26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse Invitational 2006

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse Invitational 2006

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 306)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hassua miten nykyaikana sitä haluu itsestäänselvyytenä kaikki tänne heti kaikki mulle…

    Joo – odotellaan ja kattellaan… Alkaa vaan toi golfkalenterin täyttö jo tässä vaiheessa.

    Juu linnassa on käytävä ennen kisaaaki – Senior, Mac Ewan, Ihleft, ja muut koskha mänään -ehkä Anssi Kankkonen vois jottain kivvaa järkätäkkii – eihän sitä tiedä.

    Koeajot suoritettava ja nuotit laaittava.

    Sit hikkorihomma on homma erikseen. Ny haen kuntoo Lapin tuntureilla viel 8 päivää – kelit hienot Ivalon ympärillä. Sit alkaa lintuponkaus – eka kieros ehkä Ruukis 20.5. 06.

    EFC, Kyy ja Juhani sekä allekirjoittanut siis muodostaa voittaja joukkueen, siinä ei liene epäselvyyttä sillä onhan A aakkosissakin ensimmäisenä.

    Teamin nimen voi vaihtaa kisa sivulla siis aika poistaa Teamin nimestä nnika.

    Ylläpito vastasi huutoon ja laittoi nuo ilmoittautumissivut taas pystyyn. Löytyvät tämän linkin takaa.

    Kiitos kutsusta Myy. Näprääjä sai puhuttua ympäri -> Team A :n liittytty.
    Parempi voittakoon 😉
    Teidän nimi kyllä puhuu puolestaan (3xS)
    mutta A on aakkosissakin ensimmäisenä Näprääjän perusteluja lainatakseni…

    EFC

    Tervetuloa Juhani mukaan. Minäkin vaihdoin joukkueen nimen, vielä kun Kyy kerkii vaihtamaan omansa, niin homma selvä.

    Myy

    Jos teitä kiinnostaa liittyä voittajajoukkueeseen, niin tervetuloa Sweet Spot Swingerseihin. Pääsyvaatimuksena on tietysti hervoton voitonnälkä ja pilke silmäkulmassa! 😉

    Rattopojat sai siis nyt minusta 4. jäsenensä listalle. Toivottavasti aiemmat tiimin jäsenet kelpuuttavat minut mukaan? 🙂
    Sitten vain jännittämään, mahtuuko mukaan kun näin myöhään tuli herättyä…

    Nimetön

    Kiitos kutsusta Myy päivitin tietojani.

    Easy Rider kirjoitti: (4.4.2006 8:57:01)
    Kiitos kutsusta Myy päivitin tietojani.

    Tervetuloa Tiimiin minunkin puolesta!

    Myy

    Noniin! Saadaanhan me pikkuhiljaa joukkuetta vahvistettua. Onko mielessä ketään ilmoittautunutta, joka voitaisiin vielä värvätä neljänneksi joukkueeseen?

    Easy Rider, missä päin pelailet? Ajateltiin jossain vaiheessa Rautatykin kanssa hioa taktiikkaa, kun huomattiin, että pelataan samassa seurassa ensi kesänä. Kierrän yleensä noin puolet kierroksista kotikentän ulkopuolella, joten jos pelailet etelän kentillä, niin joku reissuista saattaisi sivuta kotikenttääsi.

    Nimetön

    Tällä etelässä sitä tulee pelailtua sen minkä kerkeää. Mutta tuollainen yhteinen taktikka palaveri voisi olla poikaa.

    EFC

    Nostetaanpa tämä ketju hieman ylemmäs. Hiljaista ollut uho-osastolla, vai onko myöhäinen kevät pelottanut porukan? Team A:lla ei oo tätä ongelmaa: me olemme kunnossa !!!

    PT

    Hauskaa Vappua!
    Jamppa, Elmo ja Ismo Köykkä! Meillä kaikilla paketti 4 valittuna Vanajanlinnaan. Tuletteko perustamaani Team Flow joukkueeseen?

    t. P.T

    ps. Murtunut olkapää todennäköisesti iskussa Vanajanlinnassa… tai ainakin pitäis olla ja tämä ukko ei enään ’revi’. Flow Teamissä swingaillaan rennosti pitkälle tarkasti!

    Janzki kirjoitti: (3.4.2006 14:37:17)
    Rattopojat sai siis nyt minusta 4. jäsenensä listalle. Toivottavasti aiemmat tiimin jäsenet kelpuuttavat minut mukaan? 🙂
    Sitten vain jännittämään, mahtuuko mukaan kun näin myöhään tuli herättyä…

    Janzki,

    Pitkän harkinnan jälkeen päädyttiin siihen että kyllä kelpuutetaan!

    Pokke

    Nimetön

    Seniori-erikoiskilpailussa on vasta vaivaiset neljä nimeä – kaikki ilmoittautuneet mukaan vain. Pelin ei tarvitse edes ihmeemmin natsata kun olet jo palkinnoilla (palk. 1, 2, 3 ja 4.)
    Ikärajathan ovat: ladyt jotka täyttävät tänä vuonna väh. 50 ja ukot 55.
    Pelimuotona lyöntipeli ilman tasoituksia. Pelin nopeuttamiseksi korkein sallittu reikäkohtainen tulos neljä yli parin. Sillä ei edes 36:n hcp:llä saa itse pääkilpailussa miltään reiältä bogipisteitä.
    Ilmoittautumiset vain tähän ketjuun nyt saman tien; esim. tähän tapaan: – Mukana seniorikisassa. – Ritari.
    Älkää nyt antako Senior Teamille suosiolla neloisvoittoa, se viimevuotinenkin oli vain tuuria. Kuten nyt tämä voittaja leftikin: brutto 80, jossa 5 böröä.
    Ja lopuksi: itse en parhaalla tahdollakaan voi jäädä Vanajaan kahdeksi päiväksi, joten annan paikkani antiikki-mailakisaan kenelle vain! Siinä ei käsittääkseni tarvitse olla seniori eikä papereita kysellä.
    Ole yhteydessä Mc Ewaniin, jolla on Sinulle kalustoakin valmiina: info@golfantiikki.fi

    Olen kuukauden päivät seuraillut täyttyykö 3xS teami! Nyt vappuaattona rohkenen tarjoutua neljänneksi pyöräksi joukkueseenne,jos paikka on vielä vapaa.

