26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Clicgear-kärry

Etusivu Foorumit Välineet Clicgear-kärry

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Elikkäs clicgear 3.0-kärrystä on hajonnut osa, joka pitää rungon ja työntökahvan yhdessä. Olen yrittäny lähettää postia, soittanut clicgearin maahantuojalle, olisiko osia saatavilla? Ei kuulu eikä näy? Maahantuojan löysin osoittesta: clicgear.fi…. Onko jollain apua miten saisi kyseisen osan korjattua tai hankittua jostain ja onko jollain vastaavanalaisia kokemuksia? -Waltteri-

    Waltteri, niiden paamaja on tossa kulman takana, joten laita mulle vahan enemman tietoa tasta osasta (kuvakin?), niin otan yhteytta jannuihin ja haen sen osan vaikka ite sielta sulle.

    kauheeveto@yahoo.com

    Golfinn kirjoitti: (7.7.2012 23:54:05)
    Waltteri, niiden paamaja on tossa kulman takana, joten laita mulle vahan enemman tietoa tasta osasta (kuvakin?), niin otan yhteytta jannuihin ja haen sen osan vaikka ite sielta sulle.

    kauheeveto@yahoo.com

    Samalla kannattaa antaa sinne hieman asiakaspalautetta täkäläisen maahantuojan palveluhalukkuudesta.

    Kiitosta vain, mutta haluaisin osani suoraan maahantuojalta ja mikä sen liikkeen nimi on kauheeveto? Ja miksi ne eivät vastaa?

    ts

    SMX kirjoitti: (8.7.2012 11:29:33)
    Kiitosta vain, mutta haluaisin osani suoraan maahantuojalta ja mikä sen liikkeen nimi on kauheeveto? Ja miksi ne eivät vastaa?

    Mun ymmärtääkseni Golfinn tarkoitti sitä ihan oikeeta päämajaa tuolla ison veden takana.

    SMX kirjoitti: (8.7.2012 11:29:33)
    Kiitosta vain, mutta haluaisin osani suoraan maahantuojalta ja mikä sen liikkeen nimi on kauheeveto? Ja miksi ne eivät vastaa?

    Ei mitaan hajua. Clicgearin corporate head office on tossa 10 mailin paassa missa oon itse toissa. Oon niiden kanssa tehnyt jonkun verran businesta, joten ajattelin vaan, jos kerran Suomen maahantuojan palvelu takkuaa, niin olisin voinut auttaa asiaa suoraan paakonttorista kasin. Naa Jenkit kun osaa ton asiakaspalvelun varsin hyvin… Mutta ihan kuin vaan.

    SMX kirjoitti: (8.7.2012 11:29:33)
    Kiitosta vain, mutta haluaisin osani suoraan maahantuojalta ja mikä sen liikkeen nimi on kauheeveto? Ja miksi ne eivät vastaa?

    Itse marsisin/soittaisin liikkeeseen josta olen ostanut kärryt. Asia hoitunee sitä kautta jouhevasti…ellet sitte…..ole mennyt ja ostanut kärryjä netistä.
    Jos näin, niin tässä yksi hyvä syy ostaa se kotimaasta jostain alan liikkeestä.

    EFC

    Jamasa kirjoitti: (9.7.2012 9:40:03)

    SMX kirjoitti: (8.7.2012 11:29:33)
    Kiitosta vain, mutta haluaisin osani suoraan maahantuojalta ja mikä sen liikkeen nimi on kauheeveto? Ja miksi ne eivät vastaa?

    Itse marsisin/soittaisin liikkeeseen josta olen ostanut kärryt. Asia hoitunee sitä kautta jouhevasti…ellet sitte…..ole mennyt ja ostanut kärryjä netistä.
    Jos näin, niin tässä yksi hyvä syy ostaa se kotimaasta jostain alan liikkeestä.

    Meikä ihmettelee miksi Golfinnin tarjoama apu ei kelpaa, vai onko niin kun ts tuolla jo mainitsi, ettei SMX ymmärtänyt Golfinnin asuvan rapakon takana?

