26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Diamond Tour -kimppa nopeille

Etusivu Foorumit Yleistä Diamond Tour -kimppa nopeille

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • No niin, nyt mahtuis pari nopeeta mukaan Diamond Tour -kimppaan. Itsellä tulee tonnissa Masterin limitti vastaan, joten oman tilauksen jälkeen varaa on n. 700 euroa eli pari innokasta mahtuis hyvin mukaan. Mennään ’First come, first served’ -periaatteella, eli kiinnostuneet laittakaa postia osoitteeseen handelsbank@msn.com. Jos löytyy maksuvoimaisempaa korttia niin sit pitää kattoa että vaihtuuko yhteyshenkilö ja maksuvälineen numerot :) Lue lisää: Diamond Tour

    Niin ja tähänkin on tietysti hyvä laittaa jos on tulossa mukaan niin huomaa muutkin missä vaiheessa kimpan kehittyminen on.

    Eli ne jotka tulee kimppaan, niin laittakaa sähköpostin lisäks myös tähän viestiketjuun, että olette halukkaita tulemaan mukaan ja minkä suuruinen tilauksenne tulisi olemaan.

    Missäpäin Suomea olet ja miten jakelu hoituu?

    Eiköhän ko.tilauksen jaleku hoidu matakhuollolla,kuten aina ennenkin.itse en tarvitse mitään,saisin sen edellisen tilauksen jälkilähetyksen vaan pois tullista.uhkaavat tullata senkin,mutta kyllä se nyt näyttää järjestyvän…

    Itseäni saattaisi kiinnostaa mutta ennen kun päätän haluaisin kysäistä ko liikkeen rautamailoista. Jos ostaa tuolta setin rautoja mitä tarvitaan? varret gripit ja ne ferrulet ja luonnollisesti lavat 😉 siinä kaikki?

    Sitten se kokoaminen? Itse en varmaankaan niitä kasaan viitsisi räpeltää joten kannattaako maksaa 30$ diamondille kasauksesta? Onko kokemusta noiden työstä?

    Paljonkos tulee postikuluja tuolta suomeen ha sitten siihen vielä matkahuolto päälle?

    edelleenkin se about 10% tilauksen arvosta.matkahuolto n.10€.ei kannata maksaa niille,tekee käsittääkseni huonosti.pyydä jotain kaveriasi näpräämään.tai tilauksen järkkääjää.sillehän ne kamat tulee.

    Mitenkäs Hank Falcon on pystytkö / viitsitkö kasata yhden rautasetin jos kimppaan tulen mukaan? Luonnollisesti asennustyöstä jotain myös maksan.

    Onko jollain suosituksia Diamond Tourin valikoimasta

    -W3 nupiksi?

    -52 ast wedge?

    Vinkeistä kiitollinen….

    Tilasin itse Diamondtourilta Turner BSD rauta setin diamondtourin kasaamana. Ei ole mitään valittamista kepeissä muuta kuin, että rauta kuutosen grippi on hieman päässyt kääntymään vinoon. Tiedo onko huonosti liimattu vai miten, mutta muuten kepit ovat erinomaiset.

    Jos mahtuu vielä niin minä tulen varmasti. Teen listan n. 100€ kun ilmoitetaan mahdunko. pari putteria ja varret sekä gripit tarviin.

    1kpl Inazone CDR* $18.00 (oikea)

    1kpl Inazone STO $15.00 (oikea)

    1kpl Inazone T+* $17.00 (oikea)

    2kpl Straight Putter Shaft (Stepless) $2.99 = 6$

    1kpl Single Bend Putter Shaft $3.99

    1kpl Double Bend Putter Shaft $3.99

    14kpl Lamkin Mens Midsize Crossline (ei cord) $2.10 = 30$

    1kpl Lamkin Jumbo Paddle Putter grip $3.04

    1kpl Lamkin Crossline Paddle Putter grip $2.04

    1kpl Golf Pride Players Sofftie Putter grip $3.20

    yhteensä: n ~ 102,3$

    S-posti sauleh@utu.fi

    Ted

    Mukana kimpassa vajaan 90 $ tilauksella

    Ted

    Mukana kimpassa vajaan 90 $ tilauksella

    Nyt näyttäisi olevan ihan sopiva porukka kasassa, joten laitan tilauksen vetämään huomenna (torstaina). Katsotaan paljon antavat alennuksia ja ilmoittelen summat sitten teille mukaan tulleille sähköpostiin.

    Falcon ei valitettavasti pysty mailoja kasaamaan, mutta voisin kysyä meidän klubin proshopin pitäjältä, joka on tehnyt ja tekee minunkin kepit, että paljonko hän ottaisi palveluksistaan.

    olinko minä siis mukana? Jos niin hyvä ja s-posti on sauleh@utu.fi

    Ehdit vielä mukaan. Kunhan saadaan vielä yhden tilaajan tarkat speksit, niin tilaus lähtee vetämään 🙂

    Jos se yksi puuttuva olen/olin minä niin falconin mailissa lepää tilaukseni speksit 😉

    ja se mun tilaus löytyy alta!!

    Kiitos!

    pistä nyt hyvä mies se tilauksesi sinne mailiinkin…ettet jää rannalle.

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #374672 kohteessaDiamond Tour -kimppa nopeille

Etusivu Foorumit Yleistä Diamond Tour -kimppa nopeille