    Myy

    otso kirjoitti: (30.4.2006 14:27:56)
    Olen kuukauden päivät seuraillut täyttyykö 3xS teami! Nyt vappuaattona rohkenen tarjoutua neljänneksi pyöräksi joukkueseenne,jos paikka on vielä vapaa.

    Kylläpä sinua on ujostuttanut… 😉 Minun puolestani olet tervetullut porukkaan enkä usko, että Rautatykillä tai Easy Riderilla on myöskään mitään sitä vastaan. Käyt vain vikkelästi sujauttamassa joukkueen nimen osallistumistietoihisi.

    Olet ollut sen verran salaperäinen (vai ujo?!?), että et ole laittanut käyttäjätietoihisi mitään itseesi ja golfharrastukseesi liittyviä paljastuksia, joten rohkenen tässä udella, missä päin yleensä pelaat? Minä ja Rautatykki pelaamme SHG:ssä ja Easy Riderkin on etelän porukkaa.

    Kiitos MYY Sinulle,että tällainen hidas ja ujohko hämäläinen huru-ukko pääsee tähän VOITTAJA TIIMIIN .Minulla on jo kolmatta kertaa Golfpisteen kortti joten varmasti pystymme koko tiimin kesken pitämään ’korkean paikan leirejä’.Tuntuu muut joukkueet uhoovat ,mutta ME tullemme puun takaa ja POIKA takan reunalle.Onks Teil muuten Takkaa? Oon muuten mies,joka on nähnyt DINGON ja Ernien jaVijayn ja Philin ja Retiefin ja Padraigin jaColinin ja monta muuta maailman huippua Wentworth reikäpeili kisassa .Arvaas harmittaako kun 1998 kisassa oli mukana itse TIGER minä en silloin!Arvaa harmittaako.

    Myy

    No niin, nyt kun pourukkaan astuu hemmo, joka ei paremmassakaan peliseurassa ole kursastellut, niin eiköhän me porukassa hoideta voitto kotiin! Takka löytyy, joten joudutaan POIKAA ilmeisesti kierrättämään takan reunustalta toiselle, sillä eiköhän nuo vanhat pölyyntyneet pystit jouda meidänkin huusholloista siivoamaan alta pois kesään mennessä.

    Korkean paikan leiri voitaisiin sopia täällä foorumilla esim. ’Senssipalstalla’. Minäkin käytän varmasti kortin etuja hyväksi ja onhan sitä muutenkin tullut kierreltyä eri kentillä. Yleensä menee suhteessa n.50%-50% kotikentällä ja vieraskentällä pelatut kierrokset.

    PT kirjoitti: (30.4.2006 11:11:26)
    Hauskaa Vappua!
    Jamppa, Elmo ja Ismo Köykkä! Meillä kaikilla paketti 4 valittuna Vanajanlinnaan. Tuletteko perustamaani Team Flow joukkueeseen?

    t. P.T

    ps. Murtunut olkapää todennäköisesti iskussa Vanajanlinnassa… tai ainakin pitäis olla ja tämä ukko ei enään ’revi’. Flow Teamissä swingaillaan rennosti pitkälle tarkasti!

    Jampalle tämä järjestely sopii. Tiimin perusajatuskin sopii mainiosti, vaikka yleensä pistän kaikki peliin ilman rentoutusta. Joten Team Flow.

    Myy kirjoitti: (30.4.2006 16:13:51)
    Kylläpä sinua on ujostuttanut… 😉 Minun puolestani olet tervetullut porukkaan enkä usko, että Rautatykillä tai Easy Riderilla on myöskään mitään sitä vastaan. Käyt vain vikkelästi sujauttamassa joukkueen nimen osallistumistietoihisi.

    Meni wappu niin liitäen, että havahdun nyt vasta siihen, että tiimimme on saanut neljännen jäsenensä. Tervetuloa, otso!

    Täälläkin on kanssa nyt sitten kausi aloitettu, kun sukset joutuivat vihdoin kellarikomeroon. Sen verran oli talven aikana lyöntituntuma itsellänikin pysynyt lapasessa, että kyllä sieltä heinäkuussa pysti saadaan kotiin SSS voimin.

    Kova olis hinku mukaan 2003 ja 2004 olin mukana viime vuonna yhteensattumien takia en päässyt. Niin ja tietys johonkin vasuri ryhmäään mukaan jos niitä tänä vuonna on.
    Näyttää hyvätä kentältä tarvii varmaan käydä vetään harkka kierros tuolla, kun liikkuu siellä päin. Koska tuolloin on mun synttärit niin ette voi mua poiskaan jättää. Pelkästään se on hyvä syy päästä mukaan.

    Vietetään sitten yhdessä synttäreitä. Mullakin on silloin sellaiset.

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 306)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #343069 kohteessaClubhouse Invitational 2006

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse Invitational 2006