26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse golfpyyhkeen tilaus

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse golfpyyhkeen tilaus

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 102)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Se voiskin olla ihan hyvä siinä metallirenkulan alapuolella (tai läheisyydessä). Pitäis olla tässä vieressä bägi ja joku vanha pyyhe, jotta paikkaa voisi paremmin pähkäillä.

    Menkääs nyt joku demoamaan käytännössä, olisiko tämä ’uusi’ paikka hyvä siis käytännöllisyydeltään ja kenties myös visuaalisesti toimiva.

    Nimetön

    Tilasin siis annetusta sähköpostiosoitteesta 3 kipaletta, oma jokaiselle… Tämä ei siis oletilaus, mutta jos helpottaa laskentaa niin hyvä.

    Logon paras paikka olisi luultavasti pyyhkeen yläreunassa ja sen suuntaisena, mutta ihan noin pienenä se ei tule näkymään sieltäkään.

    tietoni ovat lähteneet tilaajille. Kun rahat ovat kasassa, laitan tilauksen sisään.

    Sitten vielä logon sijainnista: tein johtajan ratkaisun (roikotin erästä pyyhettä kulmasta) ja päädyin rinkulan vastapäätä olevaan yläkulmaan. Sitä ei heti sotke, mutta se taittuu siten, että logo näkyy.

    Lue lisää: Tässä vielä hinnat

    Mulla on nyt yhdeksänkymmentä viisi vahvistettua tilausta.

    Kunhan pöly laskeutuu, niin muutama varmaan jää yli ja jos kysyntää riittää, niin teemme uuden tilauksen.

    Nyt joudumme hetken odottelemaan.

    laitatko yhteystiedot e-maililla ritari@kolumbus.fi

    niin voin hoitaa asiat.

    Muutama ottikin vähemmän, joten nyt minulla on viisi pyyhettä ilman ostajaa!

    Laita siis meili:

    osoite: golfpyyhe@hotmail.com

    aihe: x kpl pyyhkeitä

    viesti:nimi, osoite, määrä

    niin vastaan ja laitan mukaan pankkiyhteystietoni.

    —————————————–

    – Hjuva meininki!

    – Nyt loppu hyvä meininki…

    …jos laskut täsmää…

    Jätän yhden kappaleen varan eli 99 tilattu minulta.

    Jos, ette jostain syystä ole saaneet pankkiyhteystietojani, niin laittakaa meiliä.

    21 pyyhettä maksettu.

    55 maksettu.

    Anteeksi – 57 maksettu.

    Esa laittoi Brendan tiedot viesti-kenttään – voisitko laittaa omat tietosi osoitteeseen golfpyyhe@hotmail.com. Nimimerkki mukaan, niin tulee vähemmän epäselvyyksiä.

    Mun moka =(

    Ei toimi sähköposti Perk..e…..

    Panetko tiedot mun meiliin mä maksan heti kun saan toimimaan…. martti.olkkonen@fi.wilsonlog.com

    Ei toimi sähköposti Perk..e…..

    Panetko tiedot mun meiliin mä maksan heti kun saan toimimaan…. martti.olkkonen@fi.wilsonlog.com

    Voitko lähettää minulle meiliä jostain muusta osoitteesta / antaa jonkin toisen mihin voin laittaa tietoja? Lähetin meilin (itseasiassa muutaman) antamaasi osoitteeseen (ritari@kolumbus.fi), mutta ohjautui jollekulle aivan väärälle henkilölle.

    Osoite on vanha tuttu golfpyyhe@hotmail.com.

    Hej på er alla!

    Juttelin brodeeraustaloon ja olin ymmärtänyt väärin – tilauksen ei (sadan ylittäessään) tarvitse olla tasaluku ts. se voi olla vaikka 111 tai 123.

    Joten pyyhkeitä kaipailevat laittakaa meili:

    osoite: golfpyyhe@hotmail.com

    aihe: (esim)2 kpl pyyhkeitä

    viesti: (Tämä on esimerkki)

    Brenda Walsh

    Sunset blvd. 1 A 2

    90210 Beverly Hills

    2 kpl á 8;-

    posti 1,30

    kuori 0,25

    yht 17,30

    ,niin lähetän tilinumeron Sinulle.

    Ekaa erää varten odottelen suorituksia tortaihin 17.3.2005 asti (eli jos maksaa ti 15.3.2005 eri pankista, niin kerkeää mukaan).

    Tämä muistutuksena myös meilin jo laittaneille!

    74 maksettu – 24 meilillä vahvistanutta puuttuu.

    Kinokset sulavat silmissä =)

    …mutta miksi ne kinokset on mun silmissä…

    Kyllä se tuli perille, lähetin kuittauksen. Yritän muistaa tänään laittaa rahaa.

    Nimetön

    Ei ole tullut mitään laskua, joten vaikea maksaa kun ei tiedä minne. Tilasin sähköpostiosoitteesta 3 kpl. Mukana olivat nimi ja osoite. Valistatko vähän. Ellei tilaustani löydy, tämä on sitten uusi tilaus kun niitä kuuluu vielä riittävän. Kiitti.

    Viitsisitkö varmuuden välttämiseksi laittaa vielä meilin golfpyyhe@hotmail.com:iin noiden tietojen kera, ettet jää pois?

    Sori =(

    PS Laita nimim. mukaan, ni tiedän sit varmuudella.

    Eli ei muuta ku meili osoitteeseen golfpyyhe@hotmail.com ja sinne yhteystiedot, niin saa ajattoman / aikaansa edellä olevan / ajurin pyyhkimiseen tarkoitetun Clubhouse logolla varustetun pyyhkeen.

    Jos et ole saanut tarvittavia tietoja maksamiseen, niin toimi samoin.

    Rahojen pitää olla tililläni torstaihin 17.3.2005 mennessä, sillä teen tilauksen pe aamuna.

    Lämpötilan itseisarvo kohdallaan…

    Terv.

    Mä olen maksanu ja tietoni lähettäny. Toivottavasti on tullu perille…

    Tilasin juuri äsken 120 kappaletta golfpyyhkeitä, jotka ovat varustettu Clubhousen logolla.
    Logon sijainti:

    – pyyhe siten, että metallivahvisteinen reikä on oikeassa yläkulmassa
    – logo vasemmassa yläkulmassa
    – halkaisija kuusi senttiä
    – kolme senttiä irti reunoista

    Pyyhkeet valuvat sisään postilaatikoista arviolta huhtikuun ekalla viikolla (vko 14).

    – Dille.
    – Noh?
    – Homolta lähti taju.
    – Mmmhyvä!

    Hyvähyvä.

    Pyyhkeitä odotellessa.

    Saa nähdä koska näkee kentällä ensimmäisen kerran samanlaisen pyyhkeen.

    Kunhan noi lumet joskus sulais että pääsis edes haaveileen kesästä.

    -Täähän on BX:n tuulilasi, paljon makso…?

    -Eei mitään…

    -Legendaarista…

    Onkhan tässä asiassa tapahtunut mitään uutta?

    Kys. epätietoinen

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 102)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #358272 kohteessaClubhouse golfpyyhkeen tilaus

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse golfpyyhkeen tilaus