjoitettavaksi 😉

    Onneks ’Hippu’ osaa lukea mys mös ulkomaata, tietää mihin ei tökkää nimmareitaan.

    #219291 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    ts kirjoitti: (31.12.2010 12:36:36)

    Kuntogolfari kirjoitti: (31.12.2010 12:23:55)
    [
    Jutun löytää Vantaan Sanomien nettisivuilta http://www.vantaansanomat.fi/urheilu. Oma tekstini on kirjoitettu aivan selvin päin. Kuusipalstainen juttu on ryyditetty hyvällä kuvalla Roopesta, Minnistä ja Elmeristä. Toimittaja on Aki Saranen. Jutun otsikko on
    ’Golfari Roope Kakko toteutti lapsuuden unelmansa’. Mikä estää valmentajia vaihtamasta tietoja ja näkemyksiä?

    Juu.. semmosen jutun mäkin sieltä löysin. Vieläkään en tosin ymmärrä pätkääkään siitä mikä tuosta joukosta muodostaa ryhmän, eikä jutussa puhuttu ainakaan mun näytöllä mitään mistään yhteistyöstäkään. Ei minkään taustaryhmien tai muunkaan.

    Lopun kysymyksesi on sen verran ”’ullamainen”’, että enpä osaa ottaa kantaa siihen lainkaan. Esteenähän voi olla monikin asia tai sitten niitä ei ole lainkaan. Samoin kuin tietojen vaihtamisesta voi olla hyötyä tai haittaa. Usein molempia.

    Terve Tapsa!

    Minulle riittää! Lopetan kirjoittelun tällä palstalla ja vedän profiilini pois.

    #219292 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Kuntogolfari kirjoitti: (31.12.2010 16:41:13)

    ts kirjoitti: (31.12.2010 12:36:36)

    Kuntogolfari kirjoitti: (31.12.2010 12:23:55)
    [
    Jutun löytää Vantaan Sanomien nettisivuilta http://www.vantaansanomat.fi/urheilu. Oma tekstini on kirjoitettu aivan selvin päin. Kuusipalstainen juttu on ryyditetty hyvällä kuvalla Roopesta, Minnistä ja Elmeristä. Toimittaja on Aki Saranen. Jutun otsikko on
    ’Golfari Roope Kakko toteutti lapsuuden unelmansa’. Mikä estää valmentajia vaihtamasta tietoja ja näkemyksiä?

    Juu.. semmosen jutun mäkin sieltä löysin. Vieläkään en tosin ymmärrä pätkääkään siitä mikä tuosta joukosta muodostaa ryhmän, eikä jutussa puhuttu ainakaan mun näytöllä mitään mistään yhteistyöstäkään. Ei minkään taustaryhmien tai muunkaan.

    Lopun kysymyksesi on sen verran ”’ullamainen”’, että enpä osaa ottaa kantaa siihen lainkaan. Esteenähän voi olla monikin asia tai sitten niitä ei ole lainkaan. Samoin kuin tietojen vaihtamisesta voi olla hyötyä tai haittaa. Usein molempia.

    Terve Tapsa!

    Minulle riittää! Lopetan kirjoittelun tällä palstalla ja vedän profiilini pois.

    Ei tuosta nyt hernettä kannata venttiilliin vetää. Selittäisit mieluummin mitä tarkoitat, jos sinulla sellaista taustatietoa on joka ei jutusta valkene.

    Minä en vaan ihan oikeesti ymmärrä mitä tarkoitat tuolla ryhmällä ja ryhmillä, koska en itse tiedä yhteyttä noiden välillä.

    Samoin en ihan aidosti pystynyt ymmärtämään tausta-ajatustasi tuolle lopun kysymykselle, koska ei tuohon oikeesti ole mitään yleistä vastausta vaan tilanteita voi olla niin eri tasolla kuin ihmisiäkin. Osa coutseista on keskenään yhteydessä jatkuvasti ja osa ei koskaan. Väliin mahtuvat kaikki maailman vaihtoehdot.

    Jos tuosta kirjoituksestani jotain piikittelyä löysit, se tuli kyllä omasta päästäsi. Minä en siihen sellaista laitanut.

    #219293 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hyvä Hippu!

    Mielenkiintoinen golfvuosi alkaa neljän tunnin päästä. Hyvää vuotta 2011 kaikille Suomen edustajille, missä sitten kukakin pelaa. Jännittäviä ja mukavia hetkiä olette tarjonneet kuluneella vuodella. Väittäisin että nälkäisiä miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia jo näpit syyhyten odottelee malttamattomina kauden alkua. Mukavaa seurata mitä vuosi 2011 tuo eteen.