    Jamasa kirjoitti: (9.7.2012 9:40:03)
    Itse marsisin/soittaisin liikkeeseen josta olen ostanut kärryt. Asia hoitunee sitä kautta jouhevasti…ellet sitte…..ole mennyt ja ostanut kärryjä netistä.
    Jos näin, niin tässä yksi hyvä syy ostaa se kotimaasta jostain alan liikkeestä.

    Ei se sitä jälleenmyyjän ja/tai maahantuojan vastuuta mahdollisesta tuotevirheestä poista vaikka kärry olisi ostettu mistä tahansa.

    Noin omasta näkökulmasta palvelisin kyllä kaikki asiakkaat, sen positiivisen kokemuksen myötä saattaisi tää ilahtunut asiakas ostaa jotain muutakin…

    Olen soittanut sinne ja se sanoi et mun pitää hoitaa asia sitä kautta mistä sen ostin ja oon nyt lähettäny s-postia sinne nettikauppaan (sieltä ostin), harmi vaan kun en osoo enkkuu ja se on täysin englanninkielinen 🙂

    Multa meni clicki 1.0:sta toisenpuolen secondary strut tube poikki tuolta yläpään ruuvikiinnikkeestä. ClicgearUSAn sivuilla näyttä olevan myydyinpien varaosien listoilla??? No ongelma vain on että pitäis jostain saada kotiovelle moinen kappale kun tuo USAn pää ei nettikaupassa myy kuin amerikoihin, meksikoon ja puerto ricoon.

    Onkohan muilla ollut samoja kohtaloita ja mistä kautta olette varaosanne hommanneet? Tosin tällä hetkellä kärry pysyy kasassa virapelikeinoin, mutta kierroksella saa koko aika jännittää koska leviää…

    ts

    Oktaani kirjoitti: (9.7.2012 14:10:44)

    Ei se sitä jälleenmyyjän ja/tai maahantuojan vastuuta mahdollisesta tuotevirheestä poista vaikka kärry olisi ostettu mistä tahansa.

    .

    Siis et kai oikeesti tarkoita, että joku toinen kauppias joutuisi kantamaan vastuuta toisen kauppiaan tekemisistä tai tekemättäjättämisistä?

    Kyllä se ensisijainen vastuu on aina tavaran myyjän, ei jonkun toisen kauppiaan joka samaa tavaraa myy. Palvelunahan sitten voi tehdä mitä vaan.

    Kun ostatte noita harpakkeita nettikaupoista, niin yrittakaa muistaa se, etta ne on yleensa varsin automatisoituja tavarahalleja, joissa ei ole a) asiakaspalvelua eika kee) juurikaan mitaan varaosia myynnissa/tarjolla. EIka niiden help line ole juuri koskaan edes siella missa se firma on.

    Nettikaupoissa on aina omat riskinsa.

    SMX kirjoitti: (9.7.2012 18:20:56)
    nettikauppaan (sieltä ostin), harmi vaan kun en osoo enkkuu ja se on täysin englanninkielinen 🙂

    Puoliksi englanninkielinen kielisikin jo vähän epäilyttävämmästä lafkasta…

    ts kirjoitti: (9.7.2012 19:00:02)
    Siis et kai oikeesti tarkoita, että joku toinen kauppias joutuisi kantamaan vastuuta toisen kauppiaan tekemisistä tai tekemättäjättämisistä?

    Kyllä se ensisijainen vastuu on aina tavaran myyjän, ei jonkun toisen kauppiaan joka samaa tavaraa myy. Palvelunahan sitten voi tehdä mitä vaan.

    Ilmaisin itseäni ilmeisen huonosti. Tarkoitus oli viitata tuohon asiakaspalvelun mahdollisuuteen jos ko. maahantuoja voi toimittaa tarvittavat varaosat kyseisiin kärryihin.

    Jos itse olisin kuvitteellisen LickGier nimisen brändin edustaja Suomessa, ottaisin tämän viestiketjun haltuun asiallisella, yksiselitteisellä viestillä ja samalla ottaisin yhteyttä näihin varaosatiedustelijoihin. Helppo tapa tehdä itselleen ja ’omalle merkille’ ns. good williä.

