26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Fantasy Race to Dubai

Etusivu Foorumit Yleistä Fantasy Race to Dubai

Esillä 14 viestiä, 26 - 39 (kaikkiaan 39)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ari Hallamaa kirjoitti: (5.2.2015 10:20:23)
    No perkule, Willett oli tähtipelaajani, ja nyt hänellä paukahti ilmeisesti selkä.
    Toinen asia, mikä jurppii on, kun en tämän viikon joukkuetta väsätessäni bongannut listalta poikaa, joka on suunnilleen yhtä pitkä kuin nimensä, Jazz Janewattananond.

    Voi perhana! Sama jampesteri meikälläkin tähtipelaajana. Jääkö tuplapisteet nyt sitten saamatta? Saisi olla samanlainen systeemi kuin Englannin valioliigan managerointipelissä, jossa voi asettaa varakapteenin.

    e: jaa oli jo ehtinyt aloittaa pelit, luulin että selkä oli paukahtanut ennen ensimmäistä kierrosta. Siinä tapauksessa nolla tauluun on ihan ymmärrettävä, vaikkakin se harmittaa.

    Ari Hallamaa kirjoitti: (5.2.2015 10:32:46)
    Olenhan minä ajoittain täyttä ymmärrystä vailla, mutta nyt olen ihan pihalla?

    Minä se pihalla olin.

    Vaikeeta on, ei vieläkään koko tiimiä jatkoon, sentään 8/10. Toivottavasti kärjessä myös.

    Mutta nyt tämän viikon starplayer aloitti kisansa ja lopetti kierroksensa tyylillä kahteen igluun. Onneksi laitoin Korhosenkin listalle, kun näyttäis mies nostaneen tasoaan hieman par-pelurista.

    Ari Hallamaa kirjoitti: (12.3.2015 14:36:34)
    Mutta nyt tämän viikon starplayer aloitti kisansa ja lopetti kierroksensa tyylillä kahteen igluun. Onneksi laitoin Korhosenkin listalle, kun näyttäis mies nostaneen tasoaan hieman par-pelurista.

    Meillä samat! Siis tähtipelaajan suhteen, Korhosta ei omasta joukkueesta löydy. Valitettavasti seuraavaksi parhaalla omassa tiimissä tulos seitsemän lyöntiä enemmän ja sijoitus T50. Muut vielä enemmän perässä, mutta kisaahan on vielä paljon jäljellä.

    Pakko vastata omista tekosistaan, ei hyvältä näytä taas(kaan)…5 out ja korhonen oli star. Huh huh…mite tää voi olla näi vaikeet :/

    tepi62 kirjoitti: (6.2.2015 12:21:19)
    Vaikeeta on, ei vieläkään koko tiimiä jatkoon, sentään 8/10. Toivottavasti kärjessä myös.

    Laitetaas tätä hieman framille taas…tulee meinaan kaikkien aikojen huonoin (=yllätyksellisin) kisa täst, aika moni kärkijamppa ei ookaa kärkijamppa.
    Hitto soikoon…

    Ei järin vahvalta kyllä näytä. Omia ukkoja ei näy kärjen lähelläkään tällä kertaa.

    Nyt ei kyl Berndtillä kulje, oi voi…on viel starpleijeri..hitto soikoon.
    Kotikisan paineet?

    tepi62 kirjoitti: (11.6.2015 14:17:38)
    Nyt ei kyl Berndtillä kulje, oi voi…on viel starpleijeri..hitto soikoon.
    Kotikisan paineet?

    Voi hyvin olla ylimääräistä näyttämisen halua ja kovia odotuksia. BW on tosin jo 2012 voittanut tämän kotikisansa, joten kyllä niitä paineitakin on osattu hanskata.
    Itse jätin BW:ltä onneksi tähden pois.

    Onneks olkoon viikon yköselle, olikos eka ykköstila golfpisteen pörssille? Hyvät valinnat oli.

    Minä vähän hurahdin tähän. Omat hepat huomenna kärkiparissa, kuten varmaan monella muullakin. Yksi MC, muut ihan hyvissä lähtöruudussa. Vajaat puoli-miltsiä kerättynä, eli aika heikosti, mutta huomenna tehdään tiliä!!!

    Edit: Otin ketjun otsikosta vuoden 2015 veke.

    Fantasy Golfia en enää muistanutkaan. Katsotaan muistaako valita ukkoja tiimiin tällä kertaa ja pistetäänpä pystyyn Golfpiste.com-liiga. Siihen voi liittyä koodilla CTCyuTjEDS

    Siitä huolimatta että pelasin Malesiassa hölmösti kapteenini ulos (Aphibarnrat / MC) ihan kohtuullinen tulos. Kaksi ukkoa top-5 ja neljä top-12. Rahaa vajaat 400 k€, joka ilman kipparia oli ihan ok.

    Seuraavaksi vähän pienempi kisa Perthissä. Alkukaudella hyvin pelannut Noren palaa taas lähtölistalle ja on vahva ehdokas kippariksi.

Esillä 14 viestiä, 26 - 39 (kaikkiaan 39)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #435018 kohteessaFantasy Race to Dubai

Etusivu Foorumit Yleistä Fantasy Race to Dubai