26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Detur

Etusivu Foorumit Matkailu Detur

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Huhtikuussa tuli Deturilta ilmoitus golfmatkan peruuntumisesta (Tunisia). Rahat ovat ilmeisesti hukkuneet johonkin? Ei ole minun mielestäni enää kyse matkaehdoissa mainitusta ”kohtuullisesta ajasta” maksun palautuksen suhteen.

    Sähköpostiviestien mukaan asiakaspalvelu on ruuhkautunut ja siitä johtuu maksupalautuksen viivästyminen? Tosi uskottava selitys.

    Pitänee varmaan hakea käräjien kautta rahoja takaisin? Ihan vaan vaikka huvikseen…

    Mitenkäs muilla?

    Sama tilanne. Huhtikuun Belekin matkoista palautuksia odotellaan. Ja kun asiasta kyselee, niin vastauksena tulee
    automaattiviesti.

    Kyllä näistä matkoista ja rahojen menetyksestä varoiteltiin täälläkin aikaa sitten. Pakottiko joku varaamaan ja maksamaan etukäteen?

    Golfpistekin on pelimatkoja mainostanut, vaikka valtio on ihan pääministeriä myöden ilmoittanut että nyt ei ole ”ulkomaille matkustamisen” aika.

    KL1

    Pakottiko joku varaamaan ja maksamaan etukäteen?

    Ottamatta mitenkään kantaa tähän Detur-keissiin, niin kyllä noilla matkanjärjestäjillä tuntuu olevan sellainen paha tapa, että varauksesta joutuu maksamaan etukäteen, muuten varausta ei tehdä. Millä kukin sen maksaa, onkin eri keskustelun paikka, mutta tuohon kysymykseesi on vastaus ’ei, kukaan ei pakottanut vaaraaman, mutta kyllä, matkanjärjestäjä pakotti maksamaan’.

    Onko kukaan saanut Deturilta rahojaan takaisin?Olen odottanut maksuni palautusta 4,5 kuukautta.

    Olihan tuo jo golfmessujen aikaan nähtävissä mihin maailma on menossa. Jokainen normaalijärjellä varustettu pystyi asian uutisista päättelemään. Itse jätin messut väliin ja ihmettelen miksi siellä vielä pelimatkoja tyrkytettiin innokkaimmille. Jos matkan varasi ja ei ymmärtänyt edes maksussa käyttää luottokorttia, niin voi täysin syyttää itseään.

    Golfpistehän mainostaa edelleen Deturin matkoja etusivullaan, täytyy ihmetellä että miksi? Eikö ole mitään moraalia?

    Brooklyne vaikuttaa hyvin älykkäältä ihmiseltä.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1319393 kohteessaDetur

Etusivu Foorumit Matkailu Detur