    Zemppiä harjoitteluun ja neljän tunnin päästä aloitetaan uusi mielenkiintoinen kausi. Niin, edustuspelaajat, kuin me tavistuupparitkin. Mukavaa! Nälkä on jo itselläkin.

    ts kirjoitti: (30.12.2010 17:07:44)

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 17:03:45)

    ts kirjoitti: (30.12.2010 11:51:51)

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.12.2010 11:25:39)

    Vastoin aiempaa käsitystäni olen saanut tietää, että Mikko Korhosen ja hänen taustaryhmänsä suhde Roope Kakon, Minni Blomqvistin ja Mikko Ilosen ryhmän kanssa pelaa erittäin hyvin. Tsemppiä heille kaikille!

    Enää pitäisi tietää mikä tuo tuollainen ryhmä on 😉

    Korhosen Mikon valmentaja on Louhion Make Keimolasta. Make on myös Sanna Nuutisen treenari. Roope Kakolla on uusi koutsi USA:sta nimeltään Kevin Smeltz, joka ilmeisesti valmentaa Minniäkin. Ja Ilosen Mikko turvautuu Timo Rauhalan oppeihin. Asiasta on iso juttu eilen tulleissa Vantaan Sanomissa. Hieno homma!

    Sitä mä just niinkun kysyin että mikä on tuollainen ryhmä. Itse kun kovin vähän löysi yhdistäviä tekijöitä noiden pelaajien väliltä.

    Ei varmaan pitais taas sanoa yhtaan mitaan, kun en ts:n mukaan tieda naista jutuista hevonkukkua, mutta kyllahan Mikko ja Roope (ja sita kautta Minni) on reenanneet jo pitkaan kimpassa. Sikali sita voisi kylla ihan ryhmaksikin kutsua linkin ollessa varsin selva. Mikon taustoista en kylla tieda sen enempaa (vain kerran kunnolla tavanneena), mutta kylla ma tuota ryhmaksi, suomalaisessa golfissa, kutsuisin. ts kai vaan edelleen liikkuu sen verran pienissa ympyroissa, etta alkaa paata huimata kun puhutaan tuon kalibeerin pelaajista.

    Ala nyt Kuntogolfari suutu, kun tan palstan karttynen ’akka’ viduilee. Sita se tekee taalla kaikille (paitsi konsypojalleen). Ota hieman happea valilla ja taas takaisin uusin tuulin. Muista, etta tuo ts on alan ammattilainen ja markkinoi taalla itseaan tuollaisella kaytoksella. Se nakyy kylla ennen pitkaa hanen (kyseenalaisessa) maineessaan.

    BOOM! (ja nyt suojautukaa viduilusateelta! lol)

    ts

    Golfinn kirjoitti: (31.12.2010 22:54:52)

    Ei varmaan pitais taas sanoa yhtaan mitaan, kun en ts:n mukaan tieda naista jutuista hevonkukkua, mutta kyllahan Mikko ja Roope (ja sita kautta Minni) on reenanneet jo pitkaan kimpassa. Sikali sita voisi kylla ihan ryhmaksikin kutsua linkin ollessa varsin selva. Mikon taustoista en kylla tieda sen enempaa (vain kerran kunnolla tavanneena), mutta kylla ma tuota ryhmaksi, suomalaisessa golfissa, kutsuisin. ts kai vaan edelleen liikkuu sen verran pienissa ympyroissa, etta alkaa paata huimata kun puhutaan tuon kalibeerin pelaajista.

    Ala nyt Kuntogolfari suutu, kun tan palstan karttynen ’akka’ viduilee. Sita se tekee taalla kaikille (paitsi konsypojalleen). Ota hieman happea valilla ja taas takaisin uusin tuulin. Muista, etta tuo ts on alan ammattilainen ja markkinoi taalla itseaan tuollaisella kaytoksella. Se nakyy kylla ennen pitkaa hanen (kyseenalaisessa) maineessaan.

    BOOM! (ja nyt suojautukaa viduilusateelta! lol)

    Ei sulle tarvi kenenkään vittuilla, koska olet täällä lukijoiden silmisä jo itsestäs täyden ääliön tehnyt. Täytyy tosin tuunustaa että linjasi siinä säilytät ryhdikkäästi.

    Toki pyörin pienissä ympyröissä enkä voi tietää millään yhtä paljon kuin Oregonin herttua, mutta pari kertaa olen tavannut minäkin tuon porukan. Toiseen Mikkoon tutustuin muistaakseni -96 ja toiseen oliskohan ollut -97. Minniin ja Roopeen jonkun verran myöhemmin, mutta kuitenkin ennen kuin he toisiinsa 😉 Mutta siinä 15 paikkeilla ovat tainneet kaikki olla ja jonkun kanssa on tullut aika monta maajoukkueleiriäkin mukana touhuten tullut vietettyä.

    Mutta se pitää toki sanoa, että aivan loistava uutinen tuli tuossa pari viikkoa sitten:

    Minni sai fiksun ja ammattiaitoisen cädin!!1 Tsemppiä Tomalle joka on tohon hommaan mies paikallaan.

    Ainii… piti vielä kysyä Golfiinilta, että tajusitko kenestä Mikosta puhutaan?

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 306)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #219288 kohteessaET:n karsinnat

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ET:n karsinnat