26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Ensi vkonlopun mestikset

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Ensi vkonlopun mestikset

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 59)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Lavantauti kirjoitti: (19.8.2008 15:22:16)

    Tuoppi kirjoitti: (19.8.2008 14:40:51)
    Pickalan mestiksissä muuten pelataan tänä vuonna poikkeuksellisesti 2+1 kierrosta kaikki Forestilla, mikä on aika jännä veto koska ennen on kierretty kaikki 3 kenttää. Niinhän sitä isotkin kisat tietty pelataan aina useampi kierros samalla kentällä, mutta klubimestiksissa on yleinen tapa ollut hyödyntää kaikki seuran kentät…

    Jos sä löydät jostain jonkun poppakonstin jolla vedät sen helvetin perkeleen 18.reiän jollain ilveellä 3 x paariin, cutti on paperia.

    Mä vihaan sitä väylää. Muuten Forest on aivan valtavan hyvä.

    Sun pitää vain saada taitettua siihen se sun normifade. Sen jälkeen birkkua huonompaa ei voi tulla. Tai unohda draivi ja lyö hypreksellä se normi kaari bäkäriltä sinne 120 metriin.

    Bulls Hit kirjoitti: (19.8.2008 15:03:08)
    Kuvastaako tää palstan tasoa, kun hurjimmatkin tavoitteet on cutin läpäisy?
    Eiks kukaan tavoittele mestaruutta?

    Itsekin mestiksiin olen taas ilmoittautunut ja tavoitteena tuttu CUTin läpäisy kahden kiekan jälkeen (~170). On se ny kuitenkin parempi tavoite, kuin takavuosien ’mahtuisimpa’ edes mukaan (’Pahimmillaan’ mukaan päässeiden tasuriraja on ollut jossain kasin hujakoilla).
    Viimevuonna jäi CUT saavuttamatta, joten eipä kaltaiseni tuupparin kannata siitä paljon tavoitetta kiristää. Hyvällä pelillä voisin kuvitella juuri ja juuri kahdenkympin sakkiin mahtuvani, mutta päivän kunto huomioiden (80 alittamatta tällä kaudella) on parempi olla uhoamatta. Veikkauseni meidän mestarin skoresta on 220 (+4).

    Hörhö kirjoitti: (19.8.2008 15:28:20)

    Lavantauti kirjoitti: (19.8.2008 15:22:16)
    Jos sä löydät jostain jonkun poppakonstin jolla vedät sen helvetin perkeleen 18.reiän jollain ilveellä 3 x paariin, cutti on paperia.

    Mä vihaan sitä väylää. Muuten Forest on aivan valtavan hyvä.

    Sun pitää vain saada taitettua siihen se sun normifade. Sen jälkeen birkkua huonompaa ei voi tulla. Tai unohda draivi ja lyö hypreksellä se normi kaari bäkäriltä sinne 120 metriin.

    I second that. Jos osaa lyödä draiverilla luotettavan 5-10m kääntyvän faden niin se väylä on ihan paperia, sanomalehtilaatua. Ongelma onkin että se 15+ m fade onkin siellä oikealla puissa tai jos se draw/pulli-puolelle lipsahtaa niin vasen kallio raikaa.

    Tuoppi kirjoitti: (19.8.2008 15:40:32)
    Ongelma onkin että se 15+ m fade onkin siellä oikealla puissa tai jos se draw/pulli-puolelle lipsahtaa niin vasen kallio raikaa.

    Noi ongelmat esiintyvät eniten siitä syystä, että pelkää niitä. Jos sillä väylällä alkaakin yht´äkkiä pelkäämään duckhookia, niin sehän tulee ja vesi roiskuu…

    Jonkun pitäisi kilautella Lavikselle heräytyskelloa, niin homma olisi sillä selvä. Tai sitten kisapappi paikalle.

    Hörhö kirjoitti: (19.8.2008 15:48:36)

    Tuoppi kirjoitti: (19.8.2008 15:40:32)
    Ongelma onkin että se 15+ m fade onkin siellä oikealla puissa tai jos se draw/pulli-puolelle lipsahtaa niin vasen kallio raikaa.

    Noi ongelmat esiintyvät eniten siitä syystä, että pelkää niitä. Jos sillä väylällä alkaakin yht´äkkiä pelkäämään duckhookia, niin sehän tulee ja vesi roiskuu…

    Jonkun pitäisi kilautella Lavikselle heräytyskelloa, niin homma olisi sillä selvä. Tai sitten kisapappi paikalle.

