26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse Invitational 2006

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse Invitational 2006

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 306)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #343018 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Samalla kun muut joukkueelliset miettivät koko talven nimiä, niin ~LampIHallituksen~ ministerismiehet har… harjo… harj… harjoitt…

    Ei nyt sentään. Vitsi vitsinä.

    #343019 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kävin poronhoitoalueella ja olin poissa laajakaistoilta. Terveisiä.

    Ja olen minä kerran kaynyt oikeassakin linnassa, Italiassa, muistaakseni. Siellä oli pitkä rivi haarniskoja joista en olisi kyllä mahtunut yhteenkään. Joten haarniska päällä esiintymällä en voi ryhmää ilahduttaa. Muuten kyllä.

    Enkä minä NIIN saatanan iso ole! Amerikassa on sellasia pelureita joitten paidoissa on kolme, jopa neljäkin äxääL!

    Ja nöyrä kiitos kutsusta!

    #343020 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Räksytaiger ,

    äkl perhan jätä simukisaa väliin –

    vuonna 2005 se räjäytti mäkkäril sellaisen kolohvi tsunamin – noin pisotoovisesa viilinkisä et –

    koko vuos män kui koskia laskien kuivat viohellelen.

    nyt hajket simukisan vaikka keisarpigviinien iglusta – St lauurencen JÄÄTIKÖLltä – met jatkannme viime vuoden sankar kolohvii

    HYVINKEEN SIMUKISAN VOITOL ON SAATVA JATKO ENNEN KOLOHVI PITSEEN KISSAA.

    TÄM ON KASKU !! JA SEMIOR MAC AVEN SEK BVASEN FTEL MUKKAAN HOPI GIDUP MURKUTUULI FLY.

    #343021 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Nii sitä vaan, että onko tänä vuonna GP:n simukisaa ku ei oo näkyny mainintaa? Vai saanko pokaalin omaksi? 😉

    Hyvinkäällä ei oo enää simulaattoria… 🙁

    #343022 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Sivut ovat Golfpisteen ylläpidon hanskassa ja siellä on ohjeet peruuttamisesta.

    #343023 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Haarniskalla tai ilman, tervetuloa Linnanherroihin!

    Jotenkin mielessäni kummasti muodostuu tietty kuva tuosta yhdistelmästä XXL ja linnanherra. Se on…….

    Juhani Kumpulainen Nottinghamin sheriffinä Speden elokuvassa Noin Seitsemän Veljestä!!

    Onko teissä yhtään samaa näköä? Juhanikin on (tai oli) XXL.

    Ei minullakaan ole koskaan ollut haarniskaa päälläni, mutta kerran olen sovittanut sellaista joustavaa teräksistä päänsuojusta, jollainen ritareilla oli. On muuten penteleen painava. Siinä on niskalihakset koetuksella.

    #343024 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    kaikk järestyy.

    #343025 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Sellainen aukko sivistyksessä minulla on, että Pasasen elokuvataiteesta tuttua on vain x-paroni, joka oli viimeinen elokuva jonka Kino Herttua esitti. Kumpulaisen olemuksen kyllä muistan olleen vähintään 3-4 X:n luokkaa.

    Tiger Woods on nyt samankokoinen kuin minä armeijan jälkeen, ollaan siis saman pituisia (189 cm). Minä olen niistä ajoista kartuttanut massaa n. kilo/vuosi. Siitä oli hyötyä kevytveneillä purjehtiessa, eipä juuri muuten. Antaahan ajan kulua ja katsotaan minkä kokoinen paita Tigerille puetaan päälle kun mies siirtyy Champions Tourille. Veikkaan, että vähän väljempi kuin tänä päivänä.

    Muuten, kolmeen pekkaanko me Ritarin kanssa häärätään siellä. Muut näyttää oleva neljän flighteissa. Ollaanko ihan hissun kissun ettei Markkanen tai Parti lykkää meille jotain lokkia siihen vai mitä tehdään?

    #343026 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Kyllä neljäs pelaaja pitää saada joukkueeseen. Te kun tunnette palstalaiset paremmin, niin pyytäkää joku verbaalisesti valmis, mieluiten myös pelillisesti kyvykäs henkilö mukaan.

    Raksutiikeri ei ainakaan listan mukaan ollut vielä missään joukkueessa, lähteekö hän?

    #343027 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mitämitä? Saanko oikein kutsun johonki ryhmään? Olenko meuhkannu niin paljon täällä, että mut jopa muistetaan? Oon ollu nii hiljaa koko talven, ku on ollu vähä muita projekteja tuon selkäkiputieteen parissa…

    No katsotaan nyt mitä muut sanoo…

    Itse en kyl osaa olla kovin arvokas tai edes tahdikas, kuten linnanherralle kuuluu. Mutta ainahan sitä voi oppia… mahaa en kyl suostu kasvattamaan! 😉

    #343028 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Bändi on koossa GP-koitosta varten. Tama hoitaa rummut, kitaristin virkaa Alin draiveri, joka soi yleensä vireessä. Nimimerkin ääntä ei voi verrata The Who:n legendaariseen perustajaan Roger Daltreyhin, muistattehan leffan vuodelta 1980 ’McVicar’. No otetaan kuvia sitäkin enemmän. Ja Turzi saa roudarin paikan (bägit ym), hänhän on tunnetusti riski mies.