    Eri asia sitten on millä asenteella ketjun avaaja on lähestynyt asiassa tuota kärryjen maahantuojaa… 🙂

    ceeuuu kirjoitti: (9.7.2012 18:49:16)
    Multa meni clicki 1.0:sta toisenpuolen secondary strut tube poikki tuolta yläpään ruuvikiinnikkeestä. ClicgearUSAn sivuilla näyttä olevan myydyinpien varaosien listoilla??? No ongelma vain on että pitäis jostain saada kotiovelle moinen kappale kun tuo USAn pää ei nettikaupassa myy kuin amerikoihin, meksikoon ja puerto ricoon.

    Onkohan muilla ollut samoja kohtaloita ja mistä kautta olette varaosanne hommanneet? Tosin tällä hetkellä kärry pysyy kasassa virapelikeinoin, mutta kierroksella saa koko aika jännittää koska leviää…

    Näppärä kaveri käy sisustusliikkeestä hakeen kulmakappaleet ja poraa ite putkensa.

    Itseasiassa nappasin kotimatkalla rautakaupasta lvi-putken pätkän jonka viritin kärryyn ja on kuin uuden veroinen. Vähän väriä pintaan ja menoks… Katsellaan kuinka kauan kestää.

    KL

    SMX kirjoitti: (9.7.2012 18:20:56)
    Olen soittanut sinne ja se sanoi et mun pitää hoitaa asia sitä kautta mistä sen ostin ja oon nyt lähettäny s-postia sinne nettikauppaan (sieltä ostin), harmi vaan kun en osoo enkkuu ja se on täysin englanninkielinen 🙂

    Kannatti sitten lähteä sieltä ostamaan muutaman euron säästön vuoksi? Olisi kenties kannattanut nekin rahat laittaa kielikouluun…

    mjn

    Jos tuote on ostettu EU -alueella olevasta nettikaupasta, on tuotteella EU takuu.
    Mikäli tuotteella on virallinen maahantuoja kotimaassa ja tuo juuri kyseistä tuotetta maahan, niin maahantuoja joutuu vastaamaan takuusta.
    Loppupeleissähän maahantuoja vierittää tuon takuun valmistajalle, joten ei siitäkään aiheudu jämylle/maahantuojalle kuluja.

    Mikäli tuote on ostettu jenkeistä (nettikauppa) on sitten kuvio vähän eri.

    Lainaus:

    Jos tuote on ostettu EU -alueella olevasta nettikaupasta, on tuotteella EU takuu.
    Mikäli tuotteella on virallinen maahantuoja kotimaassa ja tuo juuri kyseistä tuotetta maahan, niin maahantuoja joutuu vastaamaan takuusta.
    Loppupeleissähän maahantuoja vierittää tuon takuun valmistajalle, joten ei siitäkään aiheudu jämylle/maahantuojalle kuluja.

    Mikäli tuote on ostettu jenkeistä (nettikauppa) on sitten kuvio vähän eri.

    (mjn 10.7.2012 22:12:25)

    ELikkä se on ostettu briteistä, onlinegolfista, onks se EU:n alueella?

    SMX kirjoitti: (11.7.2012 9:52:18)
    ELikkä se on ostettu briteistä, onlinegolfista, onks se EU:n alueella?

    On.

    mjn kirjoitti: (10.7.2012 22:12:25)

    Loppupeleissähän maahantuoja vierittää tuon takuun valmistajalle, joten ei siitäkään aiheudu jämylle/maahantuojalle kuluja.

    Mikäli tuote on ostettu jenkeistä (nettikauppa) on sitten kuvio vähän eri.

    Nyt pitäisi enää tietää milloin ne loppupelit alkavat.

    Hauskaa tässä tapauksessa on se, että me emme edes tiedä onko se osa mennyt miten rikki.
    Vältämäti kun ei ole mikään takuuasiakaan edes vaan kaveri haluaa vaan uuden osan siihen ostaa.

    Elikkäs, onlinegolfista vastasivat et millon sopii hakee kärry nii tulivat hakemaan kärrin valmistajalle nii nyt ootellaan vaan millo se tulee takasin

    HS1

    Näin oli kamppailua Clickgearin kanssa tälläkin foorumilla ja vastuullista tahoa ei ikinä tainnut löytyä…

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 28)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #302707 kohteessaClicgear-kärry

Etusivu Foorumit Välineet Clicgear-kärry