26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Etäisyysmittari ja tulos?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Etäisyysmittari ja tulos?

Esillä 18 viestiä, 26 - 43 (kaikkiaan 43)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • lab kirjoitti: (14.3.2011 12:07:11)
    Eli kannattaa maksaa 60€ enemmän ja ostaa luotettavasta golf-verkkokaupasta?

    No melkeinpä sanoisin näin.

    Voin vain kuvitella, miltä tuntuu köyhästä yksinhuoltajaopiskelijagolfarista jos 300 € meni hevosen perseeseen, kun minuakin pistää vihaksi, jos rahat nyt meni. Mutta prosessi on vielä kesken. Mistä sen tietää, jos vaikka posti jonain päivänä lelun ovelle toisikin. Kevät on toiveiden aikaa!

    No niin, nyt liikahti. Tuli ilmoitus, että tavara on lastattu laivaan. Enää 10 pv odotusta ja sitten ihmetellään, että mitäs nyt.

    Vieraalla kentällä voi auttaa jonkun lyönnin verran. Viimeksi GPI:ssä oisin ehkä kaks lyöntiä pelastanu…
    Itse käytän paljon varsinkin 50-120m matkoilla jotta oppisin lyöntieni pituudet.

    EFC

    ristiveto kirjoitti: (17.3.2011 15:11:29)
    Itse käytän paljon varsinkin 50-120m matkoilla jotta oppisin lyöntieni pituudet.

    Mä taasen olen yrittäny tässä talvella reenata…. voi toki olla että toi mittari olis helpompi ratkaisu.

    ts

    ristiveto kirjoitti: (17.3.2011 15:11:29)

    Itse käytän paljon varsinkin 50-120m matkoilla jotta oppisin lyöntieni pituudet.

    Sama juttu. Tänäänkin huomas, että R4 menee 130m ja R8 160m hyvillä osumilla. R7 sen sijaan menee 95m tai sitten 140, paitsi välillä 170m. Hyvillä osumilla.

    ts kirjoitti: (17.3.2011 20:43:38)

    ristiveto kirjoitti: (17.3.2011 15:11:29)

    Itse käytän paljon varsinkin 50-120m matkoilla jotta oppisin lyöntieni pituudet.

    Sama juttu. Tänäänkin huomas, että R4 menee 130m ja R8 160m hyvillä osumilla. R7 sen sijaan menee 95m tai sitten 140, paitsi välillä 170m. Hyvillä osumilla.

    Vaikuttaisi siltä, että tuuliolosuhteet ovat olleet otolliset lyöntipituuksien harjoittelua varten.

    ts kirjoitti: (17.3.2011 20:43:38)

    ristiveto kirjoitti: (17.3.2011 15:11:29)

    Itse käytän paljon varsinkin 50-120m matkoilla jotta oppisin lyöntieni pituudet.

    Sama juttu. Tänäänkin huomas, että R4 menee 130m ja R8 160m hyvillä osumilla. R7 sen sijaan menee 95m tai sitten 140, paitsi välillä 170m. Hyvillä osumilla.

    Oot sitten swingaillut ’ranneke’ handussa nuo R8- lyönnit…

    ts kirjoitti: (17.3.2011 20:43:38)

    ristiveto kirjoitti: (17.3.2011 15:11:29)

    Itse käytän paljon varsinkin 50-120m matkoilla jotta oppisin lyöntieni pituudet.

    Sama juttu. Tänäänkin huomas, että R4 menee 130m ja R8 160m hyvillä osumilla. R7 sen sijaan menee 95m tai sitten 140, paitsi välillä 170m. Hyvillä osumilla.

    Ööö.. Niin mullakin. Painan mieleen vain ne hyvät osumat. Ehkä myöhemmin niitä on enemmistö…

    EFC kirjoitti: (17.3.2011 19:33:02)

    ristiveto kirjoitti: (17.3.2011 15:11:29)
    Itse käytän paljon varsinkin 50-120m matkoilla jotta oppisin lyöntieni pituudet.

    Mä taasen olen yrittäny tässä talvella reenata…. voi toki olla että toi mittari olis helpompi ratkaisu.

    Ei se nyt treenaamista korvaa!

    Miten muiden Buddy-tilaus on edennyt? Bullshittiä on tullut, mutta ei Buddia.

    Tässä taas nähdään tämä ihmeellinen säästämisen vimma. Miksi ihmeessä kaikki pitää yrittää väkisin tilata jostain muualta. Mikset mene paikalliseen golfliikkeeseen, lyö se 400 Eur tiskiin ja kavele laite mukana suoraan kentälle. Näin minä ainakin tein!

    Laite voisi olla ehkä jopa valmiiksi päivitetty ja akku ladattu.Myyjä vielä antoi innokkaasti pika käyttökoulutuksen. Jos laitteessa jostain kumman syystä vielä olisi joskus vikaa, niin olisi helppo kävellä siihen samaan liikkeeseen joka antaa uuden laitteen.

    Muuten laite on aivan helv… hieno ja nopeuttaa peliä melkoisesti. Vielä kun hankkii siihen sen kärrytelineen, niin parempaa yhdistelmää saa hakea.

    Ping zing kirjoitti: (29.4.2011 22:10:50)
    Tässä taas nähdään tämä ihmeellinen säästämisen vimma. Miksi ihmeessä kaikki pitää yrittää väkisin tilata jostain muualta. Mikset mene paikalliseen golfliikkeeseen, lyö se 400 Eur tiskiin ja kavele laite mukana suoraan kentälle. Näin minä ainakin tein!

    Laite voisi olla ehkä jopa valmiiksi päivitetty ja akku ladattu.Myyjä vielä antoi innokkaasti pika käyttökoulutuksen. Jos laitteessa jostain kumman syystä vielä olisi joskus vikaa, niin olisi helppo kävellä siihen samaan liikkeeseen joka antaa uuden laitteen.

    Muuten laite on aivan helv… hieno ja nopeuttaa peliä melkoisesti. Vielä kun hankkii siihen sen kärrytelineen, niin parempaa yhdistelmää saa hakea.

    Jep. Mistä saan ostettua suomesta GolfBuddy Worldin?

    Itse ostin liikkeestä suoraan ja maksoin kyllä euron enemmän koko paketista kun näyttäisi olevan sivuilla. Ehkä sille käyttöopastukselle voisi antaa hiukan suuremmankin arvon 🙂

    Tässä linkki Golftalo

    täällä ?
    gpisteen kauppa

    Ping zing kirjoitti: (2.5.2011 23:58:36)
    Itse ostin liikkeestä suoraan ja maksoin kyllä euron enemmän koko paketista kun näyttäisi olevan sivuilla. Ehkä sille käyttöopastukselle voisi antaa hiukan suuremmankin arvon 🙂

    Tässä linkki Golftalo

    En halua kuulostaa näsäviisaalta mutta en halua tuota platinumia vaan sen worldin. On uudempi malli. Tosin näyttävät kauppaavan tuota vanhempaakin suomessa uutuutena.

    Siis onko tuo ’world’ malli joku karvahattumalli Platinumista vai miksi se on halvempi?
    Mistään en löytänyt että se olisi uudempi. En ole kyllä ennen sitä edes nähnyt, enkä kerkiä edes eroja selvittämään. Olen ainakin tyytyväinen omaani.

    On tullut huhtikuussa markkinoille. Jos siitä jotain ´puuttuu´ niin ilmeisesti neljän hengen statistiikka. No sillä en tee mitään, omaan käytöön tuo tulee. Ole sinä tyytyväinen omaasi, minä tilaan tuon jostain.

    Huippumalli on ’World Platinum’ ja vähän riisutumpi malli ’World’.

    Huuto.netissä molempia kaupan.

    Eilen se vihdoin tuli. Melkein 3 kk se kesti. Näyttää kuitenkin kelpo peliltä. Olis voinut olla suomessa käyvällä laturin pistokkeella.

Esillä 18 viestiä, 26 - 43 (kaikkiaan 43)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #218213 kohteessaEtäisyysmittari ja tulos?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Etäisyysmittari ja tulos?