16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Black Diamond

Etusivu Foorumit Yleistä Black Diamond

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Työkaverini olisi myymässä minulle miltein käyttämättömiä Black Diamond merkkisiä mailoja (kokosetti, sinisen väriset). Millainen merkki tuo BD on? onko hyvätkin mailat (tai edes kohtuulliset)? kaikki kommentit otetaan vastaan, kiitos

    Ikinä kuullutkaan koko merkistä…

    Viime vuonna golfmessuilla messutarjouksena oli jossain osastolla Black Diamond setti (sis. raudat 3-SW, puut 1,3,5, putteri, bägi ja kärry!) 1390 mk, siis Suomen vanhaa valuuttaa!

    Hinnan perusteella voisi päätellä, että välttämättä niihin vehkeisiin ei ainakaan ole käytetty ihan parhaimpia materiaaleja… Tai sitten messutarjous oli tosi hyvä ostajan kannalta!

    Mutta näin itse vasta-alkajana voin kyllä todeta, että melko sama minkälaisilla haloilla sitä turvetta hakkaa…

    Minä ostin ne vehkeet vaille 2000mk:lla ja oikeastaan ainoa vika niissä on huonot väyläpuut. Pohjan muotoilu estää väylälyönnit. Draiveri on hyvä, ääni on mukava(luo tunnelmaa), kohtuullisen anteeksi antava ja varsin tarkka. Myös raudat ovat omasta mielestäni todella hyvät. Tosin olen vasta 16 vuotias, ja lyön draiverilla keskim. 200m, joten en tiedä mitä mieltä paremmat pelaajat ovat. Kaikki tuttuni jotka ovat kokeilleet ovat kehuneet ja ainakin ne ovat paremmat kuin wilson prostaff OD. Kaiken kaikkiaan hintaisikseen varsin laadukkaat.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #524952 kohteessaBlack Diamond

Etusivu Foorumit Yleistä Black Diamond