26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Diamond Tour -kimppaan tulijoita?

Etusivu Foorumit Yleistä Diamond Tour -kimppaan tulijoita?

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ajattelin tuossa tilata muutaman varren ja väyläpuun jos löytyisi muutama jakamaan kuluja. Cobran klooneista Pit Vipereista ja muutamista varsista on todella hyviä tarjouksia Specials-kohdassa. Tilaajakohtainen katto voisi olla 250 euroa ja tilauksen maksimi 1300 taalaa. Laittakaapa postia osoitteeseen handelsbank@msn.com niin koitetaan saada tilaus tällä viikolla lähtemään. Lue lisää: Diamond Tour

    Nimetön

    Onkos kimppa vielä ajankohtainen?

    Nimetön

    Jos vielä mahtuu mukaan , voisin tullakin

    Tiedoksi kaikille, että tilaus on lähteny ja tavaroiden ETA Savonlinnaan on 17.-21.9.

    Laitan kimppaan ehtineille tietoja maksuista sähköpostitse.

    Nimetön

    Onko uuteen kimppaan kiinnostusta?

    Joo, mulla voisi olla kiinnostusta pienelle tilaukselle! Siis niin pienelle, jota ei yksin viitsisi ruveta tekemään…

    Muutamat lavat ja kasa grippejä!

    Nimetön

    Minä tilaisin pari vartta ja pari lapaa, en siis enempää. Olisikohan halukasta organisaattoria, jolla on kokemusta näistä tilauksista?

    Itseäni alkoi himottamaan nuo uudet siniset wedget.Olen aika hyvissä väleissä dan peckin kanssa,joten voisin ehkä järkätä tilauksen.itse en kyllä tarvi kuin wedgejen lavat,niihin jotkut hauskat varret ja gripit.ehkäpä kaveri ottaa draiverin lavan,ja aina sieltä jotain ’tarpeellista’ kivaa löytyy…

    niin että olisiko intoa?jos on riittävsäti,voisin järkätä.

    Jep, kiinnostusta löytyy edelleen!!

    Kiinnostusta löytyy täältäkin. Tarvitsen 15 grippiä.

    FedEx herätti kertomalla, että kamat on huomenna Savonlinnassa. Ne, jotka olivat mukana, tarkistakaa sähköpostit ja jos olitte mukana mutta ette ole saaneet postia, niin laittakaa meiliä osoitteeseen handelsbank@msn.com

    Nopeilla maksuilla tavarat ehtii vielä viikonlopuksi 🙂

    Tulli oli taas ystävällisesti anastanut lähetyslistan paketin kyljestä, joten voisivatko kaikki, jotka tilasivat tässä kimpassa tavaraa, ystävällisesti vielä kerran laittaa minulle omien tavaroidensa luettelon.

    Yritän pyytää lähetyslistan sähköisessä muodossa DiamondTourilta.

    Lähinnä ihmetyttävät seuraavat mukana tulleet tuotteet, joista ei havaintoa:

    * Signature Series LW 60 astetta

    * 2 kpl Golf Pride 50th Anniversary Midsize-grippejä

    * Muutama stepless Rifle varsi

    * Yksi suora putterin varsi

    * 1 kpl Players’ Softie putterin grippi

    Pahoittelen sekaannusta. Kiinnostaisi tietää että miksi sen Tullin pitää viedä se lähetyslista kokonaan. Ottaisivat kopion – luulis riittävän.

    Listat voi siis laittaa osoitteeseen handelsbank@msn.com

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #369641 kohteessaDiamond Tour -kimppaan tulijoita?

Etusivu Foorumit Yleistä Diamond Tour -kimppaan tulijoita?