26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Asiaa alennuksista

Etusivu Foorumit Välineet Asiaa alennuksista

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nyt kun golfcenter, balance yms. ovat laittaneet näitä ”alennuksia” tiskiin, niin onko vielä toivoa odottaa niitä oikeita alennuksia vai iskelmäpunkeroa siteeraten tässäkö tää oli?

    Nimetön

    Toivotaan, että näemme hyviä alennuksia.

    Nimetön

    Ainakin aikaisemmin alennuksissa oli aika erikoista tavaraa. Esim wedge alennus ja kun tarkemmin katsoo voi jäljellä olla orpo 60 asteinen tms. Niitä mainoksia oli tylsä kelailla kun paidoissa saattoi olla xxxs tai xxxl koot jäljellä eikä sitä näe ennen kuin avaa tuotteen sivun. Enpä siis juuri viitsi tarjouksia tutkia. Isot otsikot, vähän tarpeellista tuotetta mulle. Eihän se huijausta ole mutta pientä vedätystä.

    OB

    Kyllä on ihmisillä harmia kun ei omaa haluttua artikkelia saa lähes ilmaiseksi.

    Kyllä on ihmisillä harmia kun ei omaa haluttua artikkelia saa lähes ilmaiseksi.

    Pakko kompata OB:a. Kaikki pitäisi saada hirvittävillä alennuksilla. Ja sitten laitetaan herne nenään, kun sillä alennuksella ei ollutkaan juuri minun kokoa:-( Talven pelioikeuksia voisi nyt saada halvalla.

    Nyt on pantu hinta kohdalleen: ”Golfin säännöt pikaopas 2019” 41%:n alennuksella!

    KL1

    Tuosta ei tarjous enää parane!

    Nimetön

    Pakko kompata OB:a. Kaikki pitäisi saada hirvittävillä alennuksilla. Ja sitten laitetaan herne nenään, kun sillä alennuksella ei ollutkaan juuri minun kokoa:-( Talven pelioikeuksia voisi nyt saada halvalla.

    Roskaa. Ei alennuksia laiteta sen vuoksi että jonkun pitäisi saada alennuksella jotain. Tuonhan ymmärtää jokainen normaaliälyinen. Kyllä se on kauppias kun päättää. Nettisivut on vaan tehnyt juuri silleen että pitää kelata pitkään ennen kuin huomaa ettei siellä ole mitään tarpeellista.

    Itse ostan Calanovan pro-shopista lähes kaiken tarvitsemani, kengät, paidat, jne. Edullisesti, ja miksi ihmeessä ostaisin Suomesta esim kengät jotka ei sovi jalkaan. Tai jos haluan 54 asteisen ja kaupassa on vain 60 asteinen wedge.Minä en osta. Mutta ostakaa te mitä haluatte ja mistä vaan. Se on sallittua.

    En kyllä itsekään ostaisi Suomesta, enkä mistään muualtakaan, jalkaan sopimattomia kenkiä. Tuonhan ymmärtää jokainen normaaliälyinen. Onko mielestäsi niin, että pitää matkustaa ulkomaille saadakseen itselle jalkaan sopivat kengät? Itse olen aina löytänyt kotimaasta jalkaan sopivat kengät!

    Nimetön

    Ei kukaan niin torvi ole että matkustaa vain kenkiä ostamaan. Ja mulle on ihan sama mistä muut ostavat ja mitä. Tuolla vain alennushinta on oikeasti edullinen. Minusta on älytöntä tehdä isot mainokset siitä että ALE alkoi! jos myyntiin tulee jämiä jotka ei ole kenellekään kelvanneet. Jos kaupassa kysyy esim 54/10 wedgeä niin valittevast meillä on vain 62 jäljellä. Mutta täyshintaisia on.

    Toi on ketkuilua. Sanottaisiin vaan suoraan että jäännöskappaleiden poistomyynti.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1378072 kohteessaAsiaa alennuksista

Etusivu Foorumit Välineet Asiaa alennuksista