    #343029 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ei meidän linnanherrojen tarvitse yrittää olla arvokkaita, tahdikkuudesta puhumattakaan, koska meillä on jotain mikä korvaa nuo molemmat: jopa seuraavalle väylälle saakka huokuva karisma!

    Äläkä ole siitä mahankasvattamisesta huolissasi. Jätä se minulle…

    Ja sitten käyt kirjaamassa itsesi oikeaan ryhmään!

    #343030 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiitos. Liityin ryhmäänne.

    Olen erittäin otettu kutsustanne, enkä oikein ymmärrä miksi mua edes ehdotettiin, mut aina on kiva yllättyä… 🙂

    Ryhmän nimi on kyllä HIANO!

    #343031 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Ottakaa nyt jo ihmeessä mun ylimääräinen ilmoitus GCI-kisasta pois! Numero on 67. Ja 66. siis jätetään, yeah.

    Ei muuten, mutta tuplailmoitus vie paikan joltakin uudelta kisaan pyrkijältä, siltä sadannelta. KIITOS!

    Jani Anteroiselle on mennyt myös meiliä samasta asiasta – ja Partille.

    #343032 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ylimääräinen ilmoittautumisesi on poistettu.

    #343033 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mielellään tulen mukaan. Onko tästä jokin lomake mihin ilmoittaudutaan kuten viimeksi?

    #343034 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Partin linkki on jo ’hukkunut’ kauan sitten

    Lue lisää: Ilmoittaudu täällä

    #343035 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jaaha, lomake löytyikin jo.

    Päivää metsien miehet! Puskin itseni röyhkeästi porukkaan. Toivottavasti ei kenelläkään mennyt suunnitelmat sekaisin.

    #343036 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Tervetuloa Linnanherroihin ja mukavaa, että lähdit mukaamme!

    Tuo XXL:n kommentti karismasta on aivan totta ja tuon karisman suuruuden ylittää ainoastaan komeutemme ja luontainen vaatimattomuutemme. Olemma aivan varmasti ainoa joukkue, jonka avauslyöntien hajonta tulee mitata vanhakantaisella kolmiomittausmenetelmällä, koska sisäinen haarniskamme estää juohevan swingin ja vääntää avauksiamme kaikkiin mahdollisiin suuntiin, paitsi suoraan taaksepäin.

    Mitä kutsuun tulee, tämähän on Invitational ja kyllä joukkueessa pitää yksi kunnollinen tennispelaajakin olla, jotta taktiikkaan saadaan muidenkin pallonlyöntilajien näkökulmaa.

    Milloin alamme hioa taktiikkaa? Sitä ei tietenkään tehdä julkisesti tällä palstalla….

    #343037 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Terve

    Totta hitossa Korpisotureiden perustajajäsen mahtuu porukkaan mukaan!

    Joukkueellamme onkin kunniakas menneisyys puolustettavana; Hyvinkään 2003 tarunhohtoinen voitto sekä Masterin 2004 kakkossija.

    (Espoossa tosin kyseessä oli käytännössä lähes moraalinen voitto, sillä ’henkilökunta’, so. Golfpisteen joukkue, ei tosiaankaan jättänyt kaverille mitään. Kaikki kunnia heille hienosta voitosta.)

    Odottelinkin jo ilmoittautumistasi – tervetuloa tiimiin!

    #343038 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Nyt alkaa kuullostamaan jo tutummalta. Vaatimatonhan olen aina ollut… 😉

    Jos ei ny ihan Afrikan-leirille tartte lähteä, ni toki taktiikkaa voisi hioa. Tekniikkahan on jo täydellinen!

    Haluaisin kuitenkin ensin keskittyä puollustamaan simulaattorikisan pokaalin kotipaikan muuttumattomuutta.

    Ellei tuo treeni sit yhdistetä tähän simulointiin jotenkin… nuo käytettävät viikonloput on vaan kovin vähissä tammikuussa.

    #343039 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Moi, Tristan & kumppanit.

    Tällä kertaa pistämmikin taas näytöstyyliin kuten Hyvinkäällä! Ei enää kaverille jätetä. Sääli on sairautta ja kunnon voitto on vain murskavoitto jne.

    #343040 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    F3B

    Tervehdys ikimetsien vaeltajat!

    Ylivoimastakin voittoa makeammalta maistuu korpikuusen kannon alta tehty voittochippi 18. reiällä. Joku malttamattomampi tekee sen jo reikää aikaisemmin 🙂

    EFC

    Lienee aika nostaa tämäkin ketju ylemmäs. Jokohan joukkueelle on keksitty uusi nimi?? Vai lyhennetäänkö nykyinen muotoon: Team A.

    EFC

    Unohtui edellisestä viestistä: Onkohan Apex tulossa vai pitääköhän aloittaa neljännen pelurin metsästys?

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 306)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #343032 kohteessaClubhouse Invitational 2006

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse Invitational 2006