16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Chip, kuinka korkealle uskot Mikko Ilosen sijoittuvan ET:n rahalistalla kaudella 2009?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Chip, kuinka korkealle uskot Mikko Ilosen sijoittuvan ET:n rahalistalla kaudella 2009?

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mä luulen 31-60.

    Tuohon GP:n kysymykseen vastasin, että uskon hänen sijoittuvan välille 61-100. Eri asia on, että toivon hänen sijoittuvan paremmin.

    Hieno huomata, ettet vielä ole menettänyt toivoa.

    Uskomustahan tuossa kysytään. Mä toivon 1..

    Pitäisin pienenä positiivisena yllätyksenä, jos mahtuisi sadan joukkoon.

    Itse uskon, että Mikko sijoittuu tänä vuonna WR-listalla top 50-joukkoon sekä ET.n listalla top 30-joukkoon.

    Kuulun käsityksissä olevien vastaajien selkeään vähemmistöön.

    Dubaissa tällä viikolla kympin joukkoon.

    Golf kirjoitti: (28.1.2009 19:44:21)
    Itse uskon, että Mikko sijoittuu tänä vuonna WR-listalla top 50-joukkoon sekä ET.n listalla top 30-joukkoon.

    Kuulun käsityksissä olevien vastaajien selkeään vähemmistöön.

    Dubaissa tällä viikolla kympin joukkoon.

    Jos usko tai tieto on noin vahvalla pohjalla, suosittelen lyömään vetoa asiasta jonkin tunnetun ulkomaisen toimiston kautta. Saat rahasi takaisin moninkertaisena.

    Chip Greenside kirjoitti: (28.1.2009 20:19:00)

    Golf kirjoitti: (28.1.2009 19:44:21)
    Itse uskon, että Mikko sijoittuu tänä vuonna WR-listalla top 50-joukkoon sekä ET.n listalla top 30-joukkoon.

    Kuulun käsityksissä olevien vastaajien selkeään vähemmistöön.

    Dubaissa tällä viikolla kympin joukkoon.

    Jos usko tai tieto on noin vahvalla pohjalla, suosittelen lyömään vetoa asiasta jonkin tunnetun ulkomaisen toimiston kautta. Saat rahasi takaisin moninkertaisena.

    Totta turiset. Vedonlyönti toisi pintä lisäjännitystä Mikon pelien seuraamiseen jos pelaisi vaikka parilla sadalle €kellä. Kiitos vihjeestä, pitänee harkita tätä vaihtoehtoa. Mistä näkee päivän kertoimen vai pitääkö ensin pelata ja kerroin saadaan sen jälkeen? Olen käynnyt ainoastaan raveissa ja siellä kerroin vaihtuu jatkuvasti ennen lähtöä.

    Ps. Chip, mitä vedonlyönti toimistoa suosittelet?

    Golf kirjoitti: (28.1.2009 21:43:14)

    Totta turiset. Vedonlyönti toisi pintä lisäjännitystä Mikon pelien seuraamiseen jos pelaisi vaikka parilla sadalle €kellä. Kiitos vihjeestä, pitänee harkita tätä vaihtoehtoa. Mistä näkee päivän kertoimen vai pitääkö ensin pelata ja kerroin saadaan sen jälkeen? Olen käynnyt ainoastaan raveissa ja siellä kerroin vaihtuu jatkuvasti ennen lähtöä.

    Ps. Chip, mitä vedonlyönti toimistoa suosittelet?

    Hae vaikka tuolta betting, älä kuitenkaan petting.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Chip, kuinka korkealle uskot Mikko Ilosen sijoittuvan ET:n rahalistalla kaudella 2009?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Chip, kuinka korkealle uskot Mikko Ilosen sijoittuvan ET:n rahalistalla kaudella 2009?