    En mä pelkää duckhukkia. Mä en lyö semmosta. Koskaan. Dallaksetkin on jo muinaishistoriaa. Mä vaan tykkään tosi vähän siitä reiästä!

    Hörhö kirjoitti: (19.8.2008 15:48:36)

    Tuoppi kirjoitti: (19.8.2008 15:40:32)
    Ongelma onkin että se 15+ m fade onkin siellä oikealla puissa tai jos se draw/pulli-puolelle lipsahtaa niin vasen kallio raikaa.

    Noi ongelmat esiintyvät eniten siitä syystä, että pelkää niitä. Jos sillä väylällä alkaakin yht´äkkiä pelkäämään duckhookia, niin sehän tulee ja vesi roiskuu…

    Jonkun pitäisi kilautella Lavikselle heräytyskelloa, niin homma olisi sillä selvä. Tai sitten kisapappi paikalle.

    Niin tai sitten ne esiintyy siks, että on väärä maila kädessä.
    Eihän se oo draiveriväylä, eihän?

    Lavantauti kirjoitti: (19.8.2008 16:13:43)

    Hörhö kirjoitti: (19.8.2008 15:48:36)

    Tuoppi kirjoitti: (19.8.2008 15:40:32)
    Ongelma onkin että se 15+ m fade onkin siellä oikealla puissa tai jos se draw/pulli-puolelle lipsahtaa niin vasen kallio raikaa.

    Noi ongelmat esiintyvät eniten siitä syystä, että pelkää niitä. Jos sillä väylällä alkaakin yht´äkkiä pelkäämään duckhookia, niin sehän tulee ja vesi roiskuu…

    Jonkun pitäisi kilautella Lavikselle heräytyskelloa, niin homma olisi sillä selvä. Tai sitten kisapappi paikalle.

    En mä pelkää duckhukkia. Mä en lyö semmosta. Koskaan. Dallaksetkin on jo muinaishistoriaa. Mä vaan tykkään tosi vähän siitä reiästä!

    Enhän minä sinua tuolla duckhookilla tarkoittanut, koska ko. lyöntiin et enää kykene. Siirryin jo vähän yleisemmälle tasolle…

    Jos ei enää tule edes Dallasta, niin lyöntihän on tikissä mestiksiä varten.

    Kyllä se Laviksen draiverifade sopii tuohon väylään kuin isä äitiin. Se on nykyään jo alle 300 m pituinen. Siis draivi.

    Nimetön

    Tavoitteena on nukkua sunnuntaina pitkään ja mennä sitten pelaamaan pokaalista. Pokaalin koolla ei ole niin väliä…hmmh…tai….pitäisikö harjoitella…..kenttä oli viritetty huippukuntoon, lipunpaikat olivat vaativat, mutta oikeudenmukaiset, siitä kiitos kenttähenkilökunnalle ja unohtaa ei sovi myöskään järjestelyjä, jotka olivat taas kerran erinomaiset…krooh..krooh….pirrrrrr….äh mitäs kello on, joko nyt pitää herätä.

    Lavantauti kirjoitti: (19.8.2008 16:13:43)
    Mä vaan tykkään tosi
    vähän siitä reiästä!

    Joo. Niin mäkin. Saiskohan jollain erikoiluvalla pelata 17. reiän kahteen kertaan ja jättää 18. väliin?

    Jaa mestiksiin? No aattelin ekaa kertaa Pickalassa koittaa jos vaikka löis sen verran vähän huteja että pääsee sunnuntainakin pelaamaan. Eli tavoitteet on ihan älyttömän korkealla.

    Näytti olevan hcp-raja Pickalan mestiksiin tänä vuonna 9.1 kun 60 ilmoittainutta hcp-järjestyksessä mahtuu mukaan. Paksiksen veikkaus että ~170 pitäis vetää jos mieli tekee mukaan finaalipäivälle voi olla aika realistinen.

    Nimetön

    Kyllä mestiksien pitäisi olla 72 reikää. Tosin sillä ehdolla, että 18r päivässä pelattaisiin. Tosin se nyt on täysin mahdotonta koota kaikki kasaan, koska pitäähän meidän leipämme töissä tienata. Meillä täällä idässä on 18r+18r, mikä on liian vähän. Eroja viime vuosina ei ole kärjen osalta tullut paljoa ja kun uusintoakaan mitalleista ei tunneta, niin joka vuosi on jokin mitalli matemaattisesti ’arvottu’. Siitä on golf kaukana.

    Täytyy se taas viikonloppuna lähteä mitalleista taistelemaan!

    harjoitus kirjoitti:
    ..ja kun uusintoakaan mitalleista ei tunneta, niin joka vuosi on jokin mitalli matemaattisesti ’arvottu’.

    Matikkamitalit!?!?!! KÄÄK!!! Meillä mitalisijat (ymmärtääkseni kaikki kolme) ratkaistaan jatkoreillä ’sudden death periaatteella’ jos tilanne sen vaatii 54:n pelatun reiän jälkeen.

    KL

    1201 kirjoitti: (21.8.2008 20:42:43)

    harjoitus kirjoitti:
    ..ja kun uusintoakaan mitalleista ei tunneta, niin joka vuosi on jokin mitalli matemaattisesti ’arvottu’.

    Matikkamitalit!?!?!! KÄÄK!!! Meillä mitalisijat (ymmärtääkseni kaikki kolme) ratkaistaan jatkoreillä ’sudden death periaatteella’ jos tilanne sen vaatii 54:n pelatun reiän jälkeen.

    Sepä äärimmäisen kivaa niille, jotka joutuvat sitä kakkos- tai kolmossijan uusintaa odottelemaan useamman tunnin.

    ts

    KL kirjoitti: (22.8.2008 19:10:14)

    1201 kirjoitti: (21.8.2008 20:42:43)

    harjoitus kirjoitti:
    ..ja kun uusintoakaan mitalleista ei tunneta, niin joka vuosi on jokin mitalli matemaattisesti ’arvottu’.

    Matikkamitalit!?!?!! KÄÄK!!! Meillä mitalisijat (ymmärtääkseni kaikki kolme) ratkaistaan jatkoreillä ’sudden death periaatteella’ jos tilanne sen vaatii 54:n pelatun reiän jälkeen.

    Sepä äärimmäisen kivaa niille, jotka joutuvat sitä kakkos- tai kolmossijan uusintaa odottelemaan useamman tunnin.

    No melkosen nousun tekevät sitten vikana päivänä. Siinähän kalpenee jo Pohjois-Korean johtajakin 🙂

    KL

    januz kirjoitti: (18.8.2008 12:10:10)

    KL kirjoitti: (18.8.2008 11:52:20)

    januz kirjoitti: (18.8.2008 10:46:00)
    Meillä pelataan kolme kierrosta. Perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina kunakin päivänä yksi.

    Huomattavasti parempi ratkaisu kuin kaksi kierrosta yhtenä päivänä.

    Ainakin niille, jotka voivat ottaa perjantain vapaaksi. Toisille tuo on suoranainen este osallistua.

    Itse pidän tuosta 2+2 kierroksen systeemistä, siinä on semmoista ryhtymisen meininkiä! Ja sunnuntai-iltana ryytymisen….

    No nuo lähdöt perjantaina on alkaen 14:00. Eli ei siinä ainakaan koko päivää ole tarvis ottaa vapaaksi.

    Talmassa näyttäisivät lähdöt olevan välillä 08:50 ja 16:20. Joku joutuu ottamaan koko päivän vapaaksi, itse asiassa aika moni…

    Joo viime vuonna mestikset ei mennyt oikein putkeen kun tuli kierrokset pelattua jotain 109, 113 ja 115. Oli niinku pari katastrofi väylää/kierros joista sitten tuli jokaiselle kierroksellle ylimääräistä sellaiset 20-28 lyöntiä. Tän vuoden tavoite on pelata kaikki alle 90. Siihen on hyvät mahikset kun kävin tänään minigolfradalla verryttelemässä putti taitoja ja pääsin lähes oman kotikentän paariin. Suorituksen loistoa kuvaa se, että käytin omaa putteria ja aitoa golfpalloa, enkä ollenkaan niitä minigolfradan huippumailoja ja muovikuulia.

    KL

    ts kirjoitti: (22.8.2008 19:17:22)

    KL kirjoitti: (22.8.2008 19:10:14)
    Sepä äärimmäisen kivaa niille, jotka joutuvat sitä kakkos- tai kolmossijan uusintaa odottelemaan useamman tunnin.

    No melkosen nousun tekevät sitten vikana päivänä. Siinähän kalpenee jo Pohjois-Korean johtajakin 🙂

    No niinpäs onkin, hupsu minä! En muistanut koko käänteistä järjestystä viimeisellä kierroksella, meillä kun pelataan vielä kaksi kierrosta ’finaalia’, siinä on vielä mahdollista vähän noustakin.

    KL

    Rauski kirjoitti: (22.8.2008 20:55:31)
    Joo viime vuonna mestikset ei mennyt oikein putkeen kun tuli kierrokset pelattua jotain 109, 113 ja 115. Oli niinku pari katastrofi väylää/kierros joista sitten tuli jokaiselle kierroksellle ylimääräistä sellaiset 20-28 lyöntiä. Tän vuoden tavoite on pelata kaikki alle 90. Siihen on hyvät mahikset kun kävin tänään minigolfradalla verryttelemässä putti taitoja ja pääsin lähes oman kotikentän paariin. Suorituksen loistoa kuvaa se, että käytin omaa putteria ja aitoa golfpalloa, enkä ollenkaan niitä minigolfradan huippumailoja ja muovikuulia.

    Niinpäs kuvaakin. Oikeilla golfvehkeillä se tuloksenteko on nimittäin puolet helpompaa kuin niillä ’aidoilla’ vehkeillä. Tämän olen huomannut. Lykkyä silti kisoihin!

    SideSpin kirjoitti: (21.8.2008 11:51:14)
    Näytti olevan hcp-raja Pickalan mestiksiin tänä vuonna 9.1 kun 60 ilmoittainutta hcp-järjestyksessä mahtuu mukaan. Paksiksen veikkaus että ~170 pitäis vetää jos mieli tekee mukaan finaalipäivälle voi olla aika realistinen.

    Sanoisin jopa, että veikkaukseni oli aika hyvä 😉
    Itsellä lipsahti tänään liki kesän parhaat rundit, joten CUT selätettiin tällä kertaa. Skoreen lipsahti kuitenkin useampi tripla ja tupla joten petraamistakin jäi. Parfemmat yhteensä +12 🙁
    5 pöröä sentään pelasti aika paljon.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (18.8.2008 14:16:08)
    Tavoitteita?
    Kehdata mennä maanantainakin klubille 🙂
    Mitään tulos- tai sijoitustavoitteita ei minulla ole.

    Hyvin olen tavoitevauhdissa!

    kebax kirjoitti: (18.8.2008 11:08:07)
    … Ite osallistun kisapäivinä suosituimpaan sarjaan eli miesten B. Tavotteena olis alittaa 200 tai ainakin sutia vähemmän lyöntejä ku viime vuonna.

    Joo kyl määkin tavotevauhis olen.

    Tässäpä pientä analyyysiä mestiksistä eri kentillä. Mikä oli 36 tulos kahden pelikierroksen jälkeen. Eli kai yleisin cut raja.

    St Laurence 171
    Master Golf 190 (cut 18 pelaajaa tulos 172)
    Talma 170
    Pickala 170
    Peuramaa 178 (cutista ei tietoa)
    Kytäjä 205
    Espoo 191
    Ringside 186 (cut 30 pelaajaa tulos 179)
    Vuosaari 177 (cut 22 pelaajaa tulos 171)
    Rönnäs ??
    Tammer 169
    SHG 170

    Kärki kahden kierroksen jälkeen.
    St Laurence 142
    Master Golf 153
    Talma 145
    Pickala 144
    Peuramaa 141
    Kytäjä 147
    Espoo 151
    Ringside 151
    Vuosaari 149
    Rönnäs 152
    Tammer 151
    SHG 139

    Täydentäkää luetteloa.

    Virpiniemessä miesten A-sarjassa maaliin saakka pääsi 26 pelaajaa.

    Voittaja pelasi 144.
    Heikoimman tulos oli 203.

    Sijalle 20 pääsi tuloksella 189, jolla tuskin on merkitystä muille kuin minulle.

    -a-

    Noniinhän siinä kävi, mestaruuden puolustaminen ei onnistunut.
    4. tila kuitenkin. Kelit olivat täällä vähän pohjoisemmassa sen verran kosteat, että talvisääntöä käytettiin koko viikonlopun ajan. Raffissa lisäksi sai alastulojälkeensä painunenn pallon nostaa, puhdistaa ja dropata.. Mites pelikelit muualla?

    alppi kirjoitti: (24.8.2008 18:51:00)
    Noniinhän siinä kävi, mestaruuden puolustaminen ei onnistunut.
    4. tila kuitenkin. Kelit olivat täällä vähän pohjoisemmassa sen verran kosteat, että talvisääntöä käytettiin koko viikonlopun ajan. Raffissa lisäksi sai alastulojälkeensä painunenn pallon nostaa, puhdistaa ja dropata.. Mites pelikelit muualla?

    Mäkään en onnistunut puolustamaan mun viimevuotista 25:ttä sijaa, vaan missasin cutin niin hienosti että helähti!

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 59)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #229778 kohteessaEnsi vkonlopun mestikset

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Ensi vkonlopun